هتل فوات وان ترکیه

هتل فوات وان/ رزرو با تخفیف

هتل فوات وان(Fuat Hotel Van)  یکی از هتلهای 4 ستاره وان ترکیه است. وان ترکیه یکی از شهر‌های هم مرز ترکیه با ایران است و سالانه مسافران زیادی از ایران به این شهر، به دلایل مختلفی سفر می‌کنند؛ از جمله محبوب ترین دلایل ،خرید از وان است. شما می‌توانید از برندهای مختلف ترک با قیمت بسیار مناسب خرید کنید.

توجه داشته باشید به هر دلیلی که به وان سفر می‌کنید، نیازمند رزرو هتل و محل اقامت هستید، به خصوص در روزهای تعطیل و پیک، پس به یاد داشته باشید، قبل از سفر به وان فکر رزرو هتل باشید. در وان ترکیه هتل‌های زیادی احداث شده است تا جوابگوی حجم عظیم توریست باشد. آژانس آراس سیر تبریز که مجری اصلی تور وان از تبریز است، علاوه بر اجرای تور‌های مختلف وان، خدمات رزرو هتل‌های وان را نیز انجام می‌دهد.  برای اطلاعات بیشتر در مورد هتل های وان و آشنایی ببشتر در هتل فوات وان با ما همراه باشید.

موقعیت هتل فوات وان

هتل فوات وان

هتل فوات یا فواد (Hotel Fuat) یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر وان ترکیه است که در سال 2018 بازسازی شده است. این هتل در تقاطع خیابان جمهوریت و ماراش، در ایپکیولو قرار دارد در نتیجه دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید و مرکز شهر دارد و با 17 دقیقه رانندگی میتوان به فرودگاه فریت ملن وان(Van Ferit Melen) رسید.

اتاق های هتل فوات وان

هتل فوات در وان

هتل فوات وان (هتل فواد وان) ۷ طبقه و ۵۳ اتاق دارد؛ اتاق‌های  همگی بزرگ و دلباز هستند و برخی از آن‌ها دارای بالکن است؛  همه اتاق‌ها کولر و تهویه مطبوع، سشوار، اینترنت وای فای رایگان، کمد لباس، کتری برقی، سیستم گرمایش، تلویزیون های پلاسما با کانال های ماهواره ای، حمام با دوش و لوازم آرایشی رایگان، سرویس روزانه اتاق و مینی‌بار دارند و هر روز یک‌بار چای، نسکافه و آب در اتاق شارژ می‌شود.

مشاهده هتل ساردور وان، عکس ها، امکانات و قیمت

رستوان هتل فوات

هتل فواد وان

رستوران هتل فوات در طبقه بالای همکف واقع شده و هر روز صبحانه به صورت بوفه و رایگان از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح و در آخر هفته ها از 7 صبح تا 11 صبح  در دسترس است. علاوه بر این، این هتل دارای اسنک بار/اغذیه فروشی است و میهمانان می توانند از کافی شاپ/کافه برای صرف میان وعده استفاده کنند.

امکانات هتل فواد وان

Fuat Hotel Van

از مهم‌ترین امکانات هتل فواد وان می‌توان به داشتن سالن ورزشی مجهز اشاره کرد که دقیقا کنار رستوران قرار دارد و مسافران می‌توانند به‌صورت رایگان از آن استفاده کنند.

Fuat otel Van

علاوه بر این هتل فوات (Fuat Otel) مکانی با تجهیزات مناسب برای بازی کودکان داراست. در لابی نیز اتاقی وجود دارد که مناسب بازی نوزادان است و از این بابت در این هتل با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

امکانات هتل فوات وان

این امکانات عبارتنداز: میز پذیرش 24/7، خانه داری، خشکشویی، وای فای رایگان در تمامی نقاط، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت (با هزینه اضافی)، قهوه/چای در محل های مشترک، آسانسور، روزنامه های رایگان در لابی، گاوصندوق جلو میز، خدمات دربان، اتاق های جلسه،شومینه در لابی، هتل بدون دود، تلویزیون در لابی.

نکات مهم در مورد هتل فوات

  • در این هتل حیوانات خانگی مجاز نیستند.
  • پارکینگ در محل موجود نیست.
  • ساعت چک این (check in) هتل (ساعت ورود به هتل)، از ساعت 2 ظهر است.
  • ساعت چک آوت (check out) هتل (ساعت تحویل اتاق)، قبل ظهر است.
  • تخت های تاشو/اضافی در دسترس نیست.
  • تخت نوزاد (تخت نوزاد) در دسترس نیست.
  • ممنوعیت استعمال دخانیات در تمام نقاط
  • دارای سالن استراحت / تلویزیون مشتزک
  • کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و ترکی  صحبت می کنند.
  • این هتل خارج از ساعات چک ابن، امکان پذیرش ندارد.
  • از زوج هایی که می خواهند در یک اتاق بمانند گواهی ازدواج درخواست می شود.
  • الکل در این هتل سرو نمی شود.

قیمت هتل فوات وان

با توجه به نوسان لیر، و تغییر قیمت هتل ها  در ایام و فصل های پیک و تعطیلات، برای اطلاع از قیمت به روز هتل فوات در وان(Fuat Hotel in Van) میتوانید با آژانس آراس تبریز تماس بگیرید. شماره های دفتر و همکاران در پایین آورده شده است.

در صورتی که تمایل به رزرو هتل در وان را دارید، میتوانید از میان خدمات آنلاین  و رزرو هتل آژانس آراس سیر تبریز، هتل مورد نظر خود را انتخاب و به راحتی برای تاریخ مورد نظر خود رزرو نمائید.

شما تجربه ی اقامت در هتل فواد با فوات وان را دارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارد و در کادر پایین برای ما بنویسید که اقامتتان در هتل فوات وان چگونه بوده است و به این هتل چه امتیازی میدهید.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو هتل های وان ترکیه و همچنین رزرو تور وان توسط آژانس آراس سیر تبریز، مجری مستقیم تور وان از تبریز، با همکاران ما در شعب مختلف تماس بگیرید.

برای اطلاع از نرخ به روز هتل های وان، به صفحه “قیمت هتل های وان” مراجعه کنید.

شماره های تماس جهت کسب اطلاعات و رزرو تلفنی هتل های وان و رزرو تور وان :

33342777 041

33251388 041 

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز :

بخش فروش:

 00989359377719  ناصر فائقی‌نیا

00989931110386 امیر فائقی‌نیا

 مدیر بازاریابی:

 00989146176089  خانم رهبر

 مدیریت:

00905012942335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 103

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک 1

2 دیدگاه دربارهٔ «هتل فوات وان/ رزرو با تخفیف»

    1. تقوی آراس سیر

      سلام دوست عزیز ممنون از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید. ما همیشه پیگیر مهمانان خود هستیم و در چنین مواردی همیشه سعی کردیم که حق مسافر خود را مطالبه کنیم. امیدواریم چنین مواردی را دیگر تجربه نکنید و خاطره خوشایندتری داشته باشید. موفق وموید باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا