هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج از پرطرفدارترین هتل‌های 5 ستاره جزیره کیش است. برای اطلاعات بیشتر در مورد امکانات هتل ترنج و همچنین جزیره کیش با آراس سیر تبریز همراه باشید. رزرو هتل ترنج کیش با بهترین قیمت و کیفیت و ارائه تور کیش برای این هتل پنج ستاره در آژانس آراس سیر.

کیش:

جنوب ایران، در میان آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس جزیره ای بی نظیر واقع شده است. کیش!  این جزیره پوشیده از درختان نخل، کهور، کنا، اکالیپتوس و همانند هر جزیره دیگری دارای آب و هوای ساحلی و شرجی است. بیشترین باران های جزیره کیش در فصل زمستان و به صورت رگباری هستند. اگرهتل پارسیان کیش رو نمیشناسید اینجا کلیک کنید. جزیره کیش در دنیا 4 منطقه وجود دارد که درصد اکسیژن خالص آن ها زیاد است و کیش یکی از این مناطق محسوب می شود به همین علت مردم  کمتر احساس خستگی می کنند.

جاذبه های گردشگری تاریخی کیش:

این منطقه توریستی دارای جاذبه های گردشگری تاریخی مانند آب انبار سنتی، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر تاریخی جریره و … است ولی نباید از کارتینگ، پلاژ، پارک دلفین، سافاری، آکواریوم و دیگر جاذبه های تفریحی آن غافل ماند.

تفریحات آبی کیش:

تفریحات آبی در کیش جایگاه ویژه ای دارند، از نمونه تفریحات آبی پرطرفدار می توان به شاتل، اسکوتر زیردریایی، فلای بورد، کیبل اسکی، بنانا، پاراسل اشاره کرد.

مراکز خرید جزیره:

برای علاقمندان به خرید و بازارگردی در این جزیره گزینه های زیادی وجود دارد، مراکز خرید زیتون، پردیس 1 و 2، پانیذ، دامون، مریم، مروارید، مرجان و …نمونه هایی از مراکز خرید در کیش هستند. در سفر به کیش اصلا نگران مکان اقامت نباشید. فقط کافی است انتخاب کنید دوست دارید در چه هتلی اقامتی کنید. هتل نزدیک به اسکله تفریحی، هتل ساحلی، هتل رو به دریا، هتل نزدیک به مراکز خرید، هتل نزدیک به بازار و غیره،  برای هرکدام از این موقعیت ها هتل با قیمت متنوعی وجود دارد. هتل ترنج کیش

هتل ترنج:

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش (در خلیج فارس ) در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است ،این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی. سوئیتهای هتل ترنج کیش با اسکله چوبی( حدود 1 کیلومتری ) به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است.سوئیت های هتل ترنجلابی هتل ترنج کیش هتل پارسیان کیش را میشناسید؟ اینجا کلیک کنید. هتل کیش

برای مشاهده امکانات هتل فلامینگو اینجا کلیک کنید.

اتاق های هتل ترنج:

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و‎ VIP 2 ‎خوابه می ‏باشد. برای رفاه حال میهمانان از ماشین های گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ‏ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد‎.

امکانات هتل ترنج:

امکانات هتل پنج ستاره ترنج عبارتند از : رستوران کافه گلف، رستوران و فست فود ساحلی، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای، صبحانه بوفه، کافی شاپ، رستوران فرنگی بر روی دریا، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس، سالن اسپا‎ – ‎ماساژ، لمکده، کلوپ تفریحات دریایی، سالن بیلیارد و بازی، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای، سرویس روزانه به مراکز خرید، والیبال ساحلی، دوچرخه سواری، مینی بار، استخر و سونا بخار و جکوزیغرفه عکاسی، خدمات گردشگری، خانه بازی کودک، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP، اورژانس، خدمات لاندری، کانتر گردشگری، سالن کنفرانس، سالن بازی ساحلی ( بیلیارد، فوتبال دستی ،ایرهاکی ). رستوران هتل ترنج 

امکانات هتل ترنج برای رزرو هتل ترنج ، یا رزرو سایر هتل های کیش و رزرو تور کیش با ما تماس بگیرید.‎

شماره‌های واتساپ همکاران ما :

بخش فروش:

00989359377719  آقای ناصر فائقی‌نیا

  00905525839798 خانم رهبری 

 مدیر بازاریابی:

00905345762335  خانم رهبر 

مدیریت:

00905523872335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعبه آراس‌سیر در تبریز  جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 102

شماره های تماس:

04133342777

04133251388

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا