هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز

هتل 5 ستاره شهریار تبریز مکانی بی نظیر در نوع خویش است که با مجموعه های تفریحی و پذیرائی فرح بخش، فضاهای اقامتی دلخواه، مجلل ومحیطی آرام،در موقعیت ممتاز وزیبای شهر، بسان پناهگاهی خاص ودلربا برای مسافران و میهمانان است که انتظارات آنان را به خوبی تامین می کند. هتل بین المللی شهریار واقع در قلب شهر تبریز ، علاوه بر مکان های اقامتی، مجهز به دو رستوران بزرگ کاکتوس وچشم انداز، کافی شاپ، تالارهای پذیرائی، اتاق های کنفرانس، بوتیک ها ومغازه هایی با اجناس شیک و مدرن و مجموعه های ورزشی جداگانه برای بانوان و آقایان با تایم های آزاد و اختصاصی می باشد. برای آشنایی بیشتر با این هتل و یا رزرو هتل شهریار  با ما همراه باشید.

هتل بین المللی شهریارتبریز با 200 اتاق و سوئیت زیبا وعالی و همچنین دارای 6 اتاق کنفرانس و سالن های همایش می باشد که برای نشست های اجتماعی واختصاصی بکار می روند. یکی دیگر از مکان های موجود در مجموعه هتل شهریار، سالن آمفی تئاتراست که با گنجایش 580 نفر کاربرد های گوناگون دارد.

اتاق کنفراس

اتاق های هتل شهریار

اتاق سه تخته

امکانات هتل شهریار:

هتل بین المللی شهریار تبریز با دومجموعه ورزشی جداگانه دارای بزرگترین استخرهای تبریز وامکانات بدنسازی عالی و ارائه خدمات متنوع درمانی وماساژ حرفه ای برای آرامش و وآسودگی جسم وذهن، درخدمت مراجعین محترم می باشد.

بدنسازی

استخر

استخر

جکوزی

موقعیت مکانی هتل شهریار:

هتل بین المللی شهریار تبریز در قلب ناحیه ائل گلی تبریز و با فاصله نسبتاً کوتاه به فرودگاه بین المللی مدنی تبریز و مسیر راحت و بی دردسر به مرکز شهر، اماکن تاریخی، نمایشگاه بین المللی تبریز، اماکن اداری و دولتی و دیگر اماکن برجسته شهر و مسیر بسیار کوتاه به پارک معروف ائل گلی واقع شده است.

از مرکز شهر تبریز به طرف هتل مسیری راحت وروان موجود است که توسط تاکسی یا سایر وسایل نقلیه عمومی میتوانید به آن دست یابید ایستگاه مترو شهریار نیز در چند قدمی هتل واقع شده . از فرودگاه تا هتل به راحتی وتوسط تاکسی و از مسیر اتوبان 20 دقیقه ای میتوان به مقصد رسید .

 رستوان های هتل:

رستوران رز محیط مناسبی برای ناهارهای کاری و ملاقات های غیررسمی است. در تمام طول روز مهمانان می توانند از مهمان نوازی گرم، خدمات عالی و دسترسی رایگان به وای فای لذت ببرند. رستوران رز منویی بر اساس محصولات فصلی ارائه می دهد.

رستوران کاکتوس در طبقه اول (بالای لابی) هتل بین المللی شهریار تبریز واقع شده که با چیدمان شیک و کامل هم مناسب برای مراسم خانواده ها وهم مناسب برای شام وناهار هیات های کاری می باشد درطول حضور در رستوران مهمانان عزیزاز برخورد و خدمات شایسته واینترنت آزاد بهره مند می گردند. در رستوران کاکتوس انواع غذاهای خوش طعم ملی و محلی برحسب ذائقه وعلایق عزیزان ارائه می گردد.

رستوان کاکتوس هتل شهریار

روزها و ساعات سرویس دهی: شنبه الی جمعه 12:00 – 24:00

کافی شاپ هتل شهریار با انواع متنوع از نوشیدنی های گرم وخنک وفست فودها و دسرهای خوش طعم ومناسب هرذائقه، مکان بسیارمطبوعی برای جمع دوستانه ومراسم تولد، فارغ التحصیلی ومراسم آشنایی و… یاحتی نشست های شغلی وگفتمان اداری می باشد که میتوان با افتخارازاین مکان بهره جست.

ساعات و روزهای سرویس دهی:  شنبه تا جمعه 06:00 – 24:00

رستوران چشم انداز درطبقه دهم ساختمان هتل بین اللمللی شهریار با چشم اندازی گسترده و وسیع به شهر زیبای تبریز واقع گردیده است. رستوران با چیدمانی کامل و شیک برای میهمانی ها ومراسم شام وناهار خانوادگی و اجتماعی ونشست های شغلی به کار می رود. درعین حال میهمانان گرامی در طی حضور از میهمان نوازی وخدمات کامل واینترنت آزاد بهره مند می گردند. دررستوران کاکتوس انواع خوراکیهای بسیارلذیذ محلی وانواع و اقسام غذاهای ایرانی وفرنگی با طعم بی نظیر برای میهمانان گرامی ارائه میشود.

روزها و ساعات سرویس دهی : شنبه تا جمعه 12:00 –   24:00

هتل دریا

برای مشاهده مکان های دیدنی تبریز اینجا کلیک کنید.

برای رزرو هتل شهریار تبریز و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس جهت کسب اطلاعات  (واحد فروش) و رزرو تلفنی  :

33342777 041
33251388 041 

شماره‌های واتساپ همکاران ما :

 بخش فروش:
 00989359377719  آقای ناصر فائقی‌نیا
  00905525839798 خانم رهبری

 مدیر بازاریابی:

 00905345762335  خانم رهبر

 مدیریت:

00905523872335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 102

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا