هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش یکی از هتل های قدیمی و البته بازسازی شده ی تبریز است که دارای امکانات رفاهی و چشم انداز زیبا است. در ادامه با این هتل بیشتر آشنا خواهید شد.

هتل گسترش تبریز:

هتل گسترش تبریز، با مالکیت و مديريت شركت ساختمان و خدمات نوساز در سال ۱۳۸۴ بازسازی شد و سال ۱۳۸۹ فاز جدید آن بهره برداری گردید. هتل در ۱۳ طبقه و با دارا بودن حدود ۱۳۰ اتاق و سوئيت متنوع، به همراه رستوران هاي زيبا و ساير امكانات رفاهي و تفریحی همچون استخر و کافی شاپ و رستوران، با چشم اندازی زيبا به تمام نقاط شهر، در قلب شهر تاريخي تبريز، واقع شده است.

هتل گسترش

موقعیت هتل:

نزديك بودن اين هتل به آثار و مکان های تاریخی و گردشگری، سازمان ها و ادارات دولتی، اماکن و پاساژهای تجاری، بيمارستان ها، دانشگاه های تبريز و… موجب تسهیل دسترسی میهمانان و ایجاد موقعیت ممتاز براي هتل گسترش تبریز شده است. این هتل با قدمتی در حدود 50 سال، به عنوان اولین ساختمان بلند شهر تبریز و البته قدیمی ترین هتل شهر است که توسط مهندسین و پیمانکاران خارجی، طرح و اجرا گردیده است .هتل گسترش در بهترین نقطه شهر واقع شده و از دسترسی عالی نسبت به مراکز تجاری و تفریحی و اماکن مذهبی و دیدنی و آموزشی و … شهر برخوردار است.

اتاق های هتل:

هتل دارای 150 اتاق و سوئیت متنوع بوده که چشم انداز زیبایی به تمام نقاط شهر داشته و با بهره گیری از سه رستوران مجزا و آرام و دلنشین، انواع صبحانه و غذاهای ایرانی و فرنگی به همراه دسرها و نوشیدنی های سرد و گرم برای مهمانان ارجمند سرو میگردد. هتل گسترش تبریز دارای یک تالار مراسمات مجلل و شیک و یک سالن دو منظوره کنفرانس و همایش با سیستم های صوتی و تصویری بروز و مناسب می باشد که آماده برگزاری مراسم های میهمانی و جشن، برپایی نمایشگاه های مختلف و کنفرانس ها و همایش ها و سمینارهای مختلف است.

امکانات هتل گسترش:

مجموعه ورزشی-تفریحی هتل مشتمل بر استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، آب درمانی و … در خدمت مهمانان محترم هتل بوده و بهره مندی از این امکانات برای مهمانان مقیم هتل، همانند صبحانه و اینترنت wifi به صورت رایگان می باشد که در کنار تمامی این خدمات، وجود پارکینگ اختصاصی رایگان و دسترسی کامل به وسایط حمل و نقل عمومی شهر تبریز هم از مزایای قابل توجه این هتل چهار ستاره می باشد. لابی هتل نیز با برخورداری از کافی شاپ 24 ساعته، محیط دنج و آرام بخشی برای مسافرین و مهمانان محترم بوده و امکان استفاده از انواع نوشیدنی های سرد و گرم ایرانی و فرنگی فراهم می باشد.

اگر قصد اقامت اقتصادی تر دارید، میتوانید هتل دریا تبریز را رزرو کنید.برای مشاهده امکانات هتل دریا اینجا کلیک کنید.

هتل دریا

برای رزرو هتل گسترش تبریز و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس جهت کسب اطلاعات  (واحد فروش) و رزرو تلفنی  :

33342777 041
33251388 041 

شماره‌های واتساپ همکاران ما :

 بخش فروش:
 00989359377719  آقای ناصر فائقی‌نیا
  00905525839798 خانم رهبری

 مدیر بازاریابی:

 00905345762335  خانم رهبر

 مدیریت:

00905523872335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 102

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا