بهترین مراکز خرید و پاساژ های شهر وان ترکیه

مراکز خرید وان یکی از جاذبه‌های توریستی‌ شهر وان را تشکیل می‌دهند. شهر وان یکی از شهرهای توریستی ترکیه، شهری تاریخی با جاذبه‌های گردشگری بسیار است. این شهر پر از مراکز خرید بزرگ است و می‌توان گفت به نسبت جمعیت و مساحت آن، این تعداد مراکز خرید تعجب‌برانگیز است. همچنین باید گفت اکثر برندهایی که در آنتالیا و استانبول شعبه دارند، در وان نیز فعال هستند. بنابراین اگر کسی قصد دارد برای خرید به ترکیه برود، وان برای او گزینه مناسبی است؛ چون هزینه‌ سفر بسیار کمتر از سفر به استانبول یا آنتالیا است و این موضوع خرید در وان ترکیه را به یک تجربه‌ منحصر‌به‌فرد تبدیل می‌کند. برای آشنایی با بهترین مراکز خرید وان با ما همراه باشید.

راهنمای سفر به وان ترکیه، اینجا کلیک کنید.

بازار قدیمی وان با برندهای بزرگ جهان

بازار قدیمی وان

بازار اصلی شهر وان از دو خیابان متقاطع «کاظم کارابکر» و «جمهوریت» شکل گرفته و از ابتدا تا انتهایش پر از غرفه‌هایی‌ است که نام و نشان‌های خارجی و معروف اروپایی و آمریکایی را در خود جا داده است. کافی است کمی چشم بگردانید تا نمایندگی برندهایی مانند آدیداس، ال‌سی‌واکی‌کی، نایکی، کینتکس و… را در این‌جا ببینید.‌ این‌جا برای یک تجربه لوکس خرید در وان ترکیه بسیار مناسب است.

رستوران های وان را بشناسید.

آ.و.م وان؛ هرچه از یک مرکز خرید می‌خواهید

در بین بهترین مراکز خرید وان، وان اِی‌‌وی‌ام (Van AVM) شهرت باورنکردنی دارد. AVM مخفف کلمه‌ «Alis Veris MerkeziK» و معنایش همان «مرکز خریدوفروش» است.

زمان حرج در وان ترکیه را میدانید؟

برندهای آ.و.م و خرید در وان ترکیه

آن‌طور که از نظرات گردشگران برمی‌آید، آن‌ها از van avm به‌عنوان بهترین مرکز خرید در وان یاد می‌کنند. در این مجموعه بیش از ۹۰ برند شناخته‌شده نمایندگی دارند. پوشاک بانوان و آقایان ازجمله ال‌سی‌وای‌کیکی، فلو، کوتون، پنتی، دی فکتو، پیر کاردین، آدیداس و.. را می‌توان با قیمت مناسب خریداری کرد. همچنین بخشی از این مرکزخرید به لوازم‌خانگی اختصاص دارد. اگر کمی سخت‌گیرانه نگاه کنیم، تنها مشکل van avm این است که از هتل‌های شهر وان اندکی دور است که البته به‌راحتی می‌توان با یک تاکسی به آنجا رسید.

تورکوز آ.و.م، مرکز خرید سنتی و شبانه‌روزی

این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید وان است که در مرکز این شهر قرار دارد و حال و هوای سنتی و محلی دارد و در آن می‌توان سوغات و اجناس اصل ترکیه را همه‌روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۲:۳۰ شب تهیه کرد. در این مجموعه علاوه بر برندهای ترکیه‌ای برندهای اروپایی هم می‌توان یافت. همچنین این مرکز دارای کافی‌شاپ و سالن آمفی تئاتر است.

برای مشاهده بایدها و نبایدهای تو وان اینجا کلیک کنید.

آتایوس سیلور، طعم شیرین ترکی

آتایوس سیلور Atayos silver

یکی از مراکز خرید پرطرفدار وان، آتایوس سیلور Atayos silver نام دارد که در نزدیکی این بازار محبوب در وان می‌توانید هتل‌ها و رستوان‌های خوب پیدا کنید. در این مرکز خرید می‌توانید هرچه لازم دارید پیدا کنید؛ مانند شیرینی‌ها و باقلواهای معروف ترکیه‌ای. در این مرکز خرید همانند سایر مراکز می‌توانید از فروشگاه‌های برندهای مختلف خریداری کرده و از رستوران‌ها استفاده کنید.

منبع: مجله دلتا

برای مشاهده سایر مراکز خرید وان اینجا کلیک کنید.

شما هم دوست دارید تور وان رزرو کنید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های واتساپ همکاران ما تماس بگیرید، یا به شعب ما مراجعه کنید.

شماره‌های تماس و واتساپ همکاران برای رزرو تور و هتل:

بخش فروش:

09335885450 خانم بینش
09359377719  آقای ناصر فائقی‌نیا
09931110386 امیر فائقی نیا
 مدیر بازاریابی:
09146176089  خانم رهبر 
مدیریت:
09141096089  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 103

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک1

شماره های دفتر جهت تماس:

04133251388 

04133342777

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا