زمان حراج در وان ترکیه چه زمانی است؟ بهترین مکان برای خرید

مسافران معمولا به قصد خرید به شهر وان ترکیه سفر می‌کنند؛ مراکز خرید متعدد و شعب برندهای معروف ترک در این شهر، ایرانی‌ها را به سمت وان می‌کشاند. اما زمان حراج در وان ترکیه دقیقا چه زمانی از سال است؟ برای پاسخ به این سوال با آراس سیر همراه شوید. در سراسر شهر وان مراکز خرید زیادی وجود دارد؛ اکثر برندهای ترک مثل ال سی وایکیکی، ماوی، دفاکتو، کوتون و … در این شهر شعبه دارند. علاوه بر برندهای مشهور، فروشگاه‌های زیادی در سطح شهر وجود دارد که هر کسی را برای سفر به وان و خرید متقاعد می‌‌کند. اما آنچه که برای همه مسافران جذابیت دارد، تخفیف‌هایی است که ارائه می‌شود. اکثر مسافران دوست دارند قبل از رزرو تور وان و قبل از سفر به وان، بدانند زمان حراج در وان ترکیه، چه زمانی است.

چرا خرید از شهر وان ترکیه باصرفه است؟

خرید در وان ترکیه

معمولا در شهرهای بزرگ ایران برندهای مشهور ترک شعبه دارند، اما قیمت اجناس بسیار گران‌تر از آن چیزی است که در خود ترکیه عرضه می‌شود. به همین دلیل ایرانی‌ها سعی می‌کنند برای خرید به ترکیه سفر کنند؛ و چه مقصدی بهتر از وان؟ که هم ارزان است، هم نزدیک و هم برندهای محبوب در آن شعبه دارند. وان یکی از شهرهای شرق ترکیه است که با مرز ایران فقط ۱ و نیم ساعت فاصله دارد. با سفر به وان هم می‌توانید خرید خود را انجام دهید و هم از جاهای دیدنی وان بازدید کنید. شهر وان گذشته پرفراز و نشیبی داشته و به همین دلیل بناهای تاریخی زیادی در خود جای داده است.

علاوه بر جاذبه‌های تاریخی، وان طبیعت بکری نیز دارد؛ دریاچه وان (بزرگ‌ترین دریاچه کشور ترکیه)، آبشار مرادیه، ساحل و … از دلایل طبیعت‌دوستان برای سفر به وان است. به عبارت دیگر، سفر به این شهر در بهترین زمان حراج در وان ترکیه هم فال است و هم تماشا. هم خرید می‌کنید و هم تفریح. شهر وان در مقایسه با استانبول شهر بسیار کوچکی است، اما سفر به وان در مقایسه با سفر به استانبول، هزینه بسیار کمتری دارد؛ همان جنسی که در استانبول وجود دارد، در شعب شهر وان هم می‌توانید پیدا کنید. پس بهتر است هزینه‌ای را که برای تور گران‌قیمت صرف می‌کنید را پس‌انداز کرده و برای خرید بیشتر استفاده کنید.

بهترین زمان حراج در وان ترکیه

زمان خرید در وان ترکیه

معمولا برندها و فروشگاه‌های شهر وان در آخر هر فصل، اجناس فصل را با تخفیف ویژه عرضه می‌کنند. مثلا اگر در آخر فصل زمستان به وان سفر کنید، می‌توانید لباس‌های زمستانی را به قیمت‌های بسیار مناسب (گاهی تا ۵۰ درصد تخفیف) خریداری کنید. بنابراین پایان هر فصل بهترین زمان حراج در وان ترکیه برای خریدهای فصلی است. مردم شهر وان به اعیاد مذهبی اهمیت زیادی قائل هستند؛

مردم در اعیادی مثل عید فطر یا عید قربان، رسم و رسوم خاص خود را دارند و معمولا لباس نو می‌خرند. به همین دلیل معمولا فروشگاه‌ها تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای در این ایام در نظر می‌گیرند. علاوه بر مناسبت‌های مذهبی، چند هفته قبل از سال نوی میلادی نیز تخفیف های وان آغاز می‌شود؛ سال نوی میلادی نیز زمان مناسبی برای تور وان و بهره‌مندی از تخفیف های فروشگاه ها است.

بلک فرایدی در وان ترکیه

جمعه سیاه یا بلک فرایدی به آخرین جمعه ماه نوامبر گفته می‌شود؛ این روز قبلا فقط در کشورهای مسیحی برگزار می‌شد، اما بعدها در اکثر کشورهای جهان مرسوم شد؛ در ترکیه نیز جمعه سیاه  (جمعه افسانه) یا بلک فرایدی با تخفیف برندها و فروشگاه‌های متعدد همراه است. اگر دوست دارید تخفیف‌های خوبی بگیرید، می‌توانید جمعه سیاه در وان ترکیه را برای سفر به وان انتخاب کنید.

بهترین مکان برای خرید در وان ترکیه

AVM

خیابان جمهوریت و خیابان ماراش از اصلی‌ترین خیابان‌های شهر وان ترکیه هستند. در سراسر این دو خیابان، مراکز خرید و فروشگاه‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها خرید کنید. بزرگ‌ترین مرکز خرید وان با نام VAN AVM در خیابان جمهوریت واقع شده است؛ تمامی برندهایی که در شهر وان شعبه دارند، یک شعبه هم در این مرکز خرید دارند. این مرکز خرید وان یکی از مهم‌ترین جاهایی است که در سفر به وان باید از آن دیدن کنید.

برای سر زدن به تمامی فروشگاه‌های مرکز خرید VAN AVM حداقل به یک روز کامل زمان نیاز دارید. اگر در بهترین زمان حراج در وان ترکیه به این مرکز خرید در وان بروید، می‌بینید که تمام فروشگاه‌ها اجناس‌شان را با تخفیف‌های باورنکردنی عرضه می‌کنند. در طبقه آخر هم فودکورت، سینما و محل بازی کودکان وجود دارد؛ پس اگر کودک همراه‌تان بود، نگران سر رفتن حوصله آن‌ها نباشید؛ در این مرکز خرید همه چیز برای آن‌ها مهیا است.

کسانی که به بازارهای قدیمی و تاریخی علاقه دارند، می‌توانند سری به بازار روس و بازار پنیرچی‌لر بزنند. بازار روس در نزدیکی میدان بش یول (انتهای خیابان جمهوریت) قرار دارد. این بازار شبیه بازارهای قدیمی ایرانی است؛ اگر به دنبال اجناس لوکس هستید، این بازار جای شما نیست. کسانی که به دنبال مراکز خرید ارزان در وان ترکیه هستند، می‌توانند از بازار روس خرید کنند؛ حتی اینجا علاوه بر لباس، محصولاتی مثل ظروف مسی نیز به فروش می‌رسد که می‌تواند سوغات فوق‌العاده‌ای برای عزیزان‌تان باشد.

بازار پنیرچی‌لر نیز یک بازار تاریخی است که در آن معمولا محصولات لبنی و پنیر مشهور وان به فروش می‌رسد؛ این بازارها ارزش یک بار دیدن دارند. به غیر از این مراکز خرید وان، سرتاسر خیابان جمهوریت و خیابان ماراش، مملو از فروشگاه‌ها است. برای آشنایی بیشتر با مراکز خرید وان، می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید: «مراکز خرید وان را بشناسید»

برای خرید وان بهتر است یا استانبول؟

شهر وان نزدیک‌ترین شهر ترکیه به مرز ایران است؛ به همین دلیل هزینه رفت و آمد به آن نسبت به استانبول، کمتر است. کسانی که می‌خواهند برای خانواده خود به‌صورت خرده خرید کنند، می‌توانند وان را انتخاب کنند؛ چون هزینه‌ای که باید برای تور بپردازند، بسیار کمتر از هزینه تور استانبول است. از این رو بهتر است برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، در بهترین زمان حراج در وان ترکیه به این شهر سفر کنید.

کسانی هم که به‌خاطر مسائل کاری به ترکیه سفر می‌کنند و می‌خواهند به‌‌صورت عمده خرید کنند، می‌توانند روی وان حساب کنند. در این شهر فروشگاه‌های عمده‌فروشی لباس ترک زیاد است؛ شما می‌توانید به جای استانبول به وان سفر کنید و از مغازه‌های عمده‌فروشی خرید کنید. اینجا لباس، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و … به‌صورت عمده و قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسد.

برای مشاهده تور های آژانس آراس سیر تبریز،  رزرو هتل و رزرو تور وان ، با همکاران ما در واتساپ و شعب وان و تبریز، آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

شماره‌های واتساپ همکاران برای رزرو تور و هتل:

بخش فروش:

09359377719 ناصر فائقی‌نیا

09931110386 امیر فائقی نیا

 مدیر بازاریابی: 09146176089  خانم رهبر

مدیریت: 09141096089  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 103

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک1

شماره  دفتر جهت تماس:

04133251388 

04133342777

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا