Elite World Hotel

هتل الیت ورلد وان + رزرو با تخفیف

هتل  الیت ورلد وان (Elite World Van Hotel) یکی از هتلهای 5 ستاره وان ترکیه است. وان ترکیه یکی از شهر‌های هم مرز ترکیه با ایران است و سالانه مسافران زیادی از ایران به این شهر، به دلایل مختلفی سفر می‌کنند؛ از جمله محبوب ترین دلایل ،خرید از وان و استفاده از طبیعت زیبای وان، از جمله دریاچه وان، جزیره آکدامار و … است. توجه داشته باشید به هر دلیلی که به وان سفر می‌کنید، نیازمند رزرو هتل و محل اقامت هستید، به خصوص در روزهای تعطیل و پیک، پس به یاد داشته باشید، قبل از سفر به فکر رزرو هتل باشید. در وان ترکیه هتل‌های زیادی احداث شده است تا جوابگوی حجم عظیم توریست باشد.  آژانس آراس سیر تبریز که مجری اصلی تور وان از تبریز است، علاوه بر اجرای تور‌های مختلف وان، خدمات رزرو هتل‌های وان را نیز انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هتل الیت ورلد وان با ما همراه باشید.

وان ترکیه کجاست؟

موقعیت هتل الیت ورلد وان

هتل الیت ورلد وان (Elite World Van Hotel) که گاهی هتل الیت ورد وان نیز خوانده میشود، یکی  از لوکس‌ترین هتل‌های شهر وان ترکیه است که در خیابان ماراش قرار دارد و هتلی 5 ستاره است. این هتل تنها شعبه هتل‌های زنجیره‌ای الیت ورلد در شهر وان است که در سال ۲۰۱۲ افتتاح شده است. کسانی که دوست دارند در هتلی لوکس با امکانات فوق‌العاده و دکوراسیون شیک اقامت کنند، این هتل می‌تواند گزینه مناسبی باشد. اگر تمایل دارید که در مرکز شهر و نزدیک مراکز خرید و در عین حال هتلی 5 ستاره اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما هتل الیت ورد وان است.

فاصله هتل الیت ورلد وان تا خیابان جمهوریت بسیار کم است، علاوه بر این، این هتل به مراکز خرید و مرکز شهر نیز نزدیک است؛ پس کسانی که برای خرید به این شهر سفر می‌کنند، می‌توانند به راحتی این هتل را رزرو کنند و به مراکز خرید به آسانی دسترسی داشته باشند.

اتاق های هتل الیت ورلد

هتل الیت ورلد وان

هتل الیت ورلد وان با ترکیبی زیبا از معماری کاخ های نئوکلاسیک و کلاسیک عثمانی همراه با فضای داخلی کاخ مانند، مجموعه ای غنی از اتاق های هوشمند و راحت را برای مهمانان خود ارائه می دهد. اتاق های هتل الیت ورد شیک و همگی عایق صدا هستند و دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی و مینی بار، حمام خصوصی، دستمال توالت، حوله، وان یا دوش، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، وان حمام، کمد لباس، ساعت زنگدار، کتری برقی هستند.

همه ی اتاق های این هتل 5 ستاره تاپ، دارای اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت است که به راحتی میتوانید به فضای مجازی متصل باشید.

هتل الیت ورد وان

از آنجا که در این هتل اتاق ها نظافت روزانه دارند، در نتیجه از لحاظ تمیزی میتوانید خاطر جمع باشید.

اتاقهای Hotel Elite World Van Hotel به صورت زیر هستند:

  • دوقلو/دوبل
  • سوئیت

رستوران هتل الیت ورلد

صبجانه وان، صبحانه هتل الیت ولد وان

هتل الیت ورلد (Elite World Hotel) دو رستوران دارد، صبحانه هتل الیت ورلد وان در رستوران واقع در طبقه اول به صورت بوفه با تنوع بسیار زیاد سرو می‌شود و رستوران دیگر در طبقه آخر واقع شده است که فقط در صورت برگزاری مجالس خاص و مهمانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رستوران هتل الیت ورد وان

همچنین غذاهای ترکی و بین المللی در این رستوران شیک سرو می شود.

چنانچه تمایل دارید در یکی از هتل های 4 ستاره وان اقامت داشته باشید، یکی از پیشنهادات ما هتل هالدی وان است.

امکانات هتل الیت ورد وان

 هتل الیت ورد امکانات متعددی است  که رفاه و راحتی مهمانان را تامین میکند و رضایت آن ها را جلب میکند. این امکانات عبارتند از یک کافی‌شاپ، حمام آبگرم، حمام ترکی، سونا، اتاق ماساژ، اتاق کنفرانس، استخر سرپوشیده، اینترنت Wi-Fi رایگان در سراسر هتل، لاندری، خدمات خانه‌داری، پذیش 24 ساعته، دربان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، سرویس اتو، خشک شویی..

در هتل الیت ورلد آرایشگاه زنانه و مردانه وجود دارد؛ این برای کسانی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند، خبر خوبی است.  این هتل همچنین توانایی برگزاری سمینار را هم دارد.

همچنین پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است (رزرو لازم نیست).

اگر از جمله افرادی هستید که ورزش و باشگاه بدنسازی از علایق شماست، این هتل با داشتن باشگاه بدنسازی و فیتنس مناسب شماست.

قابل توجه است که در پاسخ به ویروس کرونا (COVID-19)، اقدامات ایمنی و بهداشتی اضافی در این هتل در حال اجرا است.

برای مشاهده معرفی سایر هتل های وان اینجا کلیک کنید.

قیمت هتل الیت ورلد وان

با توجه به نوسان لیر، و تغییر قیمت هتل ها  در ایام و فصل های پیک و تعطیلات، برای اطلاع از قیمت هتل ورلد وان میتوانید با آژانس آراس تبریز تماس بگیرید. شماره های دفتر و همکاران در پایین آورده شده است.

در صورتی که تمایل به رزرو هتل در وان را دارید، میتوانید از میان خدمات آنلاین  و رزرو هتل آژانس آراس سیر تبریز، هتل مورد نظر خود را انتخاب و به راحتی برای تاریخ مورد نظر خود رزرو نمائید.

شما تجربه ی اقامت در هتل ورلد وان را دارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارد و در کادر پایین برای ما بنویسید که اقامتتان در هتل ورد وان چگونه بوده است و به این هتل چه امتیازی میدهید.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو هتل الیت ورلد وان ترکیه و همچنین رزرو تور وان توسط آژانس آراس سیر تبریز، مجری مجری مستقیم تور وان از تبریز، با همکاران ما در شعب مختلف تماس بگیرید.

برای اطلاع از نرخ به روز هتل های وان، به صفحه “قیمت هتل های وان” مراجعه کنید.

شماره های تماس جهت کسب اطلاعات و رزرو تلفنی هتل های وان و رزرو تور وان :

33342777 041

33251388 041 

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز :

 بخش فروش:

 00989359377719  آقای ناصر فائقی‌نیا

00989931110386 آقای امیر فائقی نیا

 مدیر بازاریابی:

09146176089 خانم رهبر

 مدیریت:

00905012942335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 103

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک 1

8 دیدگاه دربارهٔ «هتل الیت ورلد وان + رزرو با تخفیف»

  1. رضا رحماندوست

    من سال گذشته با خانواده در این هتل اقامت داشتم امکانات هتل نسبتا خوب بود ، کسانی که در هتل های پنج ستاره یوآل اقامت داشتند این هتل رو به هیچ وجه با اونها مقایسه نکنید
    موقع ورود متاسفانه هیچ چیزی برای پذیرایی نداشتند حتی آب
    کارکنان هتل انگلیسی رو درست حسابی متوجه نمیشدن
    صبحانه هتل در حد خودش خوب بود
    تمیزی اتاقها خوب بود
    استخر آبش سرد بود و نمیشد ازش استفاده کرد
    موقعیت هتل برای خرید عالی بود
    یک شب هم از رستوران اجاک باشی استفاده کردیم که کیفیت غذا بی نظیر بود و در عین حال گرون

  2. در سفر به وان در این هتل اقامت داشتیم هتل از هر نظر عالی بود. بهترین هتل وان بود. دارای استخر هم بود و از استخر رایگان استفاده کردیم.
    ممنون از آژانس محترم که این هتل رو پیشنهاد دادن.

    1. تقوی آراس سیر

      با سلام پریای عزیز، ممنون از شما که نظر خود را با ما در میان گذاشتید.
      آژانس آراس سیر تبریز همیشه در خدمت شما عزیزان است. دوباره منتظر شما هستیم.
      شاد باشید.

    1. تقوی آراس سیر

      با سلام دوست عزیز، الان قیمت های هتل های 5 ستاره وان به دلار و یورو حساب میشه و به لیر نیست، برای اطلاع از قیمت به روز هتل ها میتوانید با همکاران تماس بگیرید و مشاوره اریگان دریافت کنید.
      شاد یاشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا