رزرو هتل رشدیه تبریز

[vc_row][vc_column][vc_column_text]مرکز خرید رشدیه تبریز یکی از بهترین و مدرنترین مجتمع های تجاری و تفریحی این کلانشهر در میدان شهید فهمیده، شهرک رشدیه واقع و در سال 1386 بهره برداری گردیده است. این مجتمع با 2000 مترمربع مساحت در منطقه 5 شهرداری تبریز با ساختمان هرمی شکل آبی رنگ در 3 طبقه تجاری دارای امکانات کامل و به روز از جمله فروشگاه های متعدد، خودپرداز و بانک، هایپر مارکت، رستوران و فست فود و همچنین شهربازی سر پوشیده برای بازی کودکان می باشد.  

یکی از هتل‌های دو ستاره در شهر تبریز هتل‌آپارتمان رشدیه می‌باشد. هتل رشدیه در سال 1388 افتتاح گردید. این هتل دارای 15 واحد اقامتی در ظرفیت‌های مختلف می‌باشد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اینترنت، تاکسی‌سرویس، پارکینگ و آسانسور اشاره کرد. در سالن این هتل می‌توانید مجالس خود را برگزار نمایید. در حین اقامتتان در این شهر زیبا می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری این شهر از جمله کویر قوم تپه تبریز، قبرستان تاریخی پینه شلوار، پارک ملی کنتال، جنگل ارسباران، بازار فرش تبریز، خانه علی مسیو، خانه مشروطه، کلیسای کاتولیک‌ها، ائل گلی تبریز، کندوان، ارگ علیشاه، برج بانقین، برج خلعت پوشان، پل آجی چای، پل سنگی، پل قاری، مسجد مقبره تبریز، مسجد ثقه‌الاسلام، مسجد جامع و … دیدن نمایید.

داراي سوييت هاي كامل به متراژ 140 متر ديد بسيار عالي به پارك جنگلي باغميشه در فاصله 12 دقيقه اي از فرودگاه فاصله تا مركز خريد وليعصر 10 دقيقه فاصله تا مركز خريد رشديه 5 دقيقه دسترسي به مراكز تفريحي وخدماتي داراي پاركينگ اختصاصي تلويزيون LCD آشپزخانه مجهز با امكانات پخت و پز و پذيرايي میباشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا