Hilton Hotel

هتل دابل تری بای هیلتون وان/ رزرو با تخفیف/نوروز 1403

هتل دابل تری بای هیلتون (Doubletree By Hilton Hotel) یکی از هتل‌ های وان 5 ستاره شهر وان ترکیه است. وان ترکیه یکی از شهر‌های هم مرز ترکیه با ایران است و سالانه مسافران زیادی از ایران به این شهر، به دلایل مختلفی سفر می‌کنند؛ از جمله محبوب ترین دلایل ،خرید از وان و استفاده از طبیعت زیبای وان، از جمله دریاچه وان، جزیره آکدامار و … است. توجه داشته باشید به هر دلیلی که به وان سفر می‌کنید، نیازمند رزرو هتل و محل اقامت هستید، به خصوص در روزهای تعطیل و پیک، پس به یاد داشته باشید، قبل از سفر به فکر رزرو هتل باشید. در وان ترکیه هتل‌های زیادی احداث شده است تا جوابگوی حجم عظیم توریست باشد.  آژانس آراس سیر تبریز که مجری اصلی تور وان از تبریز است، علاوه بر اجرای تور‌های مختلف وان، خدمات رزرو هتل‌های وان را نیز انجام می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد هتل دابل تری بای هیلتون وان، این هتل ساحلی وان با ما همراه باشید.

آب و هوای وان ترکیه چگونه است؟

موقعیت هتل دابل تری بای هیلتون

عکس هتل دابل تری بای هیلتون وان

هتل دابل ترب بای هیلتون وان که به طور خلاصه هتل هیلتون وان نامیده میشود، هتل ساحلی وان است که تنها در چند قدمی دریاچه وان قرار گرفته است، چشم‌اندازهای زیبای دریاچه و فضای داخلی مجلل را ارائه می‌دهد. از اتاق‌های ‏بزرگ هتل منظره زیبایی از دریاچه وان نمایان است. همچنین فرودگاه فریت ملن وان با هتل هیلتون فقط 5 دقیقه فاصله دارد.

شایان ذکر است که فاصله هتل هیلتون وان تا مرکز شهر، حدود 10 کیلومتر است.

اتاق های هتل دابل تری بای هیلتون

هتل هیلتون در وان

اتاق های بزرگ هتل هیلتون Hilton Hotel با سلیقه با مبلمان شیک و مدرن تزئین شده اند. همه آنها عایق صدا ، مجهز به تلویزیون ای سی دی با کانال های کابلی و کانال های ماهواره ای، چای ساز، تلفن و کمد لباس هستند. برخی از اتاق‌ها تراس یا بالکن با منظره دریاچه، شهر یا کوه دارند.

همه اتاق‌های این هتل ساحلی در وان به سیستم تهویه و وای فای و دارای عایق ‏صوتی هستند تا آرامش میهمانان در آنها حفظ شود. در همه ی اتاق ها حمام به همراه دستمال توالت، حوله، وان یا دوش، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند.

رستوران هتل هیلتون (Hilton Otel)

هتل هیلتون وان، این هتل ساحلی وان، 6 رستوران و لانژ دارد که انواع غذاهای دنیا و همچنین  غذاهای محلی خوشمزه به‌صورت بوفه سرو می‌شود. غذاهای دریایی را می توانید در رستوران اسپرانزا میل کنید. این هتل 4 کافه دارد که انواع اسنک‌ها ‏و انواع نوشیدنی ارائه میشود. ‏‏ ‏‏همچنین در هنگام چک‌این با بسته بیسکوییت شکلاتی مخصوص دابل تری از شما پذیرایی می‌شود. همچنین وعده های غذایی بچه ها، وعده های غذایی رژیمی ویژه (در صورت درخواست) و صبحانه در اتاق نیز قابل ارائه است.

صبحانه هتل هیلتون وان هر روز صبح به صوت بوفه باز و رایگان سرو میشود.

امکانات هتل هیلتون

 هتل هیلتون وان

در هتل استخر سرپوشیده برای بزرگسالان و کودکان، همچنین مهدکودک هم در فضای بسته و هم در فضای باز و نیز امکانات نگهداری کودک وجود دارد تا شما بتوانید با خیال راحت در اسپا استراحت کنید.

هتل هیلتون وان

‏علاوه بر این‌ها آسانسور، اتو،  آرایشگاه، انبار چمدان، میز پذیرش 24 ساعته، سالن ورزشی، حمام ترکی، سالن اسپا/منطقه استراحت، ماساژ(ماساژ کامل بدن، ماساژ دست، ماساژ سر، ماساژ پا، ماساژ گردن و ماساژ پشت)، سونا هم در اختیار مهمانان هتل قرار دارد.

هتل هیلتون

سالن اجتماعات هتل با ظرفیت 1000 نفر و سالن تشریفات و جشن‌های هتل با ظرفیت 650 نفر مکان ‏مناسبی برای برگزاری کنفرانس‌ها و مجالس عروسی است. ‏ ‏‏ ‏

پارکینگ خصوصی رایگان نیز در محل ارائه می شود.

‏بیشتر دیدنی‌های شهر در نزدیک هتل قرار دارند از جمله: کلیسای صلیب مقدس در جزیره آکدامار، قلعه ‏تاریخی وان و جاده ابریشم. ‏‏‏ ‏‏ ‏‏

چنانچه تمایل داشته باشید در هتل های 4 ستاره وان اقامت داشته باشید، هتل گرند وان گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

نکات مهم در مورد هتل ساحلی وان، هتل هیلتون وان

  • مهمانان زیر 18 سال فقط می توانند با والدین یا قیم رسمی ثبت نام کنند.
  • ساعت چک این (check in) هتل (ساعت ورود به هتل)، از ساعت 2 ظهر است.
  • ساعت چک آوت (check out) هتل (ساعت تحویل اتاق)،تا ساعت 12 ظهر است.
  • ممنوعیت استعمال دخانیات در تمام نقاط
  • دارای مناطق ویژه برای سیگار کشیدن
  • امکان اجاره ماشین
  • امکان سفارش غذا و نوشیدنی در اتاق.
  • کارکنان هتل به زبان های ترکی، انگلیسی، فارسی، نروزی و سوئدی صحبت می کنند.
  • نظافت روزانه، پرس کت و شلوار، سرویس اتو، خشک شویی، فکس / فتوکپی و امکانات جلسه/ضیافت با هزینه اضافی قابل ارائه هستند.
  • مجهز به دزدگیر امنیتی، هشدار دود، دوربین مداربسته در مکان های مشترک، دوربین مدار بسته خارج از اموال، کپسول آتش نشانی.

قیمت هتل هیلتون وان

با توجه به نوسان لیر، و تغییر قیمت هتل ها  در ایام و فصل های پیک و تعطیلات، برای اطلاع از قیمت هتل هیلتون وان میتوانید با آژانس آراس تبریز تماس بگیرید. شماره های دفتر و همکاران در پایین آورده شده است.

در صورتی که تمایل به رزرو هتل در وان را دارید، میتوانید از میان خدمات آنلاین  و رزرو هتل آژانس آراس سیر تبریز، هتل مورد نظر خود را انتخاب و به راحتی برای تاریخ مورد نظر خود رزرو نمائید.

شما تجربه ی اقامت در هتل دابل تری بای هیلتون وان را دارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارد و در کادر پایین برای ما بنویسید که اقامتتان در هتل هیلتون وان چگونه بوده است و به این هتل چه امتیازی میدهید.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو هتل های وان ترکیه و همچنین رزرو تور وان توسط آژانس آراس سیر تبریز، مجری مستقیم تور وان از تبریز، با همکاران ما در شعب مختلف تماس بگیرید.

برای اطلاع از نرخ به روز هتل های وان، به صفحه “قیمت هتل های وان” مراجعه کنید.

شماره های تماس جهت کسب اطلاعات و رزرو تلفنی هتل های وان و رزرو تور وان :

33342777 041

33251388 041 

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز :

بخش فروش:

 00989359377719  ناصر فائقی‌نیا

00989931110386 امیر فائقی‌نیا

 مدیر بازاریابی:

 00989146176089  خانم رهبر

 مدیریت:

00905012942335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 103

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک 1

3 دیدگاه دربارهٔ «هتل دابل تری بای هیلتون وان/ رزرو با تخفیف/نوروز 1403»

  1. مینا محمدی

    در تابستان امسال به این هتل رفته بودیم عالی بود. این هتل در فصل تابستان خیلی عالیه. پیشنهاد میکنم در فصل تابستان اگه قصد خرید ندارید این هتل رو انتخاب کنید. هتل از مراکز خرید کمی فاصله داره.

    1. تقوی آراس سیر

      با سلام دوست عزیز، به نکته ی خوبی اشاره کردید، همونطور که فرمودید این هتل در تابستان بسیار جذاب است، چرا که نزدیک دریاچه واقع شده است، البته قابل ذکر است که در فصل زمستان هم جذابیت خاص خود را دارد.ممنون از اینکه نظر خود را با ما در میون گذاشتید.
      شاد باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا