هتل آپارتمان بهبود تبریز

 

 هتل آپارتمان بهبود تبریز با بهترین قیمت و کیفیت ارائه تور های مختلف برای این هتل چهار ستاره تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر

این شهر یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران و جزو شهرهای مهاجرپذیر به شمار می‌رود. تبریز گذشته‌ی غنی و پرفرازونشیبی دارد، بارها زلزله این شهر را به طور کلی ویران کرده است اما همت مردمان آن، دوباره شهری زیبا و بزرگ بنا کرده است.

۱. قدمت تبریز کنونی به دوران اشکانی و ساسانی بازمی‌گردد.

۲. تبریز در دوران‌های اتابکان، خوارزمشاهیان، ایلخانان، چوپانیان، جلایریان، راقویونلوها، آق‌قویونلوها، صفویان پایتخت بوده و می‌توان آن را یکی از شهرهای نامید که مدت طولانی پایتخت بوده است. در دوران حکومت قجرها هم، تبریز ولیعهدنشین بود.

۳. گفته می‌شود در سال ۱۵۰۰ میلادی، زمانی که تبریز پایتخت  صفویان بود، به عنوان پنجمین شهر بزرگ جهان محسوب می‌شد.

۴. در زبان ارمنی به تبریز «تاوریژ»، در زبان کردی «توریز» و در برخی مناطق آذربایجان به آن «توری» می‌گویند. 

۵. طبق آمارهای موجود، تبریز امن‌ترین شهر، بین کلان‌شهرهای ایران است. 

۶. تبریز «شهر بدون گدا» نامیده می‌شود. در سطح این شهر به ندرت با امر تکدی‌گری روبه‌رو می‌شوید.

۷. تبریز با داشتن بیش از ۱۰۰ تقاطع غیرهم‌سطح، به عنوان شهر زیرگذرها و روگذرها لقب گرفته است.

هتل آپارتمان بهبود از شهریور ماه 1393 در مرکز شهر تبریز در 6 طبقه در میدان ساعت واقع شده است. برخلاف قرارگیری در مرکز شهر، این هتل از محیطی آرام برخودار است و این خود از امتیازات هتل به شمار می رود. نزدیکی به مراکز تجاری و توریستی و جاذبه های تاریخی مثل خانه مشروطه، موزه شهریار، موزه آذربایجان، موزه سنجش، عمارت شهرداری، مسجد کبود، ارگ علیشاه و بازار بزرگ شهر تبریز نیز از ویژگی های خاص این هتل هستند.

هتل بهبود با برخورداری از مدیریت و کادر آزموده و مجرب و همینطور امکانات و خدمات پیشرفته مطابق با استانداردهای جهانی همیشه موجب رضایتمندی میهمانان عزیز خود بوده است. رمپ ورودی ویژه معلولین، شارژ رایگان چای، آب، نسکافه به صورت روزانه به تعداد میهمانان، کافی شاپ 24 ساعته، رستوران سنتی و مدرن از دیگر امکانات این هتل می باشند.

نرخ کودکان زیر3 سال رایگان و کودکان 3 تا7 سال نیم بها و7سال به بالا کامل محسوب می شود. اتاق های این هتل قابلیت پخت و پز ندارند. پارکینگ با هتل 200متر فاصله دارد.

خدمات روم سرویس 24 ساعته-کافی شاپ-رستوران 24 ساعته-اینترنت داخل اتاق- آب معدنی بابت هر نفر یک عدد رایگان.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا