Green Park Hotel Taksim

هتل گرین پارک استانبول

رزرو هتل گرین پارک استانبول (GREEN PARK)با بهترین قیمت و کیفیت و ارائه تور استانبول برای این هتل چهار ستاره  تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر . برای مشاهده امکانات هتل گرین پارک و یا رزرو این هتل با آراس سیر تبریز همراه باشید.

استانبول:

استانبول از بزرگترین و توریستی ترین شهرهای کشور ترکیه است. مراکز خرید متعدد و جشنواره های جذابی که در این شهر برگزار می گردد باعث شده تا گردشگران زیادی از سراسر دنیا استانبول را برای سفر انتخاب کنند. همچنین موقعیت جغرافیایی و آب و هوای خوب این شهر زیبا از عوامل تاثیر گذار این موضوع بوده است.با تمام این تفاسیر عده ای از مسافران برای این که بخواهند به استانبول بروند نیاز به اطلاعاتی نظیر اینکه چه هتلی را برای اقامتشان انتخاب کنند و یا اینکه رستوران های خوب این شهر کجا هستند، نیز دارند.

استانبول ترکیه

هتل گرین پارک:

هتل گرین پارک استانبول، Green Park Hotel، در قلب تکسیم واقع شده و نزدیک ترین ایستگاه مترو به اندازه ی 3 دقیقه پیاده روی از این هتل 4 ستاره فاصله دارد و دسترسی آسان به دیگر بخش های شهر را میسر می سازد.

اتاق های هتل:

هتل گرین پارک دارای 1 هتل دارای 1 سوئیت کینگ، 1 سوئیت دارای جکوزی، 6 سوئیت، 2 اتاق برای معلولین و 173 اتاق استاندارد با ظرفیت کلی 183 اتاق و 366 تخت می باشد. اتاق های غیر سیگاری برای راحتی مهمانان در دسترس است. اتاق ها دارای:

  • مینی بار
  • سیستم تلویزیون ماهواره ای
  • سیستم گرمایش مرکزی
  • خط تلفن مستقیم
  • تلفن در حمام
  • سشوار
  • اتصال به اینترنت سیمی
  • صندوق امانات
  • سیستم قفل الکترونیکی درب
  • سیستم اعلام حریق.

اتاق هتل گین پارک استانبول

هتل گرین پارک استانبولبرای مشاهده امکانات هتل هیستوریکال استانبول اینجا کلیک کنید.

گرین پارک هتل تکسیم

مرکز آبگرم هتل :

مرکز آبگرم هتل گرین پارک تکسیم برای شما اوقاتی آرامش بخش و به دور از استرس های زندگی روزمره را رقم می زند. روغن های ارگانیک، خدمات درمانی ویژه، حمام سنتی ترکی، ورزش های انفرادی یا گروهی، لاغری با دستگاه، سونا، استخر روباز گرمایشی، کافه ویتامین، ژیمناستیک، ایروبیک، استپ، سونای بخار، رختکن، خدمات مراقبت از پوست، سم زدایی، درمان های آنتی اکسیدان و درمان با جلبک از جمله ی خدمات ارائه شده در این مرکز هستند. ماساژ بهترین روش برای رها شدن از انرژی های منفی و داشتن جسمی سالم و شاداب است. یک ماساژ حرفه ای درد ها را از بین برده و آرامشی بی نظیر برای جسم و ذهن شما به ارمغان می آورد. هوا ی گرم و خشک سونا با تسریع فرآیند تعریق، باعث متعادل کردن میزان آب و سموم بدن می شود.

سونای هتل گرین پاک استخر هتل گرین پارک استانبول

سالن بدنسازی هتل گین پارک سونا هتل گرین پارک استانبول

امکانات هتل گرین پارک:

دسترسی به اینترنت بیسیم در سراسر مجموعه، استخر سرپوشیده و یک مرکز آبگرم درون هتل، سالن کنفرانس ها و جلسات، عروسی و سازماندهی، آبگرم و سلامتی، امکانات ورزشی و تفریحی، مرکز تناسب اندام مدرن، استخر، رستوران با خدمات غنی از غذا و نوشیدنی، اتاق های انحصاری، اتاق های معلولین.

امکانات هتل گرین پارک

امکانات هتل گرین پارک

رستوران هتل:

می توانید در فضا های روباز و سرپوشیده انواع غذا های ترکی و بین المللی را امتحان کنید. غذا های بین المللی در وعده های صبحانه و شام به صورت سلف سرویس روی تراس مشرف به دریا سرو می شوند. یک رستوران ترکی با دکوراسیون سنتی اژه، مرمره و آناتولی جنوب شرقی، یک رستوران بین المللی و یک رستوران کودکان در هتل گرین پارک تکسیم قرار دارند. کافه ی لابی در ورودی هتل قرار گرفته و تا نیمه شب خدمات ارائه می دهد. این کافه مجموعه ی متنوعی از کوکتل های بین المللی را به همراه نوشیدنی های گوارا سرو می کند. به جز نوشیدنی های رایگان، بقیه ی نوشیدنی ها شامل اضافه بها می شوند.

برای رزرو هتل گرین پارک و یا سایر هتل های استانبول و تور استانبول با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس:

04133342777

04133251388

09141096089

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا