لوکیشن هتل سمیرا وان

هتل سمیرا وان+ رزرو با تخفیف

هتل سمیرا وان (Semira hotel) یکی از هتلهای 3 ستاره وان ترکیه است. وان ترکیه یکی از شهر‌های هم مرز ترکیه با ایران است و سالانه مسافران زیادی از ایران به این شهر، به دلایل مختلفی سفر می‌کنند؛ از جمله محبوب ترین دلایل ،خرید از وان و استفاده از طبیعت زیبای وان، از جمله دریاچه وان، جزیره آکدامار و … است. توجه داشته باشید به هر دلیلی که به وان سفر می‌کنید، نیازمند رزرو هتل و محل اقامت هستید، به خصوص در روزهای تعطیل و پیک، پس به یاد داشته باشید، قبل از سفر به فکر رزرو هتل باشید. در وان ترکیه هتل‌های زیادی احداث شده است تا جوابگوی حجم عظیم توریست باشد.  آژانس آراس سیر تبریز که مجری اصلی تور وان از تبریز است، علاوه بر اجرای تور‌های مختلف وان، خدمات رزرو هتل‌های وان را نیز انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هتل سمیرا وان با ما همراه باشید.

بایدها و نبایدهای تور وان

 موقعیت هتل سمیرا

هتل سمیرا (Samira Hotel) که در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است، یکی از هتل های 3 ستاره وان است که در مرکز شهر (مابین خیابان جمهوریت و زبیده خاتون) واقع شده است و دسترسی راحتی به مرکز شهر و مراکز خرید دارد (حدودا ۵ دقیقه پیاده تا مراکز خرید). فاصله هتل سمیرا وان تا خیابان جمهوریت در حد چند دقیقه پیاده وی است. این هتل با قیمت و سرویس‌دهی مناسب، آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

هتل رویال برک  وان، یکی از بهترین هتل های سه ستاره وان

اتاق های هتل سمیرا

otel semira، هتل سمیرا در وان

هتل سمیرا ، دارای ۵ طبقه است که 44 اتاق با 90 تخت دارد. این اتاق ها به صورت یک تخته (سینگل)، دو تخته (دابل)، سه تخته (تریپل) و سوئیت هستند. امکانات اتاق های این هتل در وان عبارتند از کمد لباس، گاوصندوق،حمام با آب گرم، اینترنت وای فای رایگان، مینی‌بار، تلویزیون، چای ساز، تلفن، سشوار و تهویه هوا اشاره کرد.

توجه داشته باشید که با توجه به اینکه سرویس روزانه اتاق ها دایر است، اتاق ها از تمیزی مطلوبی برخوردارند.

همانطور که میدانید برای مسافران خارجی داشتن وای فای رایگان با سرعت بالا یکی از ملزمات سفر برای کاهش هزینه تماس با کشور خود است، این هتل همانند سایر هتل های 3 ستاره در وان دارای وای فای در اتاق است که به  راحتی و باسرعت بالا میتوانید به دنیای مجازی متصل باشید.

اگر جز مسافرانی هستید که زیاد برای هتل هزینه نمیکنید و تمایل دارید که برای کاهش هزینه ها، هتلی خوب و تمیز با خدمات قابل قبول و نزدیک مرکز شهر رزرو کنید و همچنین به مراکز خرید وان دسترسی راحتی داشته باشید، پیشنهاد ما هتل سه ستاره سمیرا  است.

رستوران هتل سمیرا

semira hotel van

هتل سمیرا (Semira Hotel) دارای یک رستوران است که در طبقه اول قرار دارد. صبحانه هتل سمیرا وان رایگان و به صورت بوفه باز هر روز صبح با تنوع زیاد و کیفیت بالا ارائه میشود.

امکانات هتل سمیرا (Semira Otel)

هتل سمیرا وان سعی کرده است با دکوراسیون مدرن داخلی فضای دلچسبی برای مهمانان خود فراهم نماید. این هتل وان در میان سایر هتل های 3 ستاره وان امکانات قابل قبولی دارد و از آنجا که تازه ساخت است امتیاز خوبی در میان مهمانان خود دریافت کرده است و سعی کرده است با ارائه امکانات مناسب نظر مهمانان خود را جلب نماید.

از جمله این امکانات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

لابی هتل، پذیرش که 24 ساعته خدمات ارائه میدهد، امکان اجاره ماشین، آسانسور، اعلام حریق، اطفا حریق، حمل چمدان، اینترنت در لابی و اینترنت در اتاق ها، کافی شاپ، میز تور، لاندری و خشک شویی، ترانسفر و سیستم تهویه مطلوب هوا.

اگر از آن جمله افرادی هستید که ترجیح میدهید با ماشین شخصی خود به وان سفر کنید، در صورت رزرو هتل سمیرا ، نگرانی در مورد محل پارک نخواهید داشت، زیرا این هتل دارای پارکینگ اختصاصی رایگان در محل است که با خیال راحت میتوانید ماشین خود را در آنجا پارک کنید.

نکات مهم در مورد هتل سمیرا

  • ورود حیوانات خانگی مجاز نمیباشد.
  • ساعت چک این  ( ساعت ورود) به هتل از ساعت 14 شروع میشود.
  • ساعت چک آوت (ساعت تحویل) اتاق تا ساعت 12 ظهر است.
  • کودکان تا 12 سال در صورت عدم استفاده از خدمات هتل رایگان هستند.

قیمت هتل سمیرا (Otel Semira)

با توجه به نوسان لیر، و تغییر قیمت هتل ها  در ایام و فصل های پیک و تعطیلات، برای اطلاع از قیمت هتل سمیرا وان میتوانید با آژانس آراس تبریز تماس بگیرید. شماره های دفتر و همکاران در پایین آورده شده است.

در صورتی که تمایل به رزرو هتل در وان را دارید، میتوانید از میان خدمات آنلاین  و رزرو هتل آژانس آراس سیر تبریز، هتل مورد نظر خود را انتخاب و به راحتی برای تاریخ مورد نظر خود رزرو نمائید.

شما تجربه ی اقامت در هتل سمیرا وان را دارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارد و در کادر پایین برای ما بنویسید که اقامتتان در هتل سمیرا وان چگونه بوده است و به این هتل چه امتیازی میدهید.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو هتل های وان ترکیه و همچنین رزرو تور وان توسط آژانس آراس سیر تبریز، مجری مستقیم تور وان از تبریز، با همکاران ما در شعب مختلف تماس بگیرید.

برای اطلاع از نرخ به روز هتل های وان، به صفحه “قیمت هتل های وان” مراجعه کنید.

شماره های تماس جهت کسب اطلاعات و رزرو تلفنی هتل های وان و رزرو تور وان :

33342777 041

33251388 041 

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز :

بخش فروش:

 00989359377719  ناصر فائقی‌نیا

00989931110386 امیر فائقی‌نیا

 مدیر بازاریابی:

 00989146176089  خانم رهبر

 مدیریت:

00905012942335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 103

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک 1

2 دیدگاه دربارهٔ «هتل سمیرا وان+ رزرو با تخفیف»

    1. تقوی آراس سیر

      با سلام مهسای عزیز، ممنون از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره در مورد هتل های وان میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.
      شاد باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا