رزرو هتل مای سوئیت وان

هتل مای سوئیت وان + رزرو با تخفیف/نوروز 1403

هتل  مای سوئیت وان (My Suit Hotel) یکی از سوئیت هتل های شهر وان ترکیه است. وان ترکیه یکی از شهر‌های هم مرز ترکیه با ایران است و سالانه مسافران زیادی از ایران به این شهر، به دلایل مختلفی سفر می‌کنند؛ از جمله محبوب ترین دلایل ،خرید از وان و استفاده از طبیعت زیبای وان، از جمله دریاچه وان، جزیره آکدامار و … است. توجه داشته باشید به هر دلیلی که به وان سفر می‌کنید، نیازمند رزرو هتل و محل اقامت هستید، به خصوص در روزهای تعطیل و پیک، پس به یاد داشته باشید، قبل از سفر به فکر رزرو هتل باشید. در وان ترکیه هتل‌های زیادی احداث شده است تا جوابگوی حجم عظیم توریست باشد.  آژانس آراس سیر تبریز که مجری اصلی تور وان از تبریز است، علاوه بر اجرای تور‌های مختلف وان، خدمات رزرو هتل‌های وان را نیز انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هتل مای سوئیت وان و رزرو هتل مای سوئیت وان با ما همراه باشید.

وان ترکیه کجاست؟

موقعیت هتل مای سوئیت وانهتل مای سوئیت، my suit hotel

هتل مای سوئیت وان (My Suit Hotel) یا هتل مای سوییت وان در محله شرفیه و پشت پارک کولتور قرار دارد. این هتل تنها ۵ دقیقه با خیابان جمهوریت فاصله دارد و با کمی پیاده‌روی به مرکز شهر و مراکز خرید می‌رسید. همچنین دولموش‌ ها هم در دسترس شما قرار دارند و می‌توانید به راحتی در عرض دو دقیقه خود را به خیابان جمهوریت برسانید. همچنین هتل  10 دقیقه پیاده روی تا تئاتر دولتی وان، مسجد بزرگ وان و موزه وان و ۰٫۸ کیلومتر تا بازار پنیرفروشی فاصله دارد.

شما میتوانید به صورت رزرو هتل مای سوئیت وان را به صورت آنلاین از سایت آراس سیر تبریز انجام دهید، و یا با شماره تلفن دفتر آژانس تماس بگیرید.

اتاق های هتل مای سوئیت وان

هتل مای سوئیت وان 22 اتاق دارد که همه اتاق‌ های هتل به شکل سوئیت، بزرگ و بسیار دلباز و به شکل  ۴ تخته یا کواد هستند. این اتاق ها بالکنی رو به منظره بسیار زیبا دارند. علاوه بر این ،حیاط خلوت بسیار زیبایی هم وجود دارد که رو به پارک است و می‌توانید آنجا بنشینید و از منظره زیبایش لذت ببرید.

همه اتاق‌های هتل مای سوییت وان ( My Suit hotel) دارای امکاناتی مانند سرویس اتاق 24 ساعته، و همچنین امکاناتی مانند اینترنت وای فای رایگان و بطری آب رایگان، حمام با دوش و سشوار، حوله، دمپایی، تلویزیون های صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، کتری برقی، خانه داری روزانه، اتو / میز اتو (در صورت درخواست) و میز هستند.

به علت در دسترس بودن نظافت روزانه میتوانید از تمیزی اتاق ها خاطر جمع باشید.

رستوان هتل مای سوئیت وان

رستوان هتل مای سوئیت

هتل مای سوئیت دارای 1 رستوران و 1 کافی شاپ یا کافه است. صبحانه هتل مای سوییت وان به شکل بوفه و رایگان همه روزه از ساعت 7:30 صبح تا 10:30 صبح در دسترس است و تنوع و کیفیت خوبی دارد.

صبحانه وان، صبحانه هتل مای سوئیت

همچنین از صبح تا شب در لابی می‌توانید به‌صورت رایگان چای و نسکافه نوش جان کنید. قابل ذکر است که رستوران نیز چشم‌ انداز بسیار زیبایی دارد.

امکانات هتل مای سوئیت وان

هتل مای سوئیت در وان

امکانات هتل مای سوئیت وان بسیار متعدد است که رفاه و راحتی مهمانان را تامین میکند و رضایت آن ها را جلب میکند. امکانات هتل مای سوییت وان عبارتند از: پارکینگ رایگان، میز پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق جلو و 2 اتاق جلسه، یک آسانسور، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان در محل، گاوصندوق جلو میز، میز پذیرش 24 ساعته، مناطق تعیین شده برای سیگار کشیدن.

یکی از مزیت‌های مهم هتل مذکور برای گردشگران ایرانی این است که دارای پرسنل ایرانی هم هست و می‌توانید بدون هیچ مشکلی با کارکنان ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این کارکنان به زیان های انگلیسی، روسی، ترکی نیز صحبت میکنند.

چنانچه تمایل داشته باشید در یکی از هتل های 3 ستاره وان که به مراکز خرید و مرکز شهر نزدیک باشد، اقامت داشته باشید، هتل پارک وان، یکی از گزینه هایی است که میتوانید انتخاب کنید.

نکات مهم در مورد هتل سوئیت وان

  • امکانات امنیتی هتل شامل کپسول آتش نشانی، آشکارساز دود، سیستم امنیتی و جعبه کمک های اولیه می باشد.
  • البته توجه داشته باشید که حیوانات خانگی مجاز هستند و به صورت رایگان پذیرش میشوند.
  • ساعت چک این (check in) هتل (ساعت ورود به هتل)، هر روز از ساعت 14 انجام میشود.
  • ساعت چک آوت (check out) هتل (ساعت تحویل اتاق)، هر روز قبل از ظهر انجام میشود.
  • کارکنان میز پذیرش در بدو ورود از مهمانان استقبال خواهند کرد.
  • تخت نوزاد (تخت اضافی) در دسترس نیست.

قیمت هتل مای سوییت وان

با توجه به نوسان لیر، و تغییر قیمت هتل ها  در ایام و فصل های پیک و تعطیلات، برای اطلاع از قیمت هتل مای سوئیت میتوانید با آژانس آراس تبریز تماس بگیرید. شماره های دفتر و همکاران در پایین آورده شده است.

در صورتی که تمایل به رزرو هتل در وان را دارید، میتوانید از میان خدمات آنلاین آژانس آراس سیر تبریز، رزرو هتل مای سوئیت وان را به صورت کاملا آنلاین انتخاب و به راحتی برای تاریخ مورد نظر خود رزرو نمائید.

شما تجربه ی اقامت در هتل مای سوئیت وان را دارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارد و در کادر پایین برای ما بنویسید که اقامتتان در هتل مای سوییت وان چگونه بوده است و به این هتل چه امتیازی میدهید.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو هتل مای سوئیت وان و همچنین رزرو تور وان توسط آژانس آراس سیر تبریز، مجری مستقیم تور وان از تبریز، با همکاران ما در شعب مختلف تماس بگیرید.

برای اطلاع از نرخ به روز هتل های وان، به صفحه “قیمت هتل های وان” مراجعه کنید.

شماره های تماس جهت کسب اطلاعات  (واحد فروش) و رزرو هتلهای وان و رزرو تور وان :

33342777 041

33251388 041 

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز :

بخش فروش:

 00989359377719  ناصر فائقی‌نیا

00989931110386 امیر فائقی‌نیا

 مدیر بازاریابی:

 00989146176089  خانم رهبر

 مدیریت:

00905012942335  علی فائقی‌نیا

 

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 103

دفتر ترکیه:  شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک 1

2 دیدگاه دربارهٔ «هتل مای سوئیت وان + رزرو با تخفیف/نوروز 1403»

  1. در تابستان در این هتل اقامت داشتیم جلوی هتل حیاط داشت و صبحانه در آنجا صرف شد که خیلی دلچسب بود و درست روبروی پارک کولتور بود و از مناظر زیبا لذت بردیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا