هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز

رزرو هتل زندیه شیراز با بهترین قیمت و کیفیت ارائه تور های مختلف برای این هتل پنج ستاره تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر

شیراز:

شیراز یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان فارس است. مساحت شیراز ۱۲۶۸ کیلومتر مربع است و در جنوب غربی ایران قرار دارد. ارتفاع آن از سطح دریا بین ۱۴۸۰ تا ۱۶۷۰ متر است. رودخانه‌ی فصلی این شهر، خشک یا هفت پلیی نام دارد که پس از عبور از شهر،‌ به دریاچه‌ی مهارلو می‌ریزد. میانگین دما در تیرماه ۳۰ درجه و در دی ماه ۵ درجه‌ی سانتیگراد است.

آب و هوای شیراز:

میانگین دمای سالانه در شیراز ۱۸ درجه‌ی سانتیگراد ثبت شده است. شیراز از شمال با مرودشت و سپیدان، از جنوب با فیروزآباد و جهرم، از شرق با نی‌ریز، استهبان و فسا و از سمت غرب با کازرون همسایه است. کوه‌ها شیراز را از هر چهار طرف در میان گرفته‌اند. در سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت شیراز حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر بوده است.

مردم شناسی شیراز:

بالای ۹۰ درصد مردم این شهر فارس هستند. شیراز شهر شعر و شکوفه، مرکز استان فارس و مهم‌ترین قطب‌ گردشگری داخل کشور به‌شمار می‌رود. این شهر در سه دوره پایتخت بوده است و قدمت آن به حدود ۲ هزار سال پیش از میلاد مسیح می‌رسد. تیراسیس،‌ سیراسیس، شیرازیس یا سیراجیس، نخستین نام شیراز بوده است. در سال ۱۹۷۰ هنگام کندن زمین،‌ لوح‌های گلی پیدا شد که مربوط به تمدن ایلام بود. روی این لوح‌ها نام تراسیس آمده است. مردم شیراز زبان فارسی را با لهجه شیرازی تکلم می‌کنند.

سوغاتی های شیراز:

مسقطی و کلوچه شیرازی، بادام سوخته،‌ ‌یوخه، حلوای کاسه‌ای، شکوفه‌ی بهارنارنج، عرقیات گیاهی مانند بهارنارنج، بیدمشک، نسترن و گلاب میمند، دمنوش بهارنارنج، لیموی شیراز و آبغوره‌ی شیراز معروف است. خاتم‌کاری، سفال، معرق، زیرانداز نمدی، گلیم و جاجیم و سرامیک از صنایع دستی و سوغات شیراز هستند. فالوده شیرازی،‌ کلم‌پلوی شیرازی، سالاد شیرازی، دوپیازه آلو، شکرپلو، قورمه به، یخنی نخود، لوبیاپلو، رب‌پلو، شیرازی‌پلو، اشکنه،‌ هویج‌پلو، کوفته هلو،‌ کوفته سبزی و دمپختک خوش‌مزه‌ها و غذاهای محلی معروف شیراز هستند.

دیدنی های شیراز:

آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، آرامگاه شاهچراغ،‌ باغ نارنجستان قوام،‌ دروازه قرآن، حمام، مسجد و بازار وکیل و ارگ کریم‌خان از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری شیراز هستند. باغ عمارت شاپوری، مسجد نصیرالملک، سرای مشیر، باغ ارم،‌ باغ دلگشا، باغ عفیف‌آباد، باغ جهان‌نما،‌ عمارت کلاه‌فرنگی یا آرامگاه وکیل، خانه‌ی زینت‌الملوک، مسجد جامع عتقیق یا مسجد آدینه، عمارت دیوانخانه، باغ هفت‌تنان، آرامگاه سیبویه، آرامگاه خواجوی کرمانی، لونا پارک، باغ پرندگان،‌ باغ جنت و پارک کوهپایه از دیدنی‌های شهر راز به‌شمار می‌روند.

موزه موسیقی در خانه منطقی‌نژاد،‌ موزه‌ پارس،‌ موزه هنر معاصر فارس یا موزه هنر مشیکنفام در خانه‌ی فروغ‌الملک، موزه رادیو در طبقه دوم باغ دلگشا،‌ موزه نظامی در باغ عفیف‌آباد،‌ موزه شاه‌چراغ در بارگاه شاه‌چراغ،‌ موزه مشاهیر در خانه زینت‌الملک معروف به مادام توسو،‌ موزه لباس‌های سنتی در خانه صالحی،‌ موزه نارنجستان در باغ نارنجستان،‌ موزه سنگ و گهر دریای نور، موزه تاریخ طبیعی و تکنولزوژی، موزه سنگ باغ ارم و موزه‌ خانه‌ی صابر. تخت‌جمشید، پرسپولیس یا پارسه ۵۵ کیلومتر از مرکز شهر شیراز فاصله دارد.

هتل زندیه شیراز:

هتل زندیه شیراز، یکی از شیک‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های این شهر است. یک شب اقامت در این هتل، شما را به طرفدار پر و پا قرص آن تبدیل خواهد کرد. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل زندیه بسیار مجلل و لاکچری هستند؛ هم امکانات آن و هم تزئینات و طراحی داخلی‌شان. برای تفریح و استراحت هم امکانات هتل ایده‌آل است که از میان آنها می‌توان به حمام سنتی، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. رستوران‌های متنوع با انواع غذاهای لذیذ، یکی دیگر از امتیازات این هتل 5 ستاره است. رستوران سنتی در فضایی خاص و با غذاهای اصیل، یکی از آنهاست. دیگر رستوران هتل، رستوران کلاسیک است. حیاط باغ نیز، فرصت غذا خوردن در فضای باز را برای میهمانان فراهم آورده است. فروشگاه صنایع دستی، اینترنت پرسرعت و آژانس گردشگری نیز، بخشی از مزایای هتل زندیه شیراز هستند.

اتاق های هتل زندیه:

سرویس بهداشتی سوئیت ماه عسل هتل زندیه شیراز سوئیت های بیزنس کلاس هتل زندیه شیراز

 اتاق هایی با تخت های استاندارد و دو تخته تویین با امکانات تهیه چای و قهوه همراه با آب معدنی و دیگر تجهیزات مطابق با هتل های پنج ستاره، سرویس در خدمتیم – اینترنت پر سرعت – روم سرویس 24 ساعته – مینی بار – چای ساز

سوئیت های بیزینس کلاس دارای کلیه امکانات یک دفتر تجاری مدرن میباشد.سرویس در خدمتیم – کامپیوتر –  اینترنت پر سرعت –  پرینتر – فکس – روم سرویس 24 ساعته – مینی بار –  چای ساز

سوئیت مجلل و زیبای زندیه در فضایی بسیار شیک و متفاوت همراه با مبلمان مجلل و دکوراسیون ویژه و بالکن مخصوص آراسته به گل و گیاه و با چشم اندازی بسیار زیبا و بی نظیر از سویی به دروازه قرآن و از سویی دیگر به ارگ زیبای کریمخان می باشد.سرویس در خدمتیم – بالکن – جکوزی اینترنت پر سرعت – روم سرویس 24 ساعته – مینی بار – چای ساز.

سوئیت های یک خوابه لوکس هتل زندیه دارای فضای پذیرایی وسیع با کلیه امکانات و اتاق خواب آرامش بخش می باشد.سرویس در خدمتیم – اینترنت پر سرعت – روم سرویس 24 ساعته – مینی بار – چای ساز

سوئیت های ماه عسل به همراه تزئینات میوه و گل و همچنین کیک و شیرینی مخصوص ماه عسل اقامتی دلپذیر را برای میهمانان مخصوص این اتاق ها، فراهم می نماید. تزیینات برای مهمانانی که مراسم عروسی خود را در هتل برگزار کرده اند رایگان می باشد.  اینترنت پر سرعت –  پرینتر – فکس – روم سرویس 24 ساعته – مینی بار –  چای ساز

امکانات هتل زندیه:

حمام سنتی ایرانی هتل زندیه سالن سمینار هتل زندیه گالری صنایع دستی هتل زندیه مجموعه آبی هتل زندیه مجموعه وزشی هتل زندیه

حمام سنتی ایرانی در هتل زندیه از جمله خاص ترین خـدماتی است که میهمانان عزیز می توانند از آن بهره مند شوند. این حمام با معماری جذاب، محلی خاص برای پاکی و فرح بخشی جسم و روان میهمانان سنت دوست می باشد، ضمناً می تواند محلی برای احیای مراسم های حنابندان،حمام عروس، حمام داماد، حمام زایمان و برگزاری دیگر سنت های قومی و ایرانی این شهر و دیار باشد.

مجموعه ورزشی هتل با فضاهای مختلف بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و ویتامین سرای خود میتواند برای هر میهمان ساعاتی شاد فراهم و سلامتی را هدیه نماید.

سالن همایش هتل زندیه با ظرفیت بالغ بر 130 نفر مجهز به جدیدترین تکنولوژی های روز، مجری مناسب برای کنفراس ها، همایش ها وکنگره های شما می باشد همچنین سالن چند منظوره هتل با ظرفیت 150 نفر جهت جشن ها و مراسم های خاص شما طراحی گردیده است.

لذت تعطیلات پنج ستاره خود را با مجموعه ورزشی، استخر ،سونا و جکوزی تکمیل کنید.

گالری صنایع دستی واقع در بازارچه هتل زندیه، محلی برای کسانی که طالب صنایع دستی از هنر اصیل شیراز هستند، می باشد. این گالری آماده ارائه خاتم اصل شیراز، کاشی هفت رنگ، میناکاری و دیگر هنرهای دستی شیراز می باشد.

رستوران های هتل زندیه:

حیاط هتل زندیه

رستوان سنتی هتل زندیه

رستوان کلاسیک هتل زندیه

لابی لانژ هتل در کنار لابی زیبا و چشم نواز آماده استقبال از میهمانان با نوشیدنی های سنتی و کلاسیک می باشد. کافی شاپ هتل زندیه با منوی متفاوت خود علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان ،پاسخگوی سایقه های مختلف میهمانان از کشور های گوناگون می باشد.

حیاط باغ هتل زندیه با نورپردازی و آبنمای ایرانی خود محیطی زیبا برای لذت از هوای دلچسب شیراز جنت تراز است.

رستوران سنتی با طراحی اصیل ایرانی فضایی آرامش بخش ،خاطرات نه چندان دور رابرای میهمانان تازه میکند و با انواع غذا های سنتی خود می تواند رضایت سلیقه های گوناگون را فراهم نماید.

رستوران کلاسیک هتل زندیه همراه با ارائه خدمات مطابق با استاندارد های روز و پذیرایی با غذا های متنوع، میتواند برای میهمانانی که به خدمات اهمیت می دهند،انتخاب مطمئن باشد.

برای رزرو هتل زندیه شیراز با ما تماس بگیرید.می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های واتساپ همکاران ما تماس بگیرید، یا به شعب ما مراجعه کنید.

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز:

بخش فروش:

00989359377719  آقای ناصر فائقی‌نیا

  00905525839798 خانم رهبری 

 مدیر بازاریابی:

00989146176089  خانم رهبر 

مدیریت:

00989141096089  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک،ورودی 2، طبقه 1، واحد 102

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا