چگونه ویزای ترکیه بگیریم؟

ترکیه یکی از ارزان‌ترین و نزدیک‌ترین مقاصد خارجی سفرهای تفریحی و حتی تجاری ایرانیان است. اما می‌توان بدون ویزا در این کشور زندگی کرد؟ برای پاسخ به این سوال، با آراس سیر همراه شوید.

ترکیه که در همسایگی ایران قرار دارد، یکی از ارزان‌ترین مقاصد برای مهاجرت ایرانی‌ها به حساب می‌آید. این روزها افراد زیادی تمایل دارند برای کار، تحصیل یا زندگی به ترکیه سفر کنند.

با توجه به توافقی که بین کشور ترکیه و ایران انجام گرفته است، ایرانی‌ها می‌توانند بدون ویزا به ترکیه سفر کنند؛ رزرو تورهایی مثل تور استانبول، تور ترابزون، تور وان و … نیازی به گرفتن ویزا ندارد. اما باید بدانید که سفرِ بدون ویزا ، مدت زمان مشخص و محدودی دارد و پس از آن یا باید خاک کشور ترکیه را ترک کنند و یا اقدام به اخذ ویزا کنند.

ویزای توریستی

ویزای توریستی ترکیه

طبق قوانینی که به تازگی تغییراتی در آن‌ها ایجاد شد، کسانی که در بازه زمانی ۶ ماهه، ۹۰ روز در ترکیه اقامت کرده باشند، یا باید به مدت ۳ ماه به ایران بازگردند و یا اقدام به اخذ اقامت دائم یا موقت کنند.

یکی از آسان‌ترین‌ راه‌ها برای اقامت در ترکیه، اخذ اقامت توریستی است؛ این نوع اقامت موقت و یک ساله است و طبق قانون جدید که به تصویب رسید، تمدید نمی‌شود. شما می‌توانید برای مشاوره در مورد اقامت توریستی ترکیه، با همکاران ما در شعبه وان (آراس تراول) تماس بگیرید؛ آن‌ها قدم به قدم شما را در این مسیر راهنمایی خواهند کرد.

ویزای کاری

ویزای کاری ترکیه

افراد زیادی هستند که به دلیل مشکلات اقتصادی کشور و بیکاری، قصد دارند به ترکیه مهاجرت کنند؛ چون هم به ایران نزدیک است و هم زندگی در آن نسبتا ارزان. 

برای گرفتن ویزای کاری در ترکیه می‌توانید یک شرکت به ثبت برسانید و با پرداخت حق بیمه، ویزای کار دریافت کنید. به ثبت رساندن شرکت در این کشور روال قانونی خاص خود را دارد که می‌توانید در این زمینه از همکاران ما در وان مشاوره بگیرید.

راه دیگری هم برای گرفتن ویزای کاری وجود دارد؛ شما می‌توانید برای یک شرکتی کار کنید و حق بیمه را شرکت مورد نظر پرداخت کند. این کار هم روال اداری خاص خود را دارد؛ همکاران ما با ۷ سال تجربه می‌توانند در این زمینه نیز به شما کمک کنند.

ویزای دانشجویی

ویزای تحصیلی ترکیه

برخی از دانشگاه‌های ترکیه جزو برترین دانشگاه‌های منطقه و حتی جهان قرار دارد. علاوه بر این، این دانشگاه‌ها تعامل خوبی با دانشگاه‌های برتر غربی دارند و دانشجویان به راحتی می‌توانند از فرصت‌های مطالعاتی در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا بهره‌مند شوند. به علاوه هزینه تحصیل در این دانشگاه‌ها نسبت به دانشگاه‌های غرب، بسیار کمتر است. به همین دلیل دانشجویان ایرانی دوست دارند از این فرصت استفاده کنند و در دانشگاه‌های ترکیه مشغول به تحصیل شوند.

شما می‌توانید در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در ترکیه درس بخوانید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط تحصیل در ترکیه، می‌توانید با همکاران ما در وان در تماس باشید.

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز:

بخش فروش:

00989359377719  آقای ناصر فائقی‌نیا

  00905525839798 خانم رهبری 

 مدیر بازاریابی:

00905345762335  خانم رهبر 

مدیریت:

00905523872335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، برج ابریشم، طبقه همکف، واحد ۱

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک 1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا