تور وان در ژانویه

تور وان در ژانویه ، تجربه وان در زمستان و برنامه های مفرح سال نو میلادی

تور وان در ژانویه یکی از تورهای قابل اجرا به شهر وان ترکیه است که یکی از شهرهای شرقی کشور ترکیه است و در سال‌های اخیر به دلیل نزدیکی به مرز ایران و ارزان‌تر بودن قیمت تور نسبت به سایر شهرهای توریستی، مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته است. شهر وان جاهای دیدنی بسیاری دارد، که مسافران و گردشگران، در کنار خرید از مراکز خرید وان، از آن ها نیز بازدید میکنند.

یکی از زمان هایی که میتوان به شهر وان ترکیه سفر کرد در ماه ژانویه و پایان سال میلادی است که یکی از بهترین فرصت‌ها برای رزرو تور وان است؛ در این زمان از سال اکثر برندهای ترک به مناسبت آغاز سال نو اجناس خود را با تخفیف عرضه می‌کنند. افرادی که قصد دارند برای خرید به ترکیه سفر کنند، می‌توانند وان را نیز به فهرست مقاصد مورد نظرشان اضافه کنند. در ادامه اطلاعات مود نیاز در تور وان در ژانویه و مکان های تفریحی وان ترکیه در زمستان آشنا میشوید.

شهر وان

شهر وان در زمستان
شهر وان در گذشته‌ای نه چندان دور، هیچ  جایگاهی در میان مقاصد خارجی گردشگران ایرانی نداشت. اما این روزها به مدد افتتاح مراکز خرید بزرگ و مدرن، برندهای مطرح ترک و خارجی و همچنین جاهای دیدنی وان و جاذبه های گردشگی وان، این شهر به یکی از محبوب‌ترین مقاصد خارجی ارزان برای خرید و تفریح تبدیل شده و  گردشگری این شهر به طرز قابل ملاحظه‌ای توسعه یافته است.شهر وان ترکیه با داشتن جاذبه های دیدنی زیاد در فصل های مختلف، انتظار همه ی مسافرانی که تور وان رزرو میکنند را برآورده میکند.
اگر از دوست داران جاذبه های تاریخی هستید، اگر از علاقه مندان خرید هستید، یا دوستداران دیدنی های طبیعی هستید، اگر پارک های شهر و پارک های آبی ساحلی را میپسندید، باید بگوییم با رزرو تور وان، به همه خواسته های خود خواهید رسید. چنانچه تور وان در ژانویه را رزرو کنید، میتوانید از مکان های تفریحی وان ترکیه در زمستان نیز بهره مند شوید. در ادامه این تفریحات زمستانی خدمت شما معرفی میشوند.

بیشتر بدانید: وان ترکیه کجاست؟

پیست اسکی آبالی کایاک مرکزی شهر وان ترکیه

پیست اسکی آبالی وان

شهر وان که در منطقه کوهستانی قرار دارد، دارای آب و هوای سرد و کوهستانی است و در اکثر روزهای زمستانی، شاهد بارش برف در این شهر هستیم.  علاوه بر تفریحات تابستانی وان مانند تفریحات آبی در پارک آبی ساحل دریاچه وان، مکان های تفریحی وان برای زمستان هم ایجاد شده است. از جمله پیست اسکی آبالی کایاک مرکزی وان. علاقه‌مندان به تفریحات زمستانی از جمله اسکی، می‌توانند با رزرو تور وان در ژانویه، در پیست اسکی آبالی وان (ABALI KAYAK MERKEZİ) لحظات هیجان‌انگیزی را تجربه کنند.

دریاچه وان و جزیره آکدامار

دریاچه وان در زمستان

یکی از زیبایی های شهر وان، دریاچه وان و جزیره آکدامار است که در فصل زمستان نیز جلوه و زیبایی خاصی دارد و به عروس سفید پوشی میماند که از زمین سر براوده است و برای گرفتن عکس‌های زیبای زمستانی و به اشتراک گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی بسیار مناسب است.

آبشار مرادیه وان

آبشار مرادیه وان در زمستان

 آبشار مرادیه که در نزدیکی شهر وان قرار دارد، در فصل زمستان بسیار دیدنی میشود و یکی از مکان های تفریحی وان در زمستان است، زیرا یخ زدن آب آبشار زیبایی به خصوصی را ایجاد میکند که بی شک از تماشای آن لذت خواهید برد.

آژانس آراس سیر تبریز، مجری اصلی تور وان از تبریز، در شهر وان می‌توانند تورهای متنوعی به مقاصد مختلف مثل جزیره آکدامار، آبشار مرادیه و پیست اسکی وان را برایتان برنامه‌ریزی و اجرا کند.

پارک های آبی سرپوشیده

پارک آبی چاغداش وان

از جمله تفریحات زمستانی وان میتوان به پارک‌های آبی سرپوشیده وان اشاه کرد که مناسب فصل پاییز و زمستان هستند. این پارک های آبی در حین سرپوشیده بودن، امکانات متنوعی از جمله استخر و سرسره های آبی، صندلی هایی برای استراحت، رستوران هایی برای رفع گرسنگی و تشنگی و … در اختیار مراجعه کنندگان قرار میدهند.  اگر میخواهید در فصل پاییز و یا زمستان به وان سفر کنید و تمایل دارید از پارک های آبی نیز استفاده کنید، پیشنهاد ما پارک آبی چاداش یا همان چاغداش وان است، از آنجاکه این پارک آبی سرپوشیده است، گزینه‌ی انتخابی مناسبی برای فصل‌های سرد سال است. البته این پارک در فصل گرم تابستان نیز مورد استقبال قرار میگیرد و افراد با مراجعه به این مجموعه، میتوانند زمان خوش و خنکی در کنار دوستان و کودکان خود سپری کنند.

استخر و پاک آبی چاغداش وان، مجاور پارک آلتایلی وان (Altayli Park) در آناتولی شرقی و محله علی پاشا وان قرار دارد. شما میتوانید به راحتی با تاکسی به این مکان بروید. اگر با ماشین شخصی به وان سفر کرده اید، نگران جای پارک نباشید، زیرا در محوطه استخر و پارک آبی چاغداش، جای پارک وجود دارد.

علاوه بر این تفریحات شهر وان در زمستان، در ماه ژانویه و پایان سال میلادی در این شهر برنامه‌های شاد و مفرحی هم اجرا می‌شود که می‌توانید با شرکت در آن‌ها، سفر مفرح و شادی را تجربه کنید.

سایر تفریحات وان را بشناسید!

توجه داشته باشید که در وان ترکیه هتل‌های زیادی تاسیس شده است تا جوابگوی سیل عظیم مسافران به خصوص در فصل پیک باشند؛ به همین دلیل می‌توانید تورهای متنوعی با قیمت‌های مختلفی رزرو کنید. در وان انواع هتل آپارتمان و هتل‌های چند ستاره وجود دارد که پذیرای گردشگران است. در اکثر این هتل‌ها پرسنل ایرانی هم به کار گرفته شده است تا گردشگران ایرانی از نظر زبان و ایجاد ارتباط به مشکل برنخورند. برای رزرو هتل در وان ترکیه، میتوانید به آژانس آراس سیر تبریز مراجعه کنید.

رزرو تور وان ویژه ژانویه

شما می‌توانید با مراجعه به شعب آژانس آراس سیر تبریز، مجری مستقیم تور وان از تبریز، نسبت به رزرو تور وان در ژانویه اقدام کنید. علاوه بر این می‌توانید به راحتی و بدون مراجعه حضوری، با شماره‌های واتساپ همکاران ما در تبریز و وان، در تماس باشید.

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز:

بخش فروش:

09359377719  ناصر فائقی‌نیا

09931110386 امیر فائقی نیا

09146176089 خانم رهبر

مدیریت:

09141096089  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری:

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور،مجتمع ایپک، ورودی دو، واحد 103

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک 1

 

منبع عکس کاور: matadornetwork

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا