معرفی مراکز خرید تبریز

 

شهر تبریز دارای چندین مرکز خرید مدرن که در اقسار  نقاط  این شهر ساخته شده است و دارای امکاناتی همچون فودکورت ، شهربازی،پردیس سینمایی و … میباشد که در زیر چندین مورد از مراکز خرید تبریز معرفی میکنیم. 

 

مرکز تجاری اطلس

مرکز خرید اطلس، در هجده طبقۀ سازه‌ اي، با طراحي معماري منحصربه ‌فرد، در یکی از باارزش ‌ترین مناطق شهر پرآوازه تبریز، منطقه خوش آب ‌وهوای ولیعصر(عج)، انتهای همافر غربي واقع شده است.
منطقه نگین پارک در کوی ولیعصر به عنوان یکی از با ارزش‌ تر ین و خــوش آب و هوا ترین محله های تبریز است.

لاله پارک

لاله‌ پارک مرکز خرید بسیار بزرگی است که کنار آن، هتل‌های زنجیره‌ای کایای ترکیه هم شعبه دارد. در این مرکز اجناس مارک‌دار (مخصوصا اجناس کشور ترکیه) عرضه می‌شوند. نگران کودکان هم نباشید؛ در این مرکز برای کودکان شهر بازی در نظر گرفته شده است که می‌توانند آنجا به تفریح و سرگرمی بپردازند. برای شام هم به فودکورت لاله پارک بروید که انواع غذاهای سنتی و فست‌فود ارائه می‌شود. اگر بخواهید از تمامی بخش های لاله پارک دیدن کنید، باید حداقل ۴ ساعت زمان صرف کنید.

ستاره باران

یکی دیگر از مراکز خرید تبریز که در محله نصف راه تبریز قرار دارد ستاره باران میباشد. این مرکز خرید دارای امکاناتی همچون پردیس سینمایی,  شهربازی برای بچه ها , کافه, فودکورت و انواع برندهای معروف همچون ال سی وای کیکی و… میباشد.

عابرگذر تربیت

خیابان یا عابرگذر تربیت یکی از قدیمی‌ترین معابر شهر تبریز است که قدمت آن به آغاز سده چهاردهم باز می‌گردد. خیابان تربیت یکی از خیابان قدیمی و مشهور شهر تبریز است که در ناحیه مرکزی شهر قرار دارد. این خیابان در دو بخش تربیت غربی و شرقی به سمت خیابان‌های امام خمینی، فردوسی و محوطه بازار بزرگ تبریز به صورت شمالی و جنوبی امتداد دارد. شما در این عابر گذر میتوانید از انواع مغازه ها و پاساژهای موجود از قبیل پاساژ پردیس, شیخ صفی, آزادی و… خریدهای پوشاکی خود را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا