هتل آرسیما استانبول

هتل آرسیما (Arsima Hotel)یکی از هتل های 3 ستاره در استانبول و نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. برای آشنایی با این هتل و مشاهده امکانات هتل آرسیما با آراس سیر تبریز همراه باشید. رزرو هتل آرسیما (Arsima Hotel) بهترین قیمت و کیفیت ارائه تور استانبول برای این هتل سه ستاره  تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر.

برای رزرو هتل وان سوئیت وان ترکیه اینجا کلیک کنید.

استانبول:

استانبول از بزرگترین و توریستی ترین شهرهای کشور ترکیه است. مراکز خرید متعدد و جشنواره های جذابی که در این شهر برگزار می گردد باعث شده تا گردشگران زیادی از سراسر دنیا استانبول را برای سفر انتخاب کنند. همچنین موقعیت جغرافیایی و آب و هوای خوب این شهر زیبا از عوامل تاثیر گذار این موضوع بوده است.

استانبول ترکیه

با تمام این تفاسیر عده ای از مسافران برای این که بخواهند به استانبول بروند نیاز به اطلاعاتی نظیر اینکه چه هتلی را برای اقامتشان انتخاب کنند و یا اینکه رستوران های خوب این شهر کجا هستند، نیز دارند.

هتل آرسیما (Arsima Hotel):

هتل آرسیما یکی از هتل های استانبول است که 10 دقیقه پیاده تا کنوانسیون بین المللی لطفی کردار و مرکز نمایشگاه، 18 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آتاتورک و   20 دقیقه پیاده تا میدان تکسیم و میدان استقلال مسافت دارد.

هتل آرسیما استانبول

اتاق های هتل:

این هتل دارای اتاق هایی به صورت یک تخته، دو تخته، سه تخته و توئین هستند. اتاق ها از امکاناتی شامل: تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، پارکت، فرش، اینترنت رایگان ،مینی بار، حمام خصوصی،خدمات اتاق، اینترنت وای فای، یخچال، کتری برقی، سشوار ، لوازم بهداشتی، میز، گرمایش و شومینه برخوردار هستند.

برای مشاهده امکانات هتل بلو وی هیستوریکال استانبول اینجا کلیک کنید.اتاق هتل آرسیما

امکانات هتل آرسیما:

پذیرش 24 ساعته، ماشین اجاره ای و شاتل فرودگاهی به فرودگاه بین المللی آتاتورک، اینترنت وای فای رایگان، خشکشویی (با هزینه)، اتو (با هزینه)، رستوران، تبدیل ارز، آسانسور، صندوق امانات، اسپا (با هزینه) و باشگاه ورزشی، کافی نت، حمام ترکی و سونا.

همچنین می توان از یک بوفه صبحانه باز در رستوران و کافه آرسیما لذت برد. رستوران هتل غذاهای ترکی و بین المللی نیز ارائه میدهد.

امکانات هتل آرسیما

برای رزرو هتل آرسیما (Arsima Hotel) و یا سایر هتل های استانبول و تور استانبول با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس:

04133342777

04133251388

09141096089

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا