رزرو هتل Days گرجستان

 رزرو هتل days _ گرجستان با بهترین قیمت و کیفیت ارائه تور های مختلف برای این هتل سه ستاره تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر

گُرجِستان (به گرجی: საქართველო، ساکارْتْوِلُ) کشوری است در منطقهٔ قفقاز اوراسیا. این کشور که در سرحد آسیای غربی و اروپای شرقیقرار دارد، از غرب با دریای سیاه، از شمال با روسیه، از جنوب با ترکیه و ارمنستان، و از جنوب‌شرق با جمهوری آذربایجان هم‌مرز است. پایتخت وبزرگترین شهر آن تفلیس است. مساحت گرجستان ۶۹٬۷۰۰ مترکیلومربع (۲۶٬۹۱۱ مایل‌مربع), و جمعیت آن در سال ۲۰۱۶ در حدود ۳٫۷۲ ;میلیون نفر بوده‌است. گرجستان یک جمهوری متمرکز، نیمه‌ریاستی است و حکومت آن از طریق دموکراسی نیابتی انتخاب می‌شود.

گرجستان یکی از کشورهایی است که در هر دو قارهٔ اروپا و آسیا قرار داشته و یکی از اهداف مقامات سیاسی تفلیس پایتخت گرجستان، عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو است؛ که گرجستان در حال حاضر عضو ناظر در اتحادیه اروپا و ناتو می‌باشد و همکاری‌های زیادی با این دو سازمان دارد لازم است ذکر شود که کلیه قوانین گرجستان مانند قوانین اتحادیه اروپا است.

 هتل days _ گرجستان سانست  با فاصله 10 دقیقه از ساحل واقع شده است. اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در سراسر هتل در دسترس می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه باتومی 5.3 کیلومتر است.

داخل اتاق ها تلویزیون صفحه تخت ، مینی بار ، تهویه کننده هوا و آشپزخانه ای مجهز به مایکروویو وجود دارد. داخل حمام اتاق ها نیز لوازم بهداشتی رایگان و سشوار قرار دارد. رسپشن هتل به صورت 24 ساعته پاسخگو می باشد.

موزه باستان شناسی باتومی 150 متر از هتل دیزی سانست فاصله دارد و فاصله دلفیناریوم تا این هتل نیز 900 متر است.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا