merit shahmaran hotel van

هتل مریت شاه ماران وان + رزرو با تخفیف

هتل مریت شاه ماران وان (Merit Shah Maran Hotel Van) یکی از هتلهای 4 ستاره وان ترکیه است. وان ترکیه یکی از شهر‌های هم مرز ترکیه با ایران است و سالانه مسافران زیادی از ایران به این شهر، به دلایل مختلفی سفر می‌کنند؛ از جمله محبوب ترین دلایل ،خرید از وان و استفاده از طبیعت زیبای وان، از جمله دریاچه وان، جزیره آکدامار و … است. توجه داشته باشید به هر دلیلی که به وان سفر می‌کنید، نیازمند رزرو هتل و محل اقامت هستید، به خصوص در روزهای تعطیل و پیک، پس به یاد داشته باشید، قبل از سفر به فکر رزرو هتل باشید. در وان ترکیه هتل‌های زیادی احداث شده است تا جوابگوی حجم عظیم توریست باشد.  آژانس آراس سیر تبریز که مجری اصلی تور وان از تبریز است، علاوه بر اجرای تور‌های مختلف وان، خدمات رزرو هتل‌های وان را نیز انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هتل مریت شاه ماران وان و هتل های ساحلی وان ترکیه با ما همراه باشید.

بهترین زمان سفر به وان ترکیه برای گشت گذار و خرید

موقعیت هتل مریت شاه ماران وان

هتل مریت شاه ماران وان (Merit Shah Maran Hotel) یکی از هتل های ساحلی وان ترکیه است که  12 کیلومتر از مرکز شهر و 5 کیلومتر از فرودگاه فریت ملن وان فاصله دارد و در کنار ساحل دریاچه وان و در نزدیکی بسیاری از مهم‌ترین جاذبه‌های شهر وان مانند جزیره آکدامار و قلعه وان قرار دارد.

اتاق های هتل مریت شاه ماران وان

هتل مریت شاهماران وان

هتل مریت شاه ماران (هتل مریت شاهماران) از جمله هتل های ساحلی وان ترکیه است که با چشم اندازی از دریاچه وان و با اتاق هایی با چیدمان مدرن پذیرای مهمانان خود است. این هتل در ۳ طبقه و ۹۰ اتاق دارد که به شکل دو تخته یا دابل و سه تخته یا تریپل هستند. این اتاق ها دارای تلویزیون ال سی دی با کانال های پخش ماهواره ای، حمام خصوصی، لوازم آرایشی رایگان، سشوار، تهویه مطبوع (کنترل آب و هوا)، مینی بار، دمپایی، وای فای رایگان، آب بطری رایگان و نظافت روزانه هستند.

و به علت داشتن نظافت روزانه میتوانید از تمیزی اتاق ها خاطر جمع باشید.

رستوران هتل مریت شاهماران

sahmaran hotel

هتل مریت شاه ماران یا به طور خلاصه هتل شاه ماران وان دارای دو رستوران است. Merit Ocakbasi که در غذاهای ترکی تخصص دارد و فقط شام سرو می کند و Marine Balik که در غذاهای دریایی تخصص دارد و فقط شام سرو می کند.

همچنین صبحانه  هر روز صبح به صورت بوفه و رایگان بین ساعت 7:00 صبح تا 10:00 صبح ارائه میشود.

یکی از رستوران‌های این هتل کنار ساحل واقع شده که می‌توانید حین نوش جان کردن صبحانه‌تان، از منظره زیبای دریاچه هم لذت ببرید.

امکانات هتل مریت شاه ماران وان(Merit Shah Maran Hotel)

هتل مریت شاه ماران

هتل شاه ماران دارای امکانات متعددی است که رفاه و راحتی مهمانان را تامین میکند و رضایت آن ها را جلب میکند. از جمله اینکه این هتل استخر روباز دارد که در فصول گرم سال می‌توانید از آن استفاده کنید. با رزرو تور زمینی وان و اقامت در این هتل در تابستان، می‌توانید شنا و تفریحات آبی را نیز تجربه کنید.

هتل شاه ماران

در هتل مریت شاه ماران سالن کنفرانس هم وجود دارد که می‌توانید برای برگزاری جلسات کاری، رزرو کنید.

هتل ساحلی مریت شاه ماران

سایر امکانات هتل شاهماران عبارتند از: پارکینگ رایگان در هتل، صندوق امانات در پذیرش، سالن ورزشی، اتاق بخار، پذیرش 24 ساعته، خدمات دربان، خدمات خشکشویی / لباسشویی، تخت های آفتابگیر کنار استخر و چتر استخر، آسانسور، حمام معلولین، امکانات برای معلولین در اتاق، دوش معلولین و گذرگاه مناسب برای استفاده از ویلچر.

چنانچه نمیخواهید در یکی از هتل های ساحلی وان ترکیه اقامت داشته باشید و تمایل دارید در یکی از هتل های داخل شهر و نزدیک مراکز خرید باشید، هتل لاکچری و 5 ستاره الیت ورلد وان یکی از این هتل هاست.

نکات مهم در مورد هتل شاه مریت ماران(Merit Shah Maran otel)

  • حیوانات خانگی مجاز نیستند
  • ساعت چک این هتل (check in) ، (ساعت ورود به هتل)، هر ساعتی امکان پذیر است.
  • ساعت چک آوت (check out) هتل (ساعت تحویل اتاق)،ظهر است.
  • ممنوعیت استعمال دخانیات در تمام نقاط
  • دارای مناطق ویژه برای سیگار کشیدن
  • سرویس قهوه/چای در محوطه مشترک
  • این هتل تخت نوزاد/تخت رایگان ارائه میدهد.
  • کارکنان هتل به زبان ترکی صحبت می کنند.
  • هتل دارای کپسول آتش نشانی، سیستم امنیتی، جعبه کمک های اولیه و حفاظ پنجره است،
  • برای تمیز کردن هتل از مواد ضد عفونی کننده استفاده می شود
  • هتل با اسپری الکترواستاتیک ضدعفونی می شود
  • ملافه ها و حوله ها در دمای 60 درجه سانتی گراد و بالاتر شسته می شوند
  • برنامه صدور گواهینامه گردشگری ایمن منطقه ای (ترکیه) اقدامات پاکسازی و ضد عفونی انجام می شود

قیمت هتل شاه مریت ماران وان

با توجه به نوسان لیر، و تغییر قیمت هتل ها  در ایام و فصل های پیک و تعطیلات، برای اطلاع از قیمت هتل شاه مریت ماران وان میتوانید با آژانس آراس تبریز تماس بگیرید. شماره های دفتر و همکاران در پایین آورده شده است.

در صورتی که تمایل به رزرو هتل در وان را دارید، میتوانید از میان خدمات آنلاین  و رزرو هتل آژانس آراس سیر تبریز، هتل مورد نظر خود را انتخاب و به راحتی برای تاریخ مورد نظر خود رزرو نمائید.

شما تجربه ی اقامت در هتل شاه مریت ماران وان را دارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارد و در کادر پایین برای ما بنویسید که اقامتتان در هتل شاه مریت چگونه بوده است و به این هتل چه امتیازی میدهید.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو هتل های وان ترکیه و همچنین رزرو تور وان توسط آژانس آراس سیر تبریز، مجری مستقیم تور وان از تبریز، با همکاران ما در شعب مختلف تماس بگیرید.

برای اطلاع از نرخ به روز هتل های وان، به صفحه “قیمت هتل های وان” مراجعه کنید.

شماره های تماس جهت کسب اطلاعات و رزرو تلفنی هتل های وان و رزرو تور وان :

33342777 041

33251388 041 

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز :

بخش فروش:

 00989359377719  ناصر فائقی‌نیا

00989931110386 امیر فائقی‌نیا

 مدیر بازاریابی:

 00989146176089  خانم رهبر

 مدیریت:

00905012942335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 103

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک 1

6 دیدگاه دربارهٔ «هتل مریت شاه ماران وان + رزرو با تخفیف»

  1. تابستون اونجا بودیم اولش گفتن اسمتون رزرو نیست بعد هماهنگ شدیم با آژانس مشکل حل شد صبونه ش معمولی بود ولی کف پارتی و استخرش کلی حال داد توصیه میکنم این هتل رو به همه

    1. تقوی آراس سیر

      با سلام دوست عزیز، ممنون از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید، در ایام پیک ممکن است گاهی در هتل مورد نظر ناهماهنگی ای ایجاد شود. آژانس آراس سیر از شروع مسافرت تا پایان سفر در کنار مسافران خود هست و پیگیر همه ی مسایل پیش آمده است.
      هدف ما رضایت شماست.
      باز هم منتظر شما هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا