Conforium Hotel

هتل کانفوریوم وان + رزرو با تخفیف/نوروز 1403

هتل کانفوریوم وان (Conforium Hotel) یکی از هتلهای 5 ستاره وان ترکیه است. وان ترکیه یکی از شهر‌های هم مرز ترکیه با ایران است و سالانه مسافران زیادی از ایران به این شهر، به دلایل مختلفی سفر می‌کنند؛ از جمله محبوب ترین دلایل ،خرید از وان و استفاده از طبیعت زیبای وان، از جمله دریاچه وان، جزیره آکدامار و … است. توجه داشته باشید به هر دلیلی که به وان سفر می‌کنید، نیازمند رزرو هتل و محل اقامت هستید، به خصوص در روزهای تعطیل و پیک، پس به یاد داشته باشید، قبل از سفر به فکر رزرو هتل باشید. در وان ترکیه هتل‌های زیادی احداث شده است تا جوابگوی حجم عظیم توریست باشد.  آژانس آراس سیر تبریز که مجری اصلی تور وان از تبریز است، علاوه بر اجرای تور‌های مختلف وان، خدمات رزرو هتل‌های وان را نیز انجام می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد هتل کانفوریوم وان با ما همراه باشید.

وان ترکیه را بیشتر بشناسید.

موقعیت مکانی هتل کانفوریوم وان:

هتل کانفوریوم وان

این هتل که در فارسی با نام های کانفریوم، کانفوریوم، کنفوریوم، کونفوریوم و د کنفوریوم خوانده میشود، هتلی در شهر وان ترکیه است که در ژوئن 2021 به عنوان هتلی 5 ستاره در مرکز شهر وان در خیابان ایپک یولی افتتاح شد و با اتاق های شیک، راحت و جادار خود میزبان میهمانان خود در سفرهای کاری و توریستی است. اگر می‌خواهید در هتلی 5 ستاره با امکانات زیادی از جمله استخر، حمام ترک و … اقامت داشته باشید، هتل کانفوریوم وان یکی از این هتل‌هاست.

هتل کانفوریوم در وان ترکیه

قابل ذکر است که هتل کانفریوم وان در وان منظره ای از دریاچه وان و قلعه وان دارد. این هتل در وان در فاصله 700 متری استادیوم آتاتورک،5 کیلومتری فرودگاه فریت ملن وان، نزدیک ایستگاه اتوبوس وان، موزه وان و تئاتر دولتی وان قرار دارد. فاصله این هتل تا دریاچه وان 7 کیلومتر است. شما با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید به این مراکز دسترسی داشته باشید.

اتاق‌های هتل کانفوریوم:

هتل 5 ستاره کانفوریوم

هتل کانفوریوم وان (هتل کانفریوم وان) دارای 77 اتاق است (71 اتاق + 6 سوئیت + 1 اتاق معلولین و  156 تخت). این اتاق‌ها عایق صدا هستند و امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، صندوق امانات، کمد لباس، حمام اختصاصی با دوش، دمپایی و سشوار، ملحفه و حوله ، چای/قهوه ساز ، سیستم گرمایش، مینی بار و خط تلفن مستقیم داخلی دارند. همچنین اینترنت وای فای رایگان در داخل اتاق‌ها با کیفیتی بالا در دسترس است. همچنین همه‌ی اتاق‌ها در این هتل 5 ستاره دارای منظره دریاچه است و میهمانان می توانند از این منظره لذت ببرند.

هتل کانفوریوم در وان

همچنین خدمات نظافت روزانه اتاق ها دایر است که با این حساب میتوانید از تمیزی اتاق ها مطمئن باشید.

اگر میخواهید در یکی از هتل های 4 ستاره وان ترکیه اقامت داشته باشید، هتل رویال پالاس وان یکی از این هتل هاست.

رستوران هتل کانفوریوم:

Conforium Hotel

هتل کانفوریوم دارای یک رستوران 65 نفره است که هر روز صبح صبحانه وان به صورت رایگان با تنوع بسیار زیاد و به صورت بوفه سرو می‌شود.

Conforium otel

در صورتیکه تمایل داشته باشید ناهار و یا شام خود را نیز در هتل صرف کنید، میتوانید با پرداخت هزینه از منوی غذاهای فرانسوی، ایتالیایی و ترکی رستوران هتل بهره‌مند شوید.

امکانات هتل کانفوریوم وان:

امکانات هتل کانفوریوم

هتل کانفوریوم در وان دارای پارکینگ خصوصی رایگان است. در صورتی‌که با ماشین شخصی خود به وان سفر می‌کنید، در صورت رزرو این هتل، می‌توانید از پارکینگ اختصاصی آن استفاده کنید. این هتل دارای مراکز تفریحی از جمله مرکز تناسب اندام و بار، مرکز اسپا و سلامتی ،آبگرم، حمام ترک(دو واحد) و سونا(دو واحد)، اتاق بخار(دو واحد)، اتاق ماساژ(دو واحد) و استخر سرپوشیده است که مسافران برای بهره‌مند شدن از این خدمات به راحتی می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

کانفوریوم هتل

پذیرش 24 ساعته، صرافی، آرایشگاه، مرکز تجاری ، وای فای رایگان در همه جای هتل، خدمات دربان، کپسول های اتش نشانی، دوربین مدار بسته خارج از هتل، دوربین مداربسته در فضاهای مشترک، آلارم دود، هشدار امنیتی، نگهبانی 24 ساعته، صندوق امانات، سالن استراحت/تلویزیون مشترک، ترانسفر فرودگاهی (هزینه اضافی)، سرویس رفت و برگشت (هزینه اضافی)، نمازخانه، سالن اجتماعات 100 نفره، سالن عروسی 250 نفره، امکانات برای مهمانان معلول، صندلی ماساژور، صندلی های آفتابگیر یا صندلی های ساحلی و آرایشگاه زنانه و مردانه از سایر امکانات این مجموعه است.

هتل کانفوریوم وان (Conforium Hotel)

در این هتل با پرداخت هزینه امکان استفاده از سرویس اتو و خشک شویی و در صورت نیاز فکس/فتوکپی موجود است.

اگر فارسی زبان هستید، بدون هیچ مشکلی می‌توانید با کارکنان رسپشن هتل ارتباط برقرار کنید، چون کارکنان رسپشن هتل به زبان‌های انگلیسی، فارسی و ترکی تسلط دارند.

قیمت هتل کانفوریوم وان

با توجه به نوسان لیر، و تغییر قیمت هتل ها  در ایام و فصل های پیک و تعطیلات، برای اطلاع از قیمت هتل کونفویوم وان (قیمت هتل کانفریوم وان) میتوانید با آژانس آراس تبریز تماس بگیرید. شماره های دفتر و همکاران در پایین آورده شده است.

در صورتی که تمایل به رزرو هتل در وان را دارید، میتوانید از میان خدمات آنلاین  و رزرو هتل آژانس آراس سیر تبریز، هتل مورد نظر خود را انتخاب و به راحتی برای تاریخ مورد نظر خود رزرو نمائید.

شما تجربه ی اقامت در هتل کانفوریوم وان را دارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارد و در کادر پایین برای ما بنویسید که اقامتتان در هتل کانفریوم چگونه بوده است و به این هتل چه امتیازی میدهید.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو هتل های وان ترکیه و همچنین رزرو تور وان توسط آژانس آراس سیر تبریز، مجری مستقیم تور وان از تبریز، با همکاران ما در شعب مختلف تماس بگیرید.

برای اطلاع از نرخ به روز هتل های وان، به صفحه “قیمت هتل های وان” مراجعه کنید.

شماره های تماس جهت کسب اطلاعات و رزرو تلفنی هتل های وان و رزرو تور وان :

33342777 041

33251388 041 

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز :

بخش فروش:

 00989359377719  ناصر فائقی‌نیا

00989931110386 امیر فائقی‌نیا

 مدیر بازاریابی:

 00989146176089  خانم رهبر

 مدیریت:

00905012942335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 103

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک 1

6 دیدگاه دربارهٔ «هتل کانفوریوم وان + رزرو با تخفیف/نوروز 1403»

  1. میلاد کرمی

    من اقامت داشتم اینجا اتاقم رو به میدان سماور بود اتاقاش نسبتا کوچک بود صبحانه ش حرف نداشت یه کم دور بود به وان آوم
    پیاده حدود ۴۰ دقیقه راه بود بیشتر وقتا با تاکسی میرفتم

    1. تقوی آراس سیر

      سلام میلاد عزیز ممنون از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید. این هتل یکی از بهترین هتل های وان است، بله درست فرمودید از پاساژ آوم دور است، ولی هتلی بسیار تمیز با امکانات بسیار زیادی است.
      شاد باشید.

    1. تقوی آراس سیر

      با سلام علی عزیز، ممنون از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید. این هتل از هتل های 5 ستاره عالی در شهر وان هست. بله درسته تا مراکز خرید فاصله اش کمی زیاده، ولی از هز لحاظ بسیار عالی است. ممنون از شما.
      شاد باشید.

    1. تقوی آراس سیر

      با سلام دوست عزیز، بله میشه. آژانس آراس سیر تبریز نماینده اصلی رزرو هتل در وان است و به طور مستقیم با هتل های وان در ارتباط است.
      لطفا برای اطلاعات دقیق تر با همکارا ما تماس بگیرید:
      04133342777 و 04133251388

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا