هتل پارسیان کیش

 رزرو هتل آپارتمان پارسیان کیش با بهترین قیمت و کیفیت و همچنین ارائه تورهای مختلف برای این هتل سه ستاره تاپ  در آژانس آراس سیر. برای اطلاعات بیشتر در مورد هتل پارسیان 3 ستاره و یا رزرو این هتل با آراس سیر تبریز همراه باشید.

کیش:

در جنوب ایران، در میان آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس جزیره ای بی نظیر واقع شده است. جزیره کیش پوشیده از درختان نخل، کهور، کنا، اکالیپتوس و همانند هر جزیره دیگری دارای آب و هوای ساحلی و شرجی است. بیشترین باران های جزیره کیش در فصل زمستان و به صورت رگباری هستند. جزیره کیش دردنیا 4 منطقه وجود دارد که درصد اکسیژن خالص آن ها زیاد است و کیش یکی از این مناطق محسوب می شود، همچنین سکوت جزیره، تمیزی، امکانات رفاهی مناسب آن منحصر به فرد است.

جاذبه های گردشگری تاریخی کیش:

این منطقه توریستی دارای جاذبه های گردشگری تاریخی مانند آب انبار سنتی، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر تاریخی جریره و غیره است ولی نباید از کارتینگ، پلاژ، پارک دلفین، سافاری، آکواریوم و دیگر جاذبه های تفریحی آن غافل ماند.

تفریحات آبی جزیره:

تفریحات آبی در کیش جایگاه ویژه ای دارند، از نمونه تفریحات آبی پرطرفدار می توان به شاتل، اسکوتر زیردریایی، فلای بورد، کیبل اسکی، بنانا، پاراسل اشاره کرد.

مراکز خرید جزیره:

برای علاقمندان به خرید و بازارگردی در این جزیره گزینه های زیادی وجود دارد، مراکز خرید زیتون، پردیس 1 و 2، پانیذ، دامون، مریم، مروارید، مرجان و غیره،  نمونه هایی از مراکز خرید در کیش هستند.

هتل آپارتمان پارسیان :

هتل پارسیان کیش

هتل آپارتمان سه ستاره پارسیان:

یکی از هتل های پر طرفدار کیش است که با چشم اندازی زیبا و موقیعت مکانی منحصر به فرد در سال 1374 در قلب جزیره کیش، جنب بازار زیتون و در نزدیکی مراکز تجاری معروف و روبروی تالار شهر واقع شده است. قابل ذکر است که این هتل  در سال 1395 بازسازی شد. هتل آپارتمان پارسیان کیش هتل آپارتمان پارسیان

اتای های هتل پارسیان کیش 3 ستاره:

تمام اتاقهای هتل پارسیان  به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد. 10 بلوک این هتل در محوطه ای وسیع واقع شده اند که هر بلوک دارای 2 طبقه و 12 واحد اقامتی است. اتاق ها دارای امکاناتی از جمله روم سرویس 24 ساعته، یخچال، تلویزیون، تلفن در اتاق و صندوق امانات هستند. هتل پارسیاناگر هتل تماشا کیش رو نمیشناسید اینجا کلیک کنید. اتاق های هتل پارسیان

امکنانات هتل پارسیان:

کافی شاپ، آرایشگاه مردانه و زنانه، کافی نت، اجاره اتومبیل های روز دنیا، خشکشویی، سالن کنفرانس، سالن زیبایى بانوان، کافى شاپ لابى، لاندرى، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت در لابی، نمازخانه، امکانات برای معلولین، فكس و فتوكپي. رستوران هتل واقع در طبق اول، فست فود هتل واقع در طبقه همکف و کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف میباشد. برای رزرو هتل پارسیان ، یا رزرو سایر هتل های کیش و رزرو تور کیش با ما تماس بگیرید.

شماره‌های واتساپ همکاران ما :

بخش فروش:

00989359377719  آقای ناصر فائقی‌نیا

  00905525839798 خانم رهبری 

 مدیر بازاریابی:

00905345762335  خانم رهبر 

مدیریت:

00905523872335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعبه آراس‌سیر در تبریز  جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 102

شماره های تماس:

04133342777

04133251388

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا