شهر وان ترکیه

رزرو هتل در وان ترکیه + تمامی اطلاعاتی مورد نیاز

شهر وان یکی ازشهرهای توریست پذیر کشور ترکیه است و رزرو هتل در وان ترکیه یکی از ملزمات سفر وان محسوب می‌شود. در شهر وان، هتل های متعددی وجود دارد از هتل آپارتمان گرفته تا هتل 5 ستاره، برای آشنایی بیشتر با شهر وان، هتل های وان ، رزرو هتل در وان ترکیه تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شهر وان

شهر وان در شرق استان وان ترکیه واقع شده است. این شهر در ساحل شرقی دریاچه وان قرار دارد.


وان به عنوان یک منطقه شهری بزرگ سابقه طولانی دارد. این شهر از هزاره اول پیش از میلاد، در ابتدا به عنوان توشپا، پایتخت پادشاهی اورارتو از قرن نهم پیش از میلاد تا قرن ششم پیش از میلاد، و سپس به عنوان مرکز پادشاهی ارمنی واسپوراکان، شهر بزرگی بوده است. حضور ترکها در وان و سایر مناطق آناتولی در نتیجه پیروزی سلجوقیان در نبرد ملازگیرت (1071) علیه امپراتوری بیزانس آغاز شد.

سفر به وان ترکیه

سفر به وان ترکیه، به خصوص در سال های اخیر، به علت هزینه پایین سفر، امکان خرید برندهای مختلف مشهور، سوغاتی های متعدد، تجربه غذاهای لذیذ ترک، لذت بردن از طبیعت زیبای وان و دریاچه وان و مواردی از این قبیل، رواج زیادی یافته است. از آنجا که شهر وان ترکیه مرز زمینی با ایران دارد، میتوان به صورت زمینی به این شهر سفر کرد. یکی از این مرزها، مرز رازی است. هنگام سفر به وان از تبریز، می‌توانید از مز رازی به راحتی به وان ترکیه بروید. ولی یادتان باشد قبل از سفر، به خصوص در روزهای تعطیل و فصل پیک، برای رزرو هتل در وان ترکیه قبل از سفر اقدام کنید تا خیالتان از بابت اقامت راحت باشد.

چگونه از شهر تبریز به وان ترکیه سفر کنیم؟

اهمیت تاریخی وان:

این منطقه از نظر تاریخی بسیار اهمیت دارد، زیرا مرکز امپراتوری اورارتو و پادشاهی ارامنه بوده است. این شهر بعدها به تصرف امپراتوری بیزانس، سلجوقیان و بعد عثمانیان درآمد. این شهر قدیمی که در نزدیکی ساحل واقع شده و در مسیر جاده ابریشم قرار دارد، بین سال‌های ۱۹۱۵ تا ۱۹۲۰ در جنگ‌ها ویران شده است. شهر جدید فعلی در ۵ کیلومتری از شرق شهر قدیمی ساخته شده است. شهر جدید هم یک بار در سال ۲۰۱۱ بر اثر زمین‌لرزه‌ای ویران شد.

آب و هوای وان ترکیه

ارتفاع وان ترکیه در ۱۶۸۹ متری از سطح دریا قرار دارد. آب و هوای وان ترکیه سرد و معتدل است. در شهر وان ترکیه، در زمستان، بارش باران بیشتر از تابستان است. میانگین سالانه دمای هوا در وان ۸٫۹ درجه سانتیگراد است. میزان بارش باران در وان ترکیه حدودا ۴۰۹ میلی‌متر در سال است.

آشنایی بیشتر با وان ترکیه

بهترین زمان سفر به وان با توجه به آب و هوا

در ادامه چند واقعیت در مورد آب و هوای وان ترکیه و میانگین دما و بارندگی را خواهید دید که به شما کمک می‌کند تا بهترین زمان سفر را با توجه به آب‌وهوا در نظر بگیرید:

  • در ماه‌های ژوئن و سپتامبر بیشترین احتمال وجود دارد که آب‌وهوای خوب را تجربه کنید. در این ماه‌ها، میانگین دمای هوا بسیار مطبوع و بین ۲۰ تا ۲۵ درجه است.
  • شهر وان دارای دوره‌های آب و هوای خشک در ماه‌های ژوئیه، اوت و سپتامبر است.
  • گرم‌ترین ماه سال ژوئیه با میانگین دمای ۲۷ درجه است.
  • سردترین ماه سال ژانویه با میانگین دمای ۱ درجه است.
  • آوریل مرطوب‌ترین ماه سال است. اگر علاقه‌ای به بارندگی ندارید باید از سفر به شهر وان ترکیه در ماه آوریل اجتناب کنید. در عوض، ژوئیه خشک‌ترین ماه سال در وان ترکیه است.

تور وان ترکیه

تور وان یکی از تورهای محبوب خارجی برای سفر به ترکیه است. اگر از علاقه‌مندان به جاذبه‌های طبیعی هستید و دوست دارید در سفر از تعدادی بنای تاریخی زیبا هم دیدن کنید و در عین حال هزینه کمی برای سفر خارجی بپردازید و علاقه ی زیادی به خرید دارید، تور وان را برای سفر خارجی انتخاب کنید. وان ترکیه یکی از شهرهای گردشگری محبوب است که جاذبه‌های متعددی دارد.

 باید و نباید های سفر به وان ترکیه

اگر میخواهید به وان ترکیه سفر کنید می‌توانید برای رزرو تور وان ترکیه  و یا رزرو هتل در وان ترکیه، از سایت آژانس آراس سیر، مجری تور وان از تبریز اقدام نمائید.

هتل های وان ترکیه

هتل الیت ورد وان

هتل های وان ترکیه تنوع گسترده‌ای دارد. کسانی که تور وان رزرو می‌کنند، بودجه‌های متفاوتی برای سفرشان در نظر می‌گیرند؛ هرکس با توجه به بودجه خود، هتلی را برای اقامت انتخاب می‌کند. 

هتل های وان ترکیه را بشناسید.

برای رزرو هتل در وان ترکیه دیگر نگران نباشید و از طریق اولین و اصلی ترین مجری تورهای وان، آراس سیر تبریز، رزرو خود را انجام دهید.

رزرو آنلاین هتل‌‌های وان

نکاتی که باید در مورد حمل و نقل عمومی وان بدانید

ترانسفر داخلی وان

همان‌طور که می‌دانید، قیمت سوخت در ترکیه بسیار گران‌تر از ایران است؛ از این رو هزینه حمل و نقل عمومی نیز بالاتر است. تاکسی گران‌ترین گزینه موجود است؛ برای مسیرهای کوتاه داخل شهری، هزینه‌ای که برای تاکسی دریافت می‌شود، 30 لیر است (چه برای یک نفر و چه ۴ نفر). پس هنگام رزرو هتل‌ در وان ترکیه، باید به موقعیت مکانی هتل و فاصله آن تا مرکز شهر وان توجه داشته باشید؛ چرا که هزینه تاکسی برای آمدن به داخل شهر، حدود 50 لیر است.

نکاتی که باید در مورد مراکز خرید وان بدانید

اگر از آن دسته مسافرانی هستید که به قصد خرید از شهر وان، به وان سفر می‌کنید، دقت کنید که  هنگام رزرو هتل در وان ترکیه، هتل‌های داخل شهر و نزدیک مراکز خرید را انتخاب کنید.معمولا مراکز خرید این شهر در تمامی ایام سال با تخفیف‌هایی همراه هستند؛ اما آخر فصل‌ها و برخی مناسبت‌ها ازجمله عید قربان، عید فطر، جمعه سیاه و …  اجناس با تخفیف ویژه‌ای عرضه می‌شود.

مشاهده مراکز خرید وان

معمولا قیمت اجناسی که برند هستند، در تمامی شعب یکسان است. اما اگر از سایر مغازه‌ها قصد خرید داشتید، ابتدا قیمت‌ها را مقایسه و سپس خرید کنید. چون ممکن است اجناس را با قیمتی خیلی بالاتر از قیمت اصلی به شما بفروشند؛ پس مراقب باشید سرتان کلاه نرود.

زمان حراج در وان ترکیه

دیدنی های وان ترکیه

جزیره آکدامار
موزه وان

موزه جواهرات
کلیسای صلیب مقدس
خانه گربه‌ها
آبشار مرادیه و … 

دیدنی های وان ترکیه

رستوران های وان

در وان علاوه بر وجود هتل ها و مراکز خرید متعدد، رستوران های زیادی اعم از رستوران‌های محلی و یا برندهای معروف و بین‌المللی هم وجود دارد. این رستوران‌ها غذاهای ترک و مشهور و بسیار لذیذ زیادی ارائه می‌دهند. برای اینکه بدانید کدام یکی از رستوران‌ها را انتخاب کنید نیاز دارید که اطلاعاتی در مورد آن‌ها بدانید.

بیشتر بدانید :رستوان های وان ترکیه

برخی مزایای رزرو هتل در وان ترکیه از طریق آراس سیر تبریز

  • امکان رزرو هتل و بلیط ترنسفر وان در سایت آراس سیر

  • امکان انتخاب رزرو بر اساس سن مسافر (برای کودک زیر 5 سال رایگان/ کودک 5 تا 11 سال نصف بها و بزگسال تمام بها)

  • رزرو هتل در وان با بی رقیب ترین قیمت
    (با رزرو هتل از طریق سایت آراس سیر تبریز، با بهترین، کمترین و واقعی ترین قیمت، رزرو خواهید داشت.)

  • مشاهده کلیه اطلاعات هتل‌ های وان
    (در سایت آراس سیر تبریز میتوانید تمامی هتلهای وان را در منوی وبلاگ آراس سیر>وان ترکیه> معرفی هتل های وان ترکیه به طور دقیق به همراه عکس های هتل مورد نظر مشاهده فرمائید.)

  • پشتیبانی توسط همکاران آراس سیر در مدت زمان رزرو
  • در صورت رزرو از طریق سایت آراس سیر،24 ساعته تیم پشتیبانی در خدمت شما خواهند بود.

در صورت وجود هر گونه سوال، رزرو هتل های وان ، رزرو تور وان و یا رزرو ترانسفر رفت و برگشت وان میتوانید با آژانس آراس سیر تبریز تماس بگیرید و یا به شعب ما در وان ترکیه و یا تبریز به آدرس های زیر مراجعه فرمائید.

برای اطلاع از نرخ به روز هتل های وان، به صفحه “قیمت هتل های وان” مراجعه کنید.

شماره‌های تماس و واتساپ همکاران برای رزرو تور و هتل:

بخش فروش:

09335885450 خانم بینش
09359377719  آقای ناصر فائقی‌نیا
09931110386 امیر فائقی نیا
 مدیر بازاریابی:
09146176089  خانم رهبر 
مدیریت:
09141096089  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 103

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک1

شماره های دفتر جهت تماس:

04133251388 

04133342777

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا