هتل های وان ترکیه را می شناسید؟ همه اطلاعاتی که نیاز است بدانید

در سال‌های گذشته با افزایش تعداد گردشگرانی که به شرق ترکیه، شهر وان سفر می‌کنند، تعداد هتل در وان ترکیه افزایش چشمگیری داشته است این روزها در سطح شهر وان هتل‌های زیادی وجود دارد؛ از هتل آپارتمان (حتی مسافرخانه) گرفته تا هتل های زنجیره‌ای بین‌المللی. هر کسی با هر بودجه‌ای می‌تواند هتل دلخواه‌اش را رزرو کند. برخی عقیده دارند کیفیت جایی که اقامت دارند، اهمیت چندانی ندارد چون از صبح تا شب بیرون خواهند بود و فقط شب‌ها برای خواب به هتل می‌روند اما برخی دیگر در این مورد حساس‌تر هستند و هر جایی را برای اقامت انتخاب نمی‌کنند. با توجه به تنوع گسترده هتل‌ ها در وان بهتر است قبل از سفر به این شهر، با هتل های وان ترکیه آشنا شوید تا راحت‌تر انتخاب و رزرو کنید. برای رزرو هتل به آژانس آراس سیر تبریز مجری اصلی تور وان از تبریز، مراجعه کنید.

هتل های 5 ستاره وان ترکیه

در وان سه  هتل ۵ ستاره وجود دارد که دو تا در داخل شهر است و دیگری کمی از مرکز شهر فاصله دارد و در کنار دریاچه وان واقع شده اند. هتل داخل شهر هتل الیت ورلد که در خیابان ماراش قرار دارد و هتل کنفریوم که در ایپک یولی وان قرار دارد و دیگری هتل دابل تری بای هیلتون است که خارج از شهر واقع شده است.

هتل الیت ورلد وان

هتل الیت ورلد وان

کسانی که برای خرید به وان سفر می‌کنند و دوست دارند اقامت‌شان هم در هتلی لوکس باشد، می‌توانند هتل الیت ورلد وان را رزرو کنند. این هتل یکی از شعب هتل های زنجیره‌ای الیت ورلد در ترکیه است که در مرکز شهر، در خیابان ماراش قرار دارد. این خیابان یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های شهر وان برای خرید است. سراسر خیابان ماراش پر است از مراکز خرید بزرگ و فروشگاه‌ها. علاوه بر این، از این هتل تا خیابان جمهوریت هم فاصله چندانی وجود ندارد. در سراسر خیابان جمهوریت نیز مراکز خرید متعددی وجود دارد؛

اگر به قصد خرید به وان سفر می‌کنید، حتما باید به این خیابان هم سر بزنید. هتل الیت ورد وان امکاناتی نظیر  استخر سرپوشیده، حمام بخار و ماساژ، سالن بدنسازی، اینترنت وای‌فای رایگان و پارکینگ اختصاصی به میهمانانش عرضه می‌کند.

هتل دابل تری بای هیلتون

هتل هیلتون وان

هتل دابل تری بای هیلتون وان یکی دیگر از هتل های 5 ستاره شهر وان است که بیرون از شهر و نزدیکی دریاچه وان قرار دارد. از این هتل می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از دریاچه وان و ساحل آن را ارائه دهد. هتل هیلتون وان به مهمانان خود امکاناتی نظیر باشگاه بدنسازی، مرکز بهداشتی و اسپای، کلوپ شبانه، کتابخانه، سالن ورزش، فیتنس، استخر، حمام ترک، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ ارائه می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هتل‌های 5 ستاره وان ترکیه می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید: «هتل های 5 ستاره وان را بشناسید». همکاران ما می‌توانند در مورد قیمت هتل های وان ترکیه شما را راهنمایی کنند.

هتل کنفوریوم وان

هتل کانفوریوم وان

هتل کنفوریوم وان یکی از هتلهای 5 ستاره وان ترکیه است که در ایپک یولی وان و در فاصله 700 متری استادیوم شهر آتاتورک،5 کیلومتری فرودگاه وان و نزدیک ایستگاه اتوبوس وان، موزه وان و تئاتر دولتی وان قرار دارد. هتل کانفوریوم وان دارای 78 اتاق عایق صدا با امکانات تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، صندوق امانات ، کمد لباس، حمام اختصاصی با دوش، دمپایی و سشوار، ملحفه و حوله ، چای/قهوه ، سیستم گرمایش، وای فای رایگان و نظافت روزانه می باشد.

هتل ددمان وان

هتل ددمان وان

هتل دِدِمان وان آخرین هتل از لیست هتلهای 5 ستاره وان است که همان هتل دِ وان سابق است. این هتل واقع در ادرمیت، 15 دقیقه با ماشین تا استادیوم شهر آتاتورک و دریاچه وان و 18 کیلومتر تا مرکز وان فاصله دارد. 

مشاهده اطلاعات و عکس های هتل ددمان وان

هتل های 4 ستاره وان ترکیه

در سطح شهر وان هتل‌های 4 ستاره متعددی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید. قیمت و خدمات این هتل‌ها در یک سطح نیست و باید قبل از رزرو درباره این موارد اطلاعات کافی به دست آورید. هتل های چهار ستاره وان در مقایسه با هتل های پنج ستاره وان قیمت مناسب‌تری دارند و معمولا امکانات‌ آنها قابل قبول است و جزو بهترین گزینه‌ها بین هتل های وان ترکیه محسوب می‌شود. در ادامه فهرستی از هتل‌های 4 ستاره شهر وان ترکیه را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

  1. هتل ریفرم یا رنسانس لایف سابق
  2. هتل هالدی وان
  3. هتل اورارتو
  4. هتل تامارا
  5. هتل رویال میلانو
  6. هتل مای دلوکس وان
  7. هتل فوآد
  8. هتل گرند
  9. هتل ساحلی مریت شاهماران
  10. هتل زنجیره‌ای رامادا
  11. هتل کریستال
  12. هتل سوئیت فرح وان ترکیه

بیشتر بخوانید «هتل های 4 ستاره وان ترکیه»

هتل‌های 3 ستاره وان ترکیه

تعداد هتل های سه ستاره وان ترکیه نسبت به سایر هتل‌ها، بیشتر است. اگر به دنبال هتل ارزان در وان ترکیه هستید، هتل های 3 ستاره گزینه مناسبی هستند، زیرا قیمت این هتل‌ها بسیار معقول است و معمولا گزینه مناسبی برای سفر ارزان به شمار می‌رود. تنوع این هتل‌ها گسترده است در نتیجه گزینه‌های زیادی برای انتخاب پیش رو دارید. شما می‌توانید با توجه به هدف خود از سفر، هتل مورد نظرتان را رزرو کنید.

هتل های 3 ستاره جزو باصرفه‌ترین هتل های وان ترکیه هستند که معمولا این هتل‌ها در مرکز شهر واقع شده‌اند و با اقامت در آن‌ها به مراکز خرید دسترسی دارید. در ادامه فهرستی از هتل‌های 3 ستاره شهر وان را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. هتل وان لایف وان
  2. هتل رویال برک
  3. هتل دیمیت پارک وان
  4. هتل یاقوت
  5. هتل نیسا وان
  6. هتل ساردور وان
  7. هتل سوئیت فرح وان
  8. هتل سمیرا
  9. هتل بیگ باس
  10. هتل کاسپین
  11. هتل ماوی تووانا 
  12. هتل رسمینا وان
  13. هتل ارا گلد
  14. هتل رئال سوئیت
  15. هتل امپریال
  16. هتل رویال پالاس
  17. هتل ایلوان
  18. هتل دوسکو
  19. هتل آتنا لایف وان
  20. گرند لوندرا
  21. هتل ایکا
  22. هتل بیانجا دلوکس

  23. هتل سوئیت کامفورت
  24. هتل الیت نور وان

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این هتل‌ها، قیمت هتل های وان ترکیه و رزرو هتل های وان ترکیه می‌توانید با آژانس آراس سیر تبریز تماس بگیرید.

سوئیت هتل های وان ترکیه

در شهر وان گزینه‌های مناسبی برای اقامت خانواده‌ها وجود دارد؛ سوئیت هتل‌ها با قیمت‌ها و امکانات متنوع در دسترس مسافران هستند تا با هزینه‌ای معقول، اتاق‌های بزرگ با ظرفیت بالا رزرو کنند. برخی از هتل سویيت های شهر وان در حد هتل 4 ستاره هستند و امکانات بسیار خوب و باکیفیتی را ارائه می‌کنند. معمولا رزرو سوئیت هتل برای خانواده‌های پرجمعیت مقرون به‌صرفه‌تر است. در ادامه فهرستی از سوئیت هتل های شهر وان را در اختیارتان قرار می‌دهیم:

  1. هتل وان سوئیت (The Van Hotel)
  2. مای سوئیت هتل
  3. هتل آوالون آلتس
  4. هتل لاچین آپارت
  5. هتل آسور
  6. هتل کروان
  7. هتل ینی وان
  8. هتل آک دنیز
  9. هتل شهر وان
  10. هتل موان
  11. هتل نیو آپارت

در صورتی که تمایل به رزرو هر یک از این سوئیت هتل ها را دارید با همکاران آراس سیر تبریز تماس بگیرید.

مسافرخانه های وان ترکیه

مسافرخانه‌ها در هر جای دنیا طرفداران خاص خود را دارند؛ معمولا کسانی که مجرد یا تنها سفر می‌کنند، به دنبال مسافرخانه‌های ارزان برای اقامت می‌گردند. افرادی که نمی‌خواهند هزینه زیادی بابت اقامت در وان پرداخت کنند، می‌توانند مسافرخانه وان ترکیه را انتخاب کنند:

  1. مسافرخانه دیوان
  2. مسافرخانه توپراک
  3. مسافرخانه هان
  4. مسافرخانه باهار
  5. مسافرخانه چالدران
  6. مسافرخانه تبریز
  7. مسافرخانه تهران
  8. مسافرخانه کنت
  9. مسافرخانه رگانسو
  10. مسافرخانه آدا هتل

رزرو هتل در شهر وان ترکیه

برای رزرو و آشنایی بیشتر در مورد هتل های وان ترکیه و یا رزرو تور وان با همکاران آژانس آراس سیر تبریز، مجری مستقیم تور وان از تبریز در شعب وان و تبریز تماس بگیرید.

برای اطلاع از نرخ به روز هتل های وان، به صفحه “قیمت هتل های وان” مراجعه کنید.

شماره‌های واتساپ همکاران برای رزرو :

بخش فروش:
09359377719  آقای ناصر فائقی‌نیا
09931110386 امیر فائقی نیا
 مدیر بازاریابی:
09146176089  خانم رهبر
مدیریت:
09141096089  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 103

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک1

شماره های دفتر جهت تماس:

04133342777

04133251388

2 دیدگاه دربارهٔ «هتل های وان ترکیه را می شناسید؟ همه اطلاعاتی که نیاز است بدانید»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا