بازار رضا

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد یکی از مکان های قدیمی مشهد برای خرید کردن است.زائران میتوانند در هنگام سفر به این شهر از بازار رضا دیدن کنند.بازار رضا با داشتن سوغات شهر مشهد مکانی مناسب برای خرید کردن است.

بازار رضا

این بازار در ضلع شرقی خیابان امام رضا (ع) در حد فاصل بین میدان 17 شهریور و بیت‌المقدس (فلکه آب) شهر مشهد قرار گرفته است. بازار رضا از مهم‌ترین و بزرگترین مراکز خرید زائران و گردشگرانی که به قصد زیارت حرم امام رضا به این شهر سفر می‌کنند. این بازار دیدنی مشهد هم زمان با تخریب مغازه‌های اطراف حرم جهت توسعه حرم امام رضا (ع) در سال 1354 که با معماری ایرانی اسلامی ساخته شده بود آغاز به کار کرد. مغازه‌داران و کسبه‌ای که در اطراف حرم امام رضا (ع) مغازه‌ی آن‌ها تخریب شده بود به بازار رضا نقل مکان کردند. این بازار از دو طبقه مجزا و دو دالان ساخته شده است و در حال حاضر 1711 واحد تجاری در آن فعالیت می‌کنند که تعداد زیاد واحدهای آن حکایت از طویل بودن بازار دارد. طول این بازار یک کیلومتر است. طبقه اول این بازار دارای فروشگاه‌های بزرگ با کالاهای متنوعی همچون جانماز، تسبیح، عطر مشهد، زرشک، وسایل تزیینی، انگشترهای فیروزه و غیره است. در طبقه‌ی دوم این بازار دیدنی مشهد نیز کارگاه‌هایی که مشغول به ساخت صنایع‌دستی، طلاسازی، گلدوزی، فیروزه‌تراشی هستند وجود دارد. وقتی به بازدید از بازار رضا می‌روید به دلیل تنوع اجناس و دیدن مغازه‌ها متوجه گذر زمان نمی‌شوید و از آن همه تنوعی که در این بازار وجود دارد می‌توانید نهایت لذت را ببرید. موقعیت بازار و نزدیکی آن به حرم امام رضا (ع) همواره مورد توجه اکثر زائران  و گردشگران بوده است به طوری که به راحتی می‌توانند از این بازار تمامی اجناس و سوغاتی‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند. برای کسانی که قصد خرید از بازار رضا را دارند باید در ساعت 9 صبح تا 10 شب به این بازار مراجعه کنند.

دربازار رضا که بزرگترین مرکز خرید مسافران و زائران به‌شمار می‌آید، انواع اجناس و سوغات، از قبیل انگشترهای عقیق و فیروزه و طلا و نقره وهمچنین انواع عطریات، زعفران، نبات، پوستین، مهر وسجاده و تسبیح، لباس، بدلیجات و… به فروش می‌رسد.تا پایان سال ۱۳۹۰ کار ساخت پارکینگ مکانیزه برجی برای این بازار به پایان خواهد رسید.

در سفر به مشهد مقدس میتوانید از بازار رضا سوغاتی مورد نظ خو را خریداری کنید.

برای مشاهده تور زمینی مشهد اینجا کلیک کیند.

همچنین میتوانید تور هوائی مشهد را نیز از این قسمت مشاهده کنید.

در صورت نیاز میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس جهت کسب اطلاعات  (واحد فروش) و رزرو تلفنی  :

33342777 041
33251388 041 

شماره‌های واتساپ همکاران ما :

 بخش فروش:
 00989359377719  آقای ناصر فائقی‌نیا
  00905525839798 خانم رهبری

 مدیر بازاریابی:

 00905345762335  خانم رهبر

 مدیریت:

00905523872335  علی فائقی‌نیا

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 102

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا