امنستان، ایروان

تور ارمنستان، سفر به ایروان

یکی از تورهای آژانس آراس سیر تبریز، تور ارمنستان است. ایروان پایتخت ارمنستان و بزرگ‌ترین شهر آن محسوب میشود که یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان است و در کنار رودخانه هَرازدان واقع شده است و مرکز اداری، فرهنگی و صنعتی این کشور است. این پایتخت از سال 1918، چهاردهمین پایتخت در تاریخ ارمنستان و هفتمین پایتخت واقع در دشت آرارات یا اطراف آن بوده است. در ادامه پکیج تور ارمنستان، خدمت شما ارائه میشود.

تور زمینی ارمنستان ویژه عید 1403

تور ارمنستان از تبریز، تور ارمنستان ویژه عید

نام هتل قیمت تور برای هر نفر در اتاق 2 تخته
My Freindly 85$+5.000.000 تومان
Mirage 110$+5.000.000 تومان
Bella 120$+5.000.000 تومان
Alba 125$+5.000.000 تومان
Regineh 145$+5.000.000 تومان
President 155$+5.000.000 تومان
Ani central  با استخر رایگان
185$+5.000.000 تومان
metropol با استخر و سونا 200$+5.000.000 تومان
Ani Plaza با استخر و سونا 205$+5.000.000 تومان
Best Western Congress با سونا 220$+5.000.000 تومان
National  با استخر و سونا 300$+5.000.000 تومان

خدمات تور گروهی ارمنستان از تهران و تبریز

خدمات تور زمینی ارمنستان از تهران و تبریز عبارتند از: ویژه عید نوروز، حرکت 28 اسفند، 3 و 7 فرودین، ترانسفر رفت و برگشت با اتوبوس وی آی پی 25 نفره از تهران و تبریز، بیمه مسافرتی، 4 شب و 5 روز اقامت در هتل به همراه صبحانه، شام و خدمات هتل، سیم کارت رایگان به ازای هر اتاق، لیدر فارسی زبان.

توجه: تورهای تفریحی به صوت آپشنال خواهد بود.

مشاهده سایر تورهای آژانس آراس سیر تبریز

چگونه تور زمینی ارمنستان آژانس آراس تبریز را رزرو کنیم؟

شما میتوانند با مراجعه حضوری، تماس با شماره تلفن های دفتر آژانس و یا ارتباط با شماره واتس آپ همکاران ما، تور زمینی ارمنستان ما را رزرو کنید و از بهترین خدمات ممکن بهره مند شوید.

تاریخچه ارمنستان

ارمنستان با نام رسمی جمهوری ارمنستان، کشوری محصور در خشکی واقع در ارتفاعات ارمنی غرب آسیا , بخشی از منطقه قفقاز است. ارمنستان از غرب با ترکیه، از شمال با گرجستان، کریدور لاچین (تحت نیروی حافظ صلح روسیه)، از شرق با  آذربایجان، از جنوب با ایران و نخجوان هم مرز است. پایتخت ارمنستان، ایروان، یکی از شهرهای با سرعت در حال توسعه در کل اروپا است، زیرا این کشور همچنان به استقبال گردشگری خود ادامه می دهد.

دیدنی های ارمنستان (ایروان)

ایروان پایتخت ارمنستان،دیدنی های متعددی دارد که در تور زمینی ارمستان پیشنهاد میشود بازدید کنید. در ادامه به برخی از این دیدنی ها اشاره میکنیم.

دریاچه سوان

دیاچه سوان در ارمنستان

دریاچه سوان که در قلب ارمنستان یافت می شود، بزرگترین دریاچه این کشور و مکانی زیبا برای بازدید در زمان استراحت در این کشور است. این دریاچه توسط برخی از صومعه‌های خیره‌کننده احاطه شده است – که مهمترین آنها صومعه سواناوانک است – که پس‌زمینه منظره‌ای باشکوه را برای یک سفر آرامش‌بخش فراهم می‌کند. موج سواری از جمله فعالیت های تفریحی موجود در این دریاچه است، که همچنین دارای انتخاب گسترده ای از رستوران های غذاهای دریایی عالی در امتداد ساحل است.

دریاچه سوان دارای تعدادی سواحل محبوب است و از آنجایی که این کشور خط ساحلی ندارد، این بهترین مکان در ارمنستان برای آفتاب گرفتن است، خلیج سوان و کوه های اطراف آن مناظر دیدنی را ارائه می دهند.

کسکاد

پله های کسکاد

کسکاد، این پلکان غول پیکر درست در مرکز شهر قرار دارد و یکی از نشانه های کلیدی شهر است. در دوره شوروی در سال 1971 ساخته شد و در سال 2009 به طور کامل بازسازی شد.

کسکاد یک راه پله غول پیکر است که دارای هشت طبقه است و همه آنها با بالا رفتن از پلکان قابل دسترسی هستند، اگرچه آنهایی که ترجیح می دهند راه نروند می توانند از آسانسور استفاده کنند.

هنگام بالا رفتن از پله ها دیدن مناظر شهر بسیا لذت بخش است، به خصوص در شب که شهر روشن می شود. بازدید از این منطقه در تور امنستان توصیه میشود.

پارک آبی ایروان

پارک آبی ایروان با سه هکتار مساحت دارای 12 سرسره آبی، 7 استخر روباز، 3 استخر سرپوشیده و 2 منطقه کودک است.

دنیای آبی ایروان برای کل خانواده عالی است و  هر کسی در هر سنی می‌تواند در پارک آبی فوق‌العاده لذت ببرد. پارک روباز دارای 2 استخر بزرگ، 3 استخر با سرسره آبی، یک استخر VIP و یک استخر کودکان، و همچنین غرفه های غذا و یک رستوران است.

موزه تاریخ ارمنستان

ایروان یک شهر بسیار قدیمی است که دارای تاریخ بسیار طولانی است یک راه عالی برای آشنایی با گذشته شهر، رفتن به موزه های آن است.

موزه تاریخ ارمنستان مجموعه ای از بیش از 400000 اشیا دارد و مسلما بهترین موزه برای کسانی است که می خواهند درباره شهر و همچنین کل کشور بیشتر بدانند. دارای دپارتمان‌های قوم‌شناسی، باستان‌شناسی، سکه‌شناسی و تاریخ مدرن، با مجموعه‌هایی در هر کدام.

بزرگ‌ترین مجموعه هنر ارمنی را می‌توان در گالری ملی ارمنستان یافت، اگرچه آثار هنرمندان متعدد اروپایی و روسی را نیز به نمایش می‌گذارد.

بازار محلی ورنیساژ

بازا ورنیساژ ایروان

ورنیساژ یک بازار بزرگ در فضای باز است که در  نزدیک متروی میدان جمهوری قرار دارد و آخر هفته ها برگزار میشود. این بازار در دهه 1980 توسط گروهی از هنرمندان محلی برای نمایش و فروش آثار خود افتتاح شد.

ورنیساژ ایروان آنقدر بزرگ و محبوب شده است که از خانه اصلی خود در کنار میدان شارل آزناوور به جایی که امروز است نقل مکان کرد. از ایستگاه مترو میدان جمهوری تا مجسمه واردان مامیکنیان امتداد دارد.

اینجا مکانی عالی برای مشاهده انواع آثار هنری سنتی ارمنستان، مانند قالیچه، کنده کاری روی چوب، نقاشی، آلات موسیقی و جواهرات است.

میدان جمهوری

میدان جمهوری کهبه  نام محلی هراپارک شناخته می شود، در مرکز شهر  قرار دارد و  این میدان زیبایی است که تقریباً 50 سال طول کشید تا تکمیل شود، اگرچه بیشتر آن در دهه 1950 ساخته شده است.

شما به راحتی می توانید یک روز کامل و یک شب را در میدان جمهوری بگذرانید، زیرا این میدان مکان های دیدنی متعددی مانند موزه تاریخ، گالری ملی و خانه دولتی و همچنین هتل نمادین ارمنستان ماریوت است.

یک چیز واقعاً باشکوه در مورد میدان فواره های موزیکال آن است. از اوایل بهار تا اواخر پاییز، یک فواره و نمایش نوری فوق‌العاده وجود دارد که با موسیقی عالی در ژانرهای مختلف همراه است.

برای بازدید از دیدنی های ارمنستان و رزرو تور زمینی ارمنستان، می‌توانید به آژانس آراس سیر تبریز مراجعه کنید. برای رزرو با شماره‌های واتساپ همکاران ما  در تماس باشید یا اینکه به‌صورت حضوری به شعب ما مراجعه کنید.

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز:

بخش فروش:

09335885450 خانم نفیسه بینش

09359377719  ناصر فائقی‌نیا

09931110386 امیر فائقی نیا

09146176089 خانم رهبر

مدیریت:

09141096089  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری:

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور،مجتمع ایپک، ورودی دو، واحد 102

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک 1

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا