هتل وان لایف وان + رزرو با تخفیف

هتل وان لایف وان ( Van Life HOTEL) یکی از هتل های 3 ستاره شهر وان ترکیه است که تازه تاسیس شده و در مرکز شهر قرار دارد. شهر وان ترکیه دارای دیدنی ها و جاذبه های توریستی متعددی است و همچنین دارای مراکز خرید زیادی است که دوست داران خرید را مجذوب خود کرده و تبدیل به یک مقصد ارزان قیمت به خصوص در میان ایرانیان شده است، به همین دلیل هتل های متعددی در این شهر ساحلی وجود دارد تا جوابگوی سیل عظیم مسافر به خصوص در فصل های پیک و تعطیلات باشد. آژانس آراس سیر تبریز که مجری اصلی تور وان از تبریز است، علاوه بر اجرای تور‌های مختلف وان، خدمات رزرو هتل‌های وان را نیز انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هتل وان لایف وان و یا رزرو هتل وان لایف با ما همراه باشید.

میدانید وان ترکیه کجاست؟

موقعیت هتل وان لایف وان

van life hotel

هتل وان لایف وان (Van Life Hotel) هتلی سه ستاره و تازه تاسیس شهر وان ترکیه است. آدرس هتل وان لایف وان عباتند از: خیابان ماراش (ایپکیولو، خیابان کاظم کارابکیر) یکی از خیابان های اصلی وان، پایین تر از هتل 5 ستاره الیت ورلد وان.

این هتل 5 کیلومتر تا موزه و قلعه وان، 6 کیلومتر تا فرودگاه فریت ملن وان، 13 کیلومتر تا دانشگاه وان (Van Yüzüncü Yıl) فاصله دارد.

رزرو هتل وان لایف را از آژانس آراس سیر تبریز، اولین مجری تور وان از تبریز با نازلترین قیمت بخواهید.

اتاق های هتل وان لایف

هتل وان لایف در وان

هتل وان لایف وان دارای 48 اتاق، 96 تخت و ظرفیت 115 نفر است. اتاق ها همگی غیر سیگاری و بصورت دو تخته ، سه تخته و به متراژ 20 متر مربع، 25 متر مربع و 30 متر مربع (اتاق سوئیت خانوادگی 30 متر مربعی) هستند.

همه ی اتاق ها دارای چای ساز، چای و قهوه رایگان، یخچال و مینی بار، بطری آب رایگان، گاوصندوق های کدگذاری شده برای اقلام با ارزش و خصوصی شما، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان، حمام، سشوار، لوازم آرایش رایگان، میز آرایش، سیستم گرمایش و تلفن هستند.

هتل وان لایف

همچنین سرویس روزانه اتاق (24/7 ) دایر است که با این حساب میتوانید از تمیزی اتاق ها مطمئن باشید.

همانطور که میدانید در سفرهای خارجی، وجود اینترنت در اتاق های هتل یک امر ضروری محسوب میشود، در این هتل نیز همانند سایر هتل های 3 ستاره، همه ی اتاق ها دارای اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت هستند که به راحتی میتوانید به اینترنت متصل شوید و با کل دنیا در ارتباط باشید..

مشاهده هتل روا ورلد وان

رستوان هتل وان لایف

صبحانه هتل وان لایف

رستوان هتل وان لایف در طبقه ی اول قرار دارد که همانند سایر هتل های وان، صبحانه وان با تنوع زیاد و کیفیت مناسب سرو میشود. ساعت ارائه صبحانه در آخر هفته ها 7-11 صبح و در سایر روزها از 7-10 صبح سرو میشود.

هتل وان لایف در شهر وان ترکیه

همچنین میتوانید در حالی که راحت در اتاق خود نشسته اید، از خدمات صبحانه در اتاق لذت ببرید.

امکانات هتل وان لایف

امکانات هتل وان لایف

امکانات این هتل وان بسیار متعدد است. این هتل برای اینکه مسافران گرامی اقامت راحت و به یادماندنی داشته باشند، موراد زیادی در نظر گفته است که در ادامه برخی از این موراد اشاره میشود.

می‌توانید هتل وان لایف (Van life hotel) را برای سازماندهی رویدادهای خود انتخاب کنید که فناوری و راحتی با هم ارائه می‌شوند؛ شما میتوانید جلسات و سمینارهای خود را در این هتل برگزار کنید.

از دیگر امکانات هتل وان لایف میتوان به سالن اجتماعات 80 نفره اسکنر، چاپگر و فتوکپی/ فکس، پذیرش 24 ساعته، انبار چمدان، وای فای رایگان در لابی، نمازخانه، آسانسور، سالن استراحت، لابی و ارائه روزنامه  اشاره کرد.

نکات مهم در مورد هتل وان لایف (Van Life Otel)

  • از نکات مهم در مورد این هتل یکی اینکه در این هتل حیوانات خانگی مجاز نیستند.
  • ساعت چک این (check in) هتل (ساعت ورود به هتل)، ساعت 2 ظهر است.
  • ساعت چک آوت (check out) هتل (ساعت تحویل اتاق)، قبل ساعت 12 ظهر است.
  • نوزادان کمتر از 2 سال رایگان هستند و مبلغی از بابت آنها توسط هتل دریافت نمیشود.
  • برای یک کودک تا سن 6 سال در هر اتاق هزینه پرداخت نمی شود.
  • سرویس بهداشتی مناسب برای افراد معلول.
  • دقت کنید که بر خلاف اظهار برخی سایت های خارجی مبنی بر اینکه این هتل پارکینگ رایگان ارائه میدهد، این هتل پارکینگ اختصاصی رایگان ندارد، ولی امکان پارک در اطراف هتل وجود دارد.

قیمت هتل وان لایف

با توجه به نوسان لیر، و تغییر قیمت هتل ها  در ایام و فصل های پیک و تعطیلات، برای اطلاع از قیمت هتل وان لایف میتوانید با آژانس آراس تبریز تماس بگیرید. شماره های دفتر و همکاران در پایین آورده شده است.

در صورتی که تمایل به رزرو هتل در وان را دارید، میتوانید از میان خدمات آنلاین و رزرو هتل آژانس آراس سیر تبریز، رزرو آنلاین هتل وان لایف وان را انتخاب و به راحتی برای تاریخ مورد نظر خود رزرو نمائید.

شما تجربه ی اقامت در هتل وان لایف را دارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارد و در کادر پایین برای ما بنویسید که اقامتتان در این هتل وان چگونه بوده است، نقاط ضعف و قوت این هتل از نشر شما چه بوده است و به این هتل چه امتیازی میدهید.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو هتل های وان ترکیه و همچنین رزرو تور وان توسط آژانس آراس سیر تبریز، مجری مستقیم تور وان از تبریز، با همکاران ما در شعب مختلف تماس بگیرید.

برای اطلاع از نرخ به روز هتل های وان، به صفحه “قیمت هتل های وان” مراجعه کنید.

شماره های تماس جهت کسب اطلاعات و رزرو تلفنی هتل های وان و رزرو تور وان :

33342777 041

33251388 041 

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز :

بخش فروش:

 00989359377719  ناصر فائقی‌نیا

00989931110386 امیر فائقی‌نیا

 مدیر بازاریابی:

 00989146176089  خانم رهبر

 مدیریت:

00905012942335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 103

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک 1

 

5 دیدگاه دربارهٔ «هتل وان لایف وان + رزرو با تخفیف»

    1. تقوی آراس سیر

      با سلام هستی عزیز، ممنون از نظر شما. بله این هتل از نظر امکانات و تمیزی به جرات میتوان گفت که در حد هتل های 4 ستاره وان هست. در صورت نیاز برای رزرو، آژانس آراس سیر تبریز امکان رزرو هتل ، تور وان و یا ترانسفر وان را با بهترین امکانات ارائه میدهد.

  1. چند ماه پیش این هتل رو رزرو کردیم از کارکنان هتل و صبحانه راضی بودیم ما قبلا به هتل 4 ستاره رفته بودیم از این هتل خیلی پایینتر بود وان لایف با اینکه 3 ستاره هست ولی در حد 4 ستاره می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا