چگونه از شهر تبریز به ترکیه زمینی سفر کنیم؟

 

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا،آیا راه های هم هزینه و سریع برای رفتن به شهر وان وجود دارد؟ کشور ترکیه یکی از همسایگان غربی ایران می باشد که مرزهای زمینی نیز با کشورمان دارد از این رو می توان از این راه زمینی استفاده کرد و به این کشور و شهر های مرزی که فاصله کمی با شهر های ایران دارد ، سفر کرد.

در سالهای اخیر تقاضا برای سفرهای خارجی به خصوص سفر به شهر وان با استفاده از تور وان که بیشتر اوقات نیز از شهرهای مانند تبریز و یا ارومیه انجام می شود بالا رفته است در ادامه مقاله دلایل سفر زمینی به وان از تبریز را بازگو خواهیم کرد پس لطفا تا انتهای این مقاله را مطالعه بفرمایید.

معرفی شهر وان

شهر وان یکی از شهرهای شرقی کشور ترکیه می باشد که دریاچه ای به همین نام هم در این شهر وجود دارد.شهر وان تاریخ بسیار کهن و غنی دارد و از سال ها قبل به عنوان پایتخت حکومت های بسیار بزرگ مانند اورارتو ها بوده است از این رو دارای مکان های تاریخی دیدنی و زیبا مانند جزیره آکدامار ،قلعه هوشاپ ،قلعه وان ،کلیسای صلیب سرخ شهر وان ترکیه است که در صورت علاقه به آثار تاریخی حتما باید سری به آنها بزنید.

مسئولین شهر وان تمام تلاش خود را کرده اند تا بتوانند زیر ساخت های توریستی و گردشگری را در شهر خود فراهم کنند تا گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند بتوانند از سفر خود نهایت لذت و استفاده را ببرند.

از دیگر امکاناتی که در شهر وان ترکیه وجود دارد فروشگاه ها و مراکز خرید بزرگ و مجهز می باشد که شما می توانید پوشاک و البسه هایی از برندهای معتبر را با قیمت های بسیار پایین و نازل از این مراکز خرید ،بخرید.در کنار همه این مراکز خرید و فروشگاه ها شما می توانید از مراکز تفریحی مانند شهربازی و یا استخرها و بازی های آبی که در این مجموعه ها فراهم شده است استفاده کنید و یک سفر خوب و بیاد ماندنی برای خود و خانوادتان فراهم کنید.

تور وان از تبریز

شما می توانید از شهر تبریز اقدام به سفر زمینی به شهر وان ترکیه کنید و برای این کار ما به شما سایت آراس سیر تبریز را معرفی می کنیم زیرا به صورت اختصاصی و حرفه ای در زمینه سفرهای زمینی با استفاده از تور وان را ارائه می دهند.

اولین قدم برای سفر از شهر تبریز به سمت شهر وان ترکیه این است ک شما در هر کجا ایران که قرار دارید با در اولین فرصت خود را به شهر تبریز برسانید که با توجه به موقعیت و هزینه مد نظر خود می توانید راه های مختلفی هوایی و زمینی را انتخاب کنید و بعد نیز با استفاده از یک شرکت معتبر و تور های معتبر مانند تور وان آراس سیر تبریز می توانید با استفاده از مرزهای زمینی و وسایل نقلیه مورد نظر به مرز و سپس به شهر وان برسید.

معرفی راه های سفر به شهر وان ترکیه از تبریز

شما می توانید برای رفتن به شهر وان از راه های هوایی و یا استفاده از قطار و همچنین راه های زمینی که از طریق مرز های زمینی هستند و امکان سفر از طریق اتوبوس و یا خودرو های شخصی نیز وجود دارد استفاده کنید که راحت ترین و کم هزینه ترین آنها استفاده از تور وان و با استفاده از اتوبوس می باشد.به طور کلی 3 مرز و راه عبور زمینی از ایران به کشور ترکیه و سپس ورود به شهر وان ترکیه وجود دارد که در ادامه به هر کدام اشاره ای خواهیم کرد:

مرزهای بازرگان (ماکو)

شهر بازرگان از توابع شهرستان ماکو می باشد که در استان آذربایجان غربی قرار دارد و تنها مرز ۲۴ ساعته و بین‌المللی بین ایران و ترکیه نیز می‌باشد.برای عبور از این مرز باید از تبریز به سمت شهر ارومیه و ماکو و بعد بازرگان حرکت کنید و بعد هم از مرز بازرگان عبور کنید.

مرز سرو (ارومیه)

مرز زمینی سرو در استان آذربایجان غربی و در ۵۵ کیلومتری شمال غرب شهر ارومیه قرار گرفته‌است که برای عبور از این مرز شما باید از تبریز به شهر سرو بروید و بعد از این مرز عبور کنید.

مرز رازی (خوی)

مرز رازی که فاصله ۷۵ کیلومتری از شهر خوی ارومیه دارد سومین مرز زمینی رسمی ایران با ترکیه در آذربایجان غربی است که یکی از ممترین مرزها در زمینه تبادل اقتصادی و همچنین راه ارتباط بسیار راحت و آسان و همینطور کم هزینه و زمان کم برای رسیدن به کشور ترکیه و همینطور سفر به شهر وان ترکیه است.

برگرفته از سایت خبرگزاری قطره

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور وان با شماره های زیر تماس بگیرید:

بخش فروش:

09335885450 خانم بینش
09359377719  آقای ناصر فائقی‌نیا
09931110386 امیر فائقی نیا
 مدیر بازاریابی:
09146176089  خانم رهبر 
مدیریت:
09141096089  علی فائقی‌نیا

 

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 102

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک1

شماره های تماس:

04133342777

04133251388

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا