هتل رنسانس، Ronesanse otel

هتل رفرم وان (رنسانس سابق) + رزرو با تخفیف

هتل رفرم که هتل رنسانس سابق است، یکی از هتلهای 4 ستاره وان ترکیه است. وان ترکیه یکی از شهر‌های هم مرز ترکیه با ایران است و سالانه مسافران زیادی از ایران به این شهر، به دلایل مختلفی سفر می‌کنند؛ از جمله محبوب ترین دلایل ،خرید از وان و استفاده از طبیعت زیبای وان، از جمله دریاچه وان، جزیره آکدامار و … است. توجه داشته باشید به هر دلیلی که به وان سفر می‌کنید، نیازمند رزرو هتل و محل اقامت هستید، به خصوص در روزهای تعطیل و پیک، پس به یاد داشته باشید، قبل از سفر به فکر رزرو هتل باشید. در وان ترکیه هتل‌های زیادی احداث شده است تا جوابگوی حجم عظیم توریست باشد.  آژانس آراس سیر تبریز که مجری اصلی تور وان از تبریز است، علاوه بر اجرای تور‌های مختلف وان، خدمات رزرو هتل‌های وان را نیز انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هتل رنسانس وان و رزرو هتل رنسانس وان با ما همراه باشید.

مراکز خرید وان را بشناسید

 موقعیت هتل رفرم یا رنسانس وان

هتل رنسانس وان

هتل رفرم (رنسانس وان) هتلی 4 ستاره است که در ژانویه سال ۲۰۱۹ افتتاح شد. آدرس هتل رنسانس عبارتند از: خیابان ماراش، خیابان «اسکی جزا اوی». معماری این هتل بسیار زیبا است و دکوراسیون شیکی دارد. فاصله هتل رنسانس وان تا خیابان جمهوریت، مرکز شهر و مراکز خرید، فقط ۵ دقیقه است، در نتیجه کسانی که برای خرید به این شهر سفر می‌کنند، می‌توانند به راحتی این هتل را رزرو کنند و به مراکز خرید به آسانی دسترسی داشته باشند.

قلعه وان، موزه وان و خانه گربه‌ها، نسبتا به مرکز شهر نزدیک هستند و اگر در هتل رنسانس وان اقامت کنید، می‌توانید پیاده در عرض ۱۰ دقیقه به بازدید از این مکان‌ها بروید. قلعه وان در امتداد خیابان ماراش واقع شده است، یعنی همان خیابانی که هتل رنسانس وان در آن قرار دارد. از این هتل تا قلعه تاریخی وان فقط ۵ کیلومتر، یعنی ۱۰ دقیقه پیاده راه است.

اتاق های هتل رفرم (رنسانس Ronesans Hotel):

هتل رنسانس در وان

هتل رنسانس وان ۷ طبقه و ۶۶ اتاق دارد که شامل ۲۵ اتاق تک خوابه و دو خوابه، ۷ اتاق توئین، ۱۸ اتاق ۳ تخته، ۱۲ اتاق چهار تخته و ۴ کینگ روم است. اتاق‌ها همگی بزرگ و دلباز هستند و دارای تلویزیون، سشوار، کولر، مینی‌بار و … است. کینگ روم‌ها هم بالکن بزرگ و جکوزی نیز دارند.

رزرو هتل رنسانس وان یا بهترین قیمت را از ما بخواهید.

رستوران هتل رنسانس وان

ronesanse hotel

صبحانه هتل رنسانس وان هر روز از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح به صورت بوفه و رایگان در رستوران هتل رنسانس که در طبقه اول هتل قرار دارد، سرو می‌شود. صبحانه این هتل نیز کیفیت بسیار خوبی دارد و در تهیه آن از باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود.

چنانچه تمایل داشته باشید هزینه ی کمتری به هتل پرداخت کنید، هتل های 3 ستاره وان از جمله هتل سمیرا وان بهترین گزینه هستند.

امکانات هتل رنسانس وان

امکانات هتل رنسانس وان

امکانات هتل رنسانس وان بسیار متعدد است که از آن جمله میتوان به مواد زیر اشاره کرد.

وای فای در همه مناطق موجود است و هزینه آن رایگان است، وسایل اتو، حمام ترک، سالن بخار و خدمات ماساژ، رختکن تناسب اندام/ آبگرم، تناسب اندام، صندلی ماساژور، بسته های اسپا/سلامتی، پاشویی، سالن استراحت/آرامش اسپا، نور درمانی، درمان های بدن، مرکز آبگرم و سلامتی(هزینه اضافی)، سونا(هزینه اضافی).

برای مسافران هتل استفاده از حمام ترک و سالن بخار رایگان است  اما برای دریافت خدمات ماساژ باید هزینه پرداخت کرد.

همچنین در این هتل هر روز از ساعت ۴ تا ۵ عصر در لابی هتل چای و شیرینی سرو می‌شود.

هتل 4 ستاره رنسانس وان

هتل رنسانس وان سالن کنفرانس مجزا هم دارد. همچنین در لابی شیک هتل یک کافه هم وجود دارد که می‌توانید با پرداخت هزینه، از منوی آن سفارش دهید. علاوه بر موارد بیان شده،  این هتل سالن زیبایی هم دارد که مسافران با پرداخت هزینه می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

قابل ذکر است که مسئولین رسپشن هتل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرش میهمانان هستند.

به طور خلاصه میتوان گفت کسانی که در تور وان به دنبال رزرو هتل لوکس با قیمت مناسب هستند، می‌توانند هتل رنسانس وان انتخاب مناسبی خواهد بود.

نکات مهم در مورد هتل رنسانس (Ronesans otel)

  • حیوانات خانگی در صورت درخواست مجاز هستند. ممکن است هزینه هایی اعمال شود.
  • ساعت چک این (check in) هتل (ساعت ورود به هتل)، از ساعت 1 ظهر است.
  • ساعت چک آوت (check out) هتل (ساعت تحویل اتاق)، تا 12ظهر است.
  • کودکان بالای 13 سال در این هتل بزرگسال محسوب می شوند.
  • تخت اضافی در این هتل موجود نیست.
  • ممنوعیت استعمال دخانیات در تمام نقاط
  • امکانات برای مهمانان معلول
  • پارکینگ عمومی رایگان در محل امکان پذیر است (رزرو لازم نیست).
  • دارای شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی
  • دارای مناطق ویژه برای سیگار کشیدن
  • دارای سالن استراحت / تلویزیون مشترک
  • کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، فارسی، ارمنی و ترکی  صحبت می کنند.

قیمت هتل رنسانس وان (Ronesans Hotel)

با توجه به نوسان لیر، و تغییر قیمت هتل ها در ایام و فصل های پیک و تعطیلات، برای اطلاع از قیمت هتل رنسانس وان میتوانید با آژانس آراس تبریز تماس بگیرید. شماره های دفتر و همکاران در پایین آورده شده است.

در صورتی که تمایل به رزرو هتل در وان را دارید، میتوانید از میان خدمات آنلاین  و رزرو هتل آژانس آراس سیر تبریز، هتل مورد نظر خود را انتخاب و به راحتی برای تاریخ مورد نظر خود رزرو نمائید.

شما تجربه ی اقامت در هتل رنسانس (Ronesanse Hotel) وان را دارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارد و در کادر پایین برای ما بنویسید که اقامتتان در هتل رنسانس وان چگونه بوده است و به این هتل چه امتیازی میدهید.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو هتل رنسانس وان و همچنین رزرو تور وان توسط آژانس آراس سیر تبریز، مجری مستقیم تور وان از تبریز، با همکاران ما در شعب مختلف تماس بگیرید.

برای اطلاع از نرخ به روز هتل های وان، به صفحه “قیمت هتل های وان” مراجعه کنید.

شماره های تماس جهت کسب اطلاعات و رزرو تلفنی هتل های وان و رزرو تور وان :

33342777 041

33251388 041 

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز :

بخش فروش:

 00989359377719  ناصر فائقی‌نیا

00989931110386 امیر فائقی‌نیا

 مدیر بازاریابی:

 00989146176089  خانم رهبر

 مدیریت:

00905012942335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 103

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک 1

2 دیدگاه دربارهٔ «هتل رفرم وان (رنسانس سابق) + رزرو با تخفیف»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا