هتل ساردو وان ترکیه

هتل ساردور وان + رزرو با تخفیف/نوروز 1403

هتل ساردور وان (Sardur Hotel) یکی از هتلهای 3 ستاره وان ترکیه است. وان ترکیه یکی از شهر‌های هم مرز ترکیه با ایران است و سالانه مسافران زیادی از ایران به این شهر، به دلایل مختلفی سفر می‌کنند؛ از جمله محبوب ترین دلایل ،خرید از وان و استفاده از طبیعت زیبای وان، از جمله دریاچه وان، جزیره آکدامار و … است.

توجه داشته باشید به هر دلیلی که به وان سفر می‌کنید، نیازمند رزرو هتل و محل اقامت هستید، به خصوص در روزهای تعطیل و پیک، پس به یاد داشته باشید، قبل از سفر به فکر رزرو هتل باشید. در وان ترکیه هتل‌های زیادی احداث شده است تا جوابگوی حجم عظیم توریست باشد.  آژانس آراس سیر تبریز که مجری اصلی تور وان از تبریز است، علاوه بر اجرای تور‌های مختلف وان، خدمات رزرو هتل‌های وان را نیز انجام می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در هتل ساردور و قیمت هتل ساردور با ما همراه باشید.

بشتر بخوانید: شهر وان تکیه کجاست؟

موقعیت هتل ساردور وان (Sardur Hotel)

hotel sardur

هتل ساردور (Hotel Sardur) یکی از هتل های شهر وان ترکیه و هتلی 3 ستاره و باسابقه در خیابان ماراش است که در سال ۲۰۱۲ افتتاح شده و از آن زمان تاکنون، مسافران زیادی را پذیرا بوده است. خیابان ماراش یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های وان است و با دارا بودن مراکز خرید فراوان گزینه مناسبی برای خرید محسوب می‌شود.

همان‌طور که گفته شد، این هتل در خیابان ماراش، روبه روی خانه معلم این شهر واقع شده و فقط ۵ دقیقه پیاده تا خیابان جمهوریت فاصله دارد. پس برای رفتن به مراکز خرید و خیابان جمهوریت، نیازی به پرداخت هزینه بابت تاکسی یا مینی‌بوس نیست. همچنین فرودگاه فریت ملن وان در 6 کیلومتری هتل است.

قیمت هتل ساردور در مقایسه با سایر هتل‌های این منطقه نسبتا مناسب است؛ کسانی که اغلب به قصد خرید به وان سفر می‌کنند و نمی‌خواهند هزینه زیادی بابت هتل بپردازند، می‌توانند هتل ساردور را انتخاب کنند.

اتاق های هتل ساردور

هتل ساردور در وان

هتل ساردور وان دارای ۷ طبقه است و ۴۲ اتاق دارد. اتاق ها به صورت تک خوابه با سینگل، دو خوابه یا دابل و سه خوابه یا تریپل هستند. همه ی اتاق‌های این هتل تمیز بوده و اغلب پنجره‌ای رو به خیابان ماراش و کوچه ورودی هتل دارند. این اتاق ها فرش شده و همگی اتاق های خانوادگی و غیر سیگاری هستند .  امکاناتی از جمله تلویزیون صفحه نمایش تخت، تلفن، مینی‌بار، حمام اختصاصی و دوش، سشوار  تهویه مطبوع هوا، کمد لباس، جا لباسی، کتری برقی،  سرویس اتاق و کولر دارند.

و از آنجاکه سرویس اتاق 24 ساعته در دسترس است  میتوانید از تمیزی اتاق ها اطمینان داشته باشید و همچنین به علت مجهز بودن اتاق ها به اینترنت وای فای رایگان، به راحتی متصل به فضای مجازی و اینترنت باشید.

یکی دیگر از هتل های وان : هتل رسمینا وان، هتلی 3 ستاره و نزدیک مراکز خرید

رستوران هتل ساردور وان

هتل ساردور (Sardur Otel) مانند سایر هتل‌های شهر وان ترکیه فقط صبحانه عرضه می‌کند. صبحانه هتل نیز به صورت بوفه و سلف سرویس با کیفیتی مناسب در رستوران هتل واقع در طبقه آخر سرو میشود. علاوه بر صبحانه، از صبح تا شب از مسافران با چای و نسکافه در رستوران پذیرایی می‌شود.

امکانات هتل ساردور

sardur hotel van

هتل ساردور در وان دارای امکانات متعددی است که رفاه و راحتی مهمانان را تامین میکند و رضایت آن ها را جلب میکند. از امکانات هتل سادو می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم سرمایشی و گرمایشی مطبوع اتاق‌ها، بار و تراس، وای فای رایگان در سراسر هتل، خدمات ترانسفر فرودگاهی (با هزینه اضافی) اشاره کرد.

علاوه بر این، هتل سادور دارای سالن اجتماعات است که می‌توانید برای برگزاری جلسات، مراسم‌ها و همایش‌های خود، اقدام به رزرو سالن کنید.

نکات مهم در مورد هتل ساردور

  • در این هتل حیوانات خانگی مجاز نیستند.
  • ساعت چک این (check in) هتل (ساعت ورود به هتل)، از ساعت 14 ظهر است.
  • ساعت چک آوت (check out) هتل (ساعت تحویل اتاق)، تا 12 ظهر است.
  • استعمال دخانیات در تمام نقاط هتل ممنوع است.
  • این هتل پارکینگ ندارد.
  • هتل مناطق ویژه برای سیگار کشیدن در نظر گرفته است.
  • دارای امکانات برای مهمانان معلول
  • دارای سالن استراحت / تلویزیون مشترک
  • کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، فارسی و ترکی  صحبت می کنند.
  • تخت اضافی در دسترس است و شامل هزینه اضافی است.

قیمت هتل ساردور وان

با توجه به نوسان لیر، و تغییر قیمت هتل ها در ایام و فصل های پیک و تعطیلات، برای اطلاع از قیمت هتل ساردور وان میتوانید با آژانس آراس تبریز تماس بگیرید. شماره های دفتر و همکاران در پایین آورده شده است.

در صورتی که تمایل به رزرو هتل در وان را دارید، میتوانید از میان خدمات آنلاین  و رزرو هتل آژانس آراس سیر تبریز، هتل مورد نظر خود را انتخاب و به راحتی برای تاریخ مورد نظر خود رزرو نمائید.

شما تجربه ی اقامت در هتل ساردور وان را دارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارد و در کادر پایین برای ما بنویسید که اقامتتان در هتل ساردور وان چگونه بوده است و به این هتل چه امتیازی میدهید.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو هتل های وان ترکیه و همچنین رزرو تور وان توسط آژانس آراس سیر تبریز، مجری مستقیم تور وان از تبریز، با همکاران ما در شعب مختلف تماس بگیرید.

برای اطلاع از نرخ به روز هتل های وان، به صفحه “قیمت هتل های وان” مراجعه کنید.

شماره های تماس جهت کسب اطلاعات و رزرو تلفنی هتل های وان و رزرو تور وان :

33342777 041

33251388 041 

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز :

بخش فروش:

 00989359377719  ناصر فائقی‌نیا

00989931110386 امیر فائقی‌نیا

 مدیر بازاریابی:

 00989146176089  خانم رهبر

 مدیریت:

00905012942335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 103

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک 1

2 دیدگاه دربارهٔ «هتل ساردور وان + رزرو با تخفیف/نوروز 1403»

    1. تقوی آراس سیر

      با سلام زیبای عزیز، ممنون از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید. بله حق با شماست این هتل موقعبت مکانی مناسبی به نسبت فاصله با مراکز خرید دارد.
      شاد باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا