شهر وان ترکیه

تور وان ، سفر به شهر ساحلی ترکیه

تور وان ترکیه به علت دریاچه زیبا، مردم، معماری های تاریخی، خیابان ها، مناظر، غذا ، خرید و … یکی از محبوب ترین مقاصد تاریخی و فرهنگی در ترکیه است. شهر وان که بین شرق ترکیه زیبا و ارتفاعات ارمنستان قرار دارد، نمایشی باشکوه از گنجینه های عثمانی، ایرانی و بیزانسی است. اگر دوست دارید سفر متفاوتی در زندگی خود تجربه کنید ، اگر دوست دارید غذاهای ترکی با مردم ترکیه خندان و دوستانه را بچشید تور وان ترکیه آژانس آراس سیر تبریز، مجری اصلی تور وان را رزرو کنید. پکیج تور وان از تهران و تبریز در ادامه خدمت شما ارائه میشود.

تور زمینی وان ویژه عید 1403

تور وان ویژه عید نوروز

 نام هتل  قیمت تور برای هر نفر در اتاق 2 تخته
هتل تبریز وان 3.780.000 تومان
هتل یاقوت وان 5.580.000 تومان
هتل دوسکو وان 5.880.000 تومان
هتل رئال سوئیت وان 6.480.000 تومان
هتل وان سوئیت 6.930.000 تومان
هتل رویال برک 6.930.000 تومان
هتل وان لایف 7.080.000 تومان
هتل نیلز وان 7.530.000 تومان
هتل ریفورم 7.980.000 تومان
هتل روا ورلد 8.460.000 تومان
هتل الیت ورد 10.640.000 تومان

مشاهده سایر هتل های وان

خدمات تور زمینی وان ویژه عید

تور نوروزی وان وان ، شروع از 25 اسفند، سه شب و 4 روز اقامت در هتل های فوق

حرکت از تبریز، ترانسفر رفت و برگشت از مرز رازی و گشت آپشنال، اقامت در هتل های فوق به همراه صبحانه های وان به صورت بوفه باز، بیمه مسافرتی.

توجه: این تور برای حرکت از مز رازی است، در صورتی که  تمایل داشته باشید که تور از تبریز اجرا شود، 800 تومن افزایش نرخ دارد.

چرا تور وان ترکیه آژانس آراس تبریز را رزرو کنیم؟

  • آژانس آراس سیر تبریز اولین و اصلی ترین مجری تور وان است.
  • امکان پشتیبانی در هر لحظه حتی در شهر وان با داشتن دفتر در وان.
  • ارائه ارزان ترین تورها و داشتن سابقه طولانی در اجرای تورهای وان.
  • طراحی تور وان به صورت سفارشی طبق درخواست مسافران گرامی.
  • آشنایی کامل به شهر وان ترکیه.
  • ارائه امکان رزرو ترانسفر رفت و برگشت وان.
  • ارائه خدمات تور وان با کیفیت بالا.
  • امکان رزرو تمای هتل های وان.

چگونه تور وان ترکیه آژانس آراس تبریز را رزرو کنیم؟

شما میتوانند با مراجعه حضوری، تماس با شماره تلفن های دفتر آژانس و یا ارتباط با شماره واتس آپ همکاران ما، تور وان ما را رزرو کنید و از بهترین خدمات ممکن بهره مند شوید.

چرا تور وان؟

تور وان ارزان ترین تور خارجی است که میتوان در عرض چند ساعت به مقصد رسید. علاوه بر این شهر وان بزرگترین دریاچه ترکیه را در خود جای داده است که توسط تپه ها و کوه ها قاب گرفته شده است و مناظر منحصر به فرد و الهام بخش را ارائه می دهد. این منطقه با سابقه ای غنی از یک پایگاه جمعیتی بزرگ، طیف گسترده ای از مکان های تاریخی را برای بازدید ارائه می دهد. این شهر بزرگ در جنوب شرقی ترکیه دارای سبک زندگی سنتی است، حتی با وجود آسیب های ناشی از زلزله، بناهای باستانی باقی مانده است و برای بازدید نگهداری می شوند. قلعه وان دارای مناظر پانوراما خیره کننده ای از دریاچه و حومه اطراف با کوه هایی در دوردست است. شهر وان ترکیه دارای زیبایی ها و جذابیت های فراوانی هست، در ادامه با برخی دیدنی های جذاب وان آشنا میشوید.

صبحانه وان

صبحانه وانصبجانه وان به علت تنوع زیاد و کیفیت بالا، شهرت بسیار زیادی دارند و افراد زیادی علاقمند تجربه این وعده غذایی در وان هستند. هتل هایی که در تور وان آژانس آراس سیر تبریز ارائه میشود، همگی صبحانه هایی با بهترین کیفیت و تنوع زیاد و به صورت بوفه باز سرو میکنند، پس از این بابت خیالتان راحت باشد که امکان تجربه صبحانه های وان را در پکیج تور وان ما خواهید داشت.

ارگ و قلعه وان

قلعه وان

شهر وان در واحه ای سرسبز در پای یک قله صخره ای مستقر شده است. ارگ باشکوه قرن نهم قبل از میلاد مشرف به بخش های جدید و قدیمی شهر است. پله‌های کنده‌شده در صخره به قلعه اورارتویی منتهی می‌شود و کتیبه‌هایی به خط میخی در وسط راه به ادای دین خشایارشا می‌پردازند. در داخل قلعه چندین مقبره صخره ای سلطنتی اورارتویی وجود دارد. در شهر قدیمی، مسجد اولو، مسجد هوسرو پاشا، مسجد کایا چلبی و İkiz Kumbet (مقبره های دوقلو) بازتابی از سبک معماری سلجوقی و عثمانی است. در تور وان ترکیه بازدید از این اماکن به خصوص برای علاقمندان به تاریخ،توصیه میشود.

اسکله وان

وان، پایتخت باستانی اورارتویی توشپا، بازدیدکنندگان را با قرار گرفتن در ساحل شرقی دریاچه ای به همین نام وسوسه می کند.اسکله وان در Van İskelesi (اسکله وان)، باغ‌های چای دوستانه و رستوران‌ها شما را به استراحت دعوت می‌کنند و Edremit، یک استراحتگاه تعطیلات در 14 کیلومتری جنوب غربی، سواحل خوبی برای شنا و کمپینگ دارد. در همین راستا، Gevaş (گواش) قرار دارد، جایی که می‌توانید از قبرستان سلجوقیان با سنگ‌های قبر تزئین شده متعدد و مقبره دوست‌داشتنی حلیمه خاتون دیدن کنید.

دریاچه وان

دریاچه وان، بزرگترین دریاچه ترکیه، در ارتفاع 1720 متری قرار دارد و توسط کوه های زیبا احاطه شده است. کوه سوفان (4058 متر) در سمت شمال غربی و کوه های اختیار شاهاپ در جنوب منطقه قرار دارند. شما می توانید به اطراف دریاچه بروید، از چندین مکان باستانی اورارتویی و همچنین مکان های دیگری که نشان دهنده میراث مردمان مختلفی است که در این منطقه زندگی می کردند، بازدید کنید.

جزیره آکدامار

جزیره آکدامار، تور وان ترکیه

برخی از جزایر دریاچه وان دارای صومعه ها و کلیساها هستند. چهل و یک کیلومتری جنوب غربی وان، جزیره آکدامار (نیم ساعت بادبان تا ساحل) مهمترین آنهاست. در این جزیره کلیسای آکدامار قرن دهمی قرار دارد که دیوارهای سنگی آن با صحنه‌ها و چهره‌های عهد عتیق حکاکی شده است. این کلیسا که سالی یک بار میزبان مراسم مذهبی است، اکنون به عنوان موزه عمل می کند. پس از گشت و گذار، می توانند در اطراف باغ های بادام جزیره لذت ببرند.

شما میتوانید با خواندن مقاله “جاهای دیدنی وان ترکیه، طبیعت و زیبایی های پایتخت پادشاهی اورارتو” درباره جاهای دیدنی وان اطلاعات دقیق تری به دست آورید.

برای بازدید از دیدنی های وان ترکیه  و رزرو تور وان ارزان، می‌توانید به آژانس آراس سیر تبریز، مجری مستقیم تور وان از تبریز مراجعه کنید.

برای رزرو با شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب تبریز و وان در تماس باشید یا اینکه به‌صورت حضوری به شعب ما در این دو شهر مراجعه کنید.

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز:

بخش فروش:

09335885450 خانم نفیسه بینش

09359377719  ناصر فائقی‌نیا

09931110386 امیر فائقی نیا

09146176089 خانم رهبر

مدیریت:

09141096089  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری:

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور،مجتمع ایپک، ورودی دو، واحد 102

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک 1

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا