هتل ایلکبال دیلوکس استانبول

هتل ایلکبال دلوکس (Ilkbal Deluxe) یکی از هتل های استانبول ترکیه است. برای آشنایی با این هتل و مشاهده امکانات هتل ایلکبال دلوکس با آراس سیر تبریز همراه باشید.رزرو هتل ایلکبال دیلوکس (Ilkbal Deluxe) استانبول با بهترین قیمت و کیفیت و ارائه تور استانبول برای این هتل چهار ستاره  تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر

استانبول:

استانبول از بزرگترین و توریستی ترین شهرهای کشور ترکیه است. مراکز خرید متعدد و جشنواره های جذابی که در این شهر برگزار می گردد باعث شده تا گردشگران زیادی از سراسر دنیا استانبول را برای سفر انتخاب کنند. همچنین موقعیت جغرافیایی و آب و هوای خوب این شهر زیبا از عوامل تاثیر گذار این موضوع بوده است.

استانبول ترکیه

با تمام این تفاسیر عده ای از مسافران برای این که بخواهند به استانبول بروند نیاز به اطلاعاتی نظیر اینکه چه هتلی را برای اقامتشان انتخاب کنند و یا اینکه رستوران های خوب این شهر کجا هستند، نیز دارند.

برای مشاهده هتل رامادا ترابزون اینجا کلیک کنید.

هتل ایلکبال دلوکس:

هتل ایکبال دلوکس استانبول

هتل 4 ستاره ایکبال دلوکس (Ilkbal Deluxe) استانبول در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی دیواره های تاریخی شهر استانبول، یک کیلومتری مسجد ایاصوفیه بازار بزرگ، کاخ توپکاپی و مسجد سلطان احمد فاصله دارد قرار دارد.در مقابل این هتل ایستگاه تراموا واقع شده است. میدان تقسیم 4 کیلومتر و فرودگاه آتاتورک 12 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

اتاق های هتل ایلکبال دلوکس:

مینی بار هتل Ilkbal Deluxe

این هتل در مجموع از 163 اتاق تشکیل شده است. اتاق های هتل 4 ستاره ایلکبال دلوکس استانبول با وسایل رنگارنگ تزئین شده اند. اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی، تهویه مطبوع، اینترنت وای فای رایگان، تراس، صندوق امانات، سیستم گرمایش، اتاق های غیر سیگاری، چای ساز، بار، سشوار و سرویس روزانه دارند.

برای مشاهده امکانات هتل مای دلوکس وان ترکیه اینجا کلیک کنید.

سویس اتاق هتل ایلکبال اتاق هتل ایلکبال دلوکس اتاق هتل ایلکبال دلوکس Ilkbal Deluxe

امکانات هتل ایلکبال دلوکس:

رستوران، پذیرش24 ساعته، حمام ترکی و بخار، ماساژ، سونا، جکوزی، سولاریوم، انبار چمدان، بار، اینترنت وای فای، آسانسور، صرافی، سالن بدنسازی، بیلیارد، پرتاب دارت، سالن کنفرانس، شش حوض مرمری و معماری اصیل عثمانی، حمام ترکی، و همچنین استخر سرپوشیده (گرمدار)، حمام فنلاندی (اتاق بخار)، تناسب اندام، سالن مجالس و سمینار، کتابخانه، قهوه خانه در محل، خشکشویی با هزینه اضافی، کپسول های اتش نشانی، دوربین مدار بسته خارج از هتل، دوربین مداربسته در فضاهای مشترک، آلارم دود، هشدار امنیتی، نگهبانی 24 ساعته، سالن استراحت/تلویزیون مشترک، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، کرایه ماشین، امکانات برای مهمانان معلول، صندلی های آفتابگیر یا صندلی های ساحلی، صندلی ماساژور، بسته های اسپا/سلامتی، پاشویی، سالن استراحت/آرامش اسپا، اتاق بخار، امکانات اسپا، اسکراب بدن، درمان های صورت، خدمات زیبایی، دسترسی به جاذبه های اطراف با شاتل منطقه ای (با هزینه اضافی)، روزنامه های رایگان در لابی، شاتل فرودگاهی رفت و برگشت با هزینه اضافی.

اتاق ماساژ هتل Ilkbal Deluxe

Ilkbal Deluxe

امکانات هتل ایلکبال دلوکس

سالن اجتماعات

استخر هتل ایلکبال دلوکس استانبول

امکانات هتل ایلکبال دلوکس

همچنین هتل دارای رستوان و کافه میباشد که صبحانه به صورت بوفه هر روز ارائه میشود. همچنین میتوان برای صرف ناهار یا شام نیز به رستوران مراجعه کرد.

رستوران هتل ایلکبال دلوکس استانبول صبحانه هتل ایلکبال دلوکس استانبول Ilkbal Deluxe Hotel هتل های استانبول

زبان هایی که صحبت می شود:
عربی
بلغاری
بوسنیایی
آلمانی
انگلیسی
اسپانیایی
فرانسوی
ایتالیایی
مقدونی
هلندی
رومانیایی
روسی
اسلواکی
اسلوونیایی
صربی
ترکی
اوکراینی

برای رزرو هتل ایلکبال دیلوکس و یا سایر هتل های استانبول و تور استانبول با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس:

04133342777

04133251388

09141096089

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا