هتل د وان

هتل وان سوئیت + رزرو با تخفیف/نوروز 1403

هتل وان سوئیت (Van Suites Hotel) یکی از هتل های شهر وان ترکیه است که در مرکز شهر قرار دارد و هتلی سه ستاره محسوب میشود. شهر وان ترکیه دارای دیدنی ها و جاذبه های توریستی متعددی است و همچنین دارای مراکز خرید زیادی است که دوست داران خرید را مجذوب خود کرده و تبدیل به یک مقصد ارزان قیمت به خصوص در میان ایرانیان شده است، به همین دلیل هتل های متعددی در این شهر ساحلی وجود دارد تا جوابگوی سیل عظیم مسافر به خصوص در فصل های پیک و تعطیلات باشد. آژانس آراس سیر تبریز که مجری اصلی تور وان از تبریز است، علاوه بر اجرای تور‌های مختلف وان، خدمات رزرو هتل‌های وان را نیز انجام می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد هتل وان سوئیت با ما همراه باشید.

موقعیت مکانی هتل وان سوئیت

هتل وان سوئیت

هتل وان سوئیتز (هتل وان سوئیت) در مرکز شهر وان درست روبروی پاساژ وان آوم (Van AVM) واقع شده است (خیابان جمهوریت، محله جمهوریت، شماره 136، ایپک یولو) و برای کسانی که به قصد خرید از وان، به این شهر سفر کرده اند، بسیار مناسب است. هتل وان سوئیت دارای 15 سال سابقه کاری است و 5 کیلومتر تا قلعه وان، 4 کیلومتر تا ترمینال، 5 کیلومتر تا ایستگاه قطار و 15 کیلومتر و حدود 15 دقیقه تا فرودگاه فریت ملن وان فاصله دارد.

اتاق های هتل وان سوئیت و امکانات آن ها

هتل وان سوئیت در وان ترکیه

هتل وان سوئیت 71 اتاق به صورت یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته دارد و برای خانواده هایی که بیشتر از 4 نفر هستند و تمایل دارند همگی در یک اتاق اقامت داشته باشند بسیار مناسب است. همه ی اتاق ها خانوادگی ،عایق صدا، غیر سیگاری و بسیار راحت و جادار هستند. هتل وان سوئیت در کل 120 تخت دارد.

an suite hotel

همانطور که میدانید در سفرهای خارجی، وجود اینترنت در اتاق های هتل یک امر ضروری محسوب میشود، در این هتل نیز همانند سایر هتل های سه ستاره تاپ، همه ی اتاق ها دارای اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت هستند که به راحتی میتوانید به اینترنت متصل شوید.

وان سوئیتز هتل

دیگر امکانات اتاق های این هتل عبارتند از امکان سرویس غذا در اتاق، تهویه مطبوع ، سیستم گرمایش، صندوق امانات، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، مینی بار، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی و سشوار هستند. همچنین خدمات نظافت روزانه اتاق ها دایر است که با این حساب میتوانید از تمیزی اتاق ها مطمئن باشید.

اگر میخواهید در یکی از هتل های 4 ستاره وان اقامت داشته باشید، هتل رامادا بای ویندهام وان ، انتخابی خوبی خواهد بود.

رستوران هتل وان سوئیت

رستوران هتل وان سوئیت

هتل وان سوییت دارای یک رستوران است که هر روز صبح صبحانه وان به سبک بوفه باز و سلف سرویس و با تنوع زیاد سرو می شود.

صبحانه هتل وان سوئیت، صبحانه وان

شما میتوانید هر روز صبح از صبحانه معروف وان در این هتل بهره مند شوید.

امکانات هتل وان سوئیت

امکانات هتل وان سوئیت

امکانات هتل وان سوئیت بسیار متعدد است. این هتل برای اینکه مسافران گرامی اقامت راحت و به یادماندنی داشته باشند، موراد زیادی در نظر گرفته است که در ادامه برخی از این موراد اشاره میشود.

از آنجاکه اتاق های هتل غیر سیگاری هستند و امکان استفاده از سیگار وجود ندارد، هتل برای افراد سیگاری، مناطق سیگاری در دسترس در نظر گفته است.

اگر از افرادی هستید که با ماشین شخصی به وان سفر میکنید، نگران جای پارک و موارد امنیتی نباشید، در صورت اقامت در این هتل، از پارکینگ اختصاصی رایگان بهره مند خواهید شد.

در غیر اینصورت و هنگامی که با ماشین شخصی به وان سفر نمیکنید، ولی به ماشین شخصی نیاز دارید، این هتل امکان کرایه ماشین را در اختیار شما قرار میدهد.

 هتل وان سوئیت

سایر امکانات این سوئیت هتل عبارتند از غذا و نوشیدنی، آسانسور، اتاق ملاقات، پذیرش 24 ساعته، خدمات دربان، برق کفش، خشکشویی، فکس و فتوکپی.

نکات مهم در مورد هتل وان سوئیت (Van Suites otel)

  • از نکات مهم در مورد این هتل یکی اینکه در این هتل حیوانات خانگی مجاز نیستند.
  • همچنین اگر این هتل را رزرو کرده باشید، با پرداخت هزینه اضافی ، میتوانید از ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید.
  • نوزادان کمتر از 2 سال رایگان هستند.
    همچنین برای 1 کودک تا سن 6 سال در هر اتاق هزینه حساب نمی شود.
  • نکته آخر در مورد این هتل اینکه، هتل در مرکز شهر و درست روبروی مرکز خرید و پاساژ آوم هست و مخصوصا برای کسانی که برای اولین بار است که به شهر وان سفر میکنند و آشنایی زیادی به شهر ندارند، بسیار مناسب است. هر ساعتی از روز شما میتوانید به پاساژ مراجعه کنید، خرید کنید و همچنین از فود کورت پاساژ (رستوران هایی که معمولا در طبقه آخر پاساژها قرار دارند) استفاده کنید.
  • ساعت چک این (check in) هتل (ساعت ورود به هتل)، ساعت 2 ظهر است.
  • ساعت چک آوت (check out) هتل (ساعت تحویل اتاق)، ساعت 12 ظهر است.

قیمت هتل وان سوئیت (Van Suites Hotel)

با توجه به نوسان لیر، و تغییر قیمت هتل ها در ایام و فصل های پیک و تعطیلات، برای اطلاع از قیمت هتل وان سوئیت وان میتوانید با آژانس آراس تبریز تماس بگیرید. شماره های دفتر و همکاران در پایین آورده شده است.

در صورتی که تمایل به رزرو هتل در وان را دارید، میتوانید از میان خدمات آنلاین  و رزرو هتل آژانس آراس سیر تبریز، هتل مورد نظر خود را انتخاب و به راحتی برای تاریخ مورد نظر خود رزرو نمائید.

شما تجربه ی اقامت در هتل وان سوئیت را دارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارد و در کادر پایین برای ما بنویسید که اقامتتان در هتل وان سوئیت وان چگونه بوده است و به این هتل چه امتیازی میدهید.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو هتل های وان ترکیه و همچنین رزرو تور وان توسط آژانس آراس سیر تبریز، مجری مستقیم تور وان از تبریز، با همکاران ما در شعب مختلف تماس بگیرید.

برای اطلاع از نرخ به روز هتل های وان، به صفحه “قیمت هتل های وان” مراجعه کنید.

شماره های تماس جهت کسب اطلاعات و رزرو تلفنی هتل های وان و رزرو تور وان :

33342777 041

33251388 041 

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز :

بخش فروش:

 00989359377719  ناصر فائقی‌نیا

00989931110386 امیر فائقی‌نیا

 مدیر بازاریابی:

 00989146176089  خانم رهبر

 مدیریت:

00905012942335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 103

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک 1

5 دیدگاه دربارهٔ «هتل وان سوئیت + رزرو با تخفیف/نوروز 1403»

    1. تقوی آراس سیر

      با سلام امیر عزیز ممنون از شما که نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. دقیقا طبق فرمایش شما این هتل روبروی پاساژ آوم وان قرار دارد که برای دوستداران خرید موقعیت بسیار خوبی دارد.
      موفق باشید.

    1. تقوی آراس سیر

      با سلام کامران عزیز، ممنون از نظر شما که با ما در میان گذاشتید. علاوه بر مواردی که فرمودید، بزرگی اتاق های این هتل یکی دیگر از مزایای آن محسوب میشود. باز هم منتظز شما هستیم.
      شاد باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا