هتل بیانچو پری استانبول-Biancho Hotel Pre

هتل بیانچو پرا استانبول

هتل بیانچو پرا استانبول (Biancho Hotel Pera) یکی از هتل های استانبول ترکیه و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. برای آشنایی با این هتل 4 ستاره و مشاهده امکانات هتل بیانچو با آراس سیر تبریز همراه باشید. رزرو هتل بیانچو (Biancho Hotel) با بهترین قیمت و کیفیت و ارائه تور استانبول برای این هتل 4 ستاره  تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر.

استانبول ترکیه

استانبول:

استانبول (به ترکی استانبولی: İstanbul) یا قسطنطنیه بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.

آب و هوای استانبول:

تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد، بارانی و برفی ویژگی آب و هوای استانبول است. میزان بارش سالیانه استانبول به‌طور میانگین ۸۷۰ میلی‌متر است. میزان رطوبت نیز اغلب زیاد است.به‌طور متوسط بیشترین درجه حرارت در طول ماه‌های مختلف زمستان بین ۷ درجه و ۹ درجه است. بارش برف در استانبول برای یک یا دو هفته در طول فصل زمستان عادی است؛ اما یکی از این بارش‌ها می‌تواند سنگین باشد. غالباً این بارش در بین ماه‌های دسامبر و مارس رخ می‌دهد.

در ماه‌های تابستان از ژوئن تا انتهای سپتامبر به‌طور میانگین درجه حرارت روزها از ۲۸ درجه شروع می‌شود. گرمترین ماه، ژوئیه با متوسط درجه حرارت ۲۳٫۲ درجه سلسیوس و سردترین ماه، ژانویه با متوسط درجه حرارت ۵٫۴ درجه سلسیوس است. بالاترین درجه حرارت ثبت شده در استانبول ۴۰٫۵ درجه سلسیوس (۱۰۵ درجه فارنهایت) در آگوست سال ۲۰۰۰ و پائین‌ترین درجه حرارت -۱۶٫۱ درجه سلسیوس (۳ درجه فارنهایت) در فوریه سال ۱۹۲۷ بوده‌است.

این شهر تا حدودی بادخیز است و به‌طور متوسط (میانگین) سرعت بادی حدود ۱۷ کیلومتر در ساعت دارد. تابستان خشک‌ترین فصل است، هر چند تابستانها هم بارش باران وجود دارد.

این کلان‌شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است. همچنین از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به‌شمار می‌رود.

استانبول دارای هتل های زیادی برای اقامت مسافران است که یکی از انها هتل بیانچو است که به توضیح کوتاهی درباره این هتل میپردازیم:

هتل بیانچو پرا استانبول: (Biancho Hotel Pera)

هتل بیانچو پرا در بی اوغلو , در نزدیکی برخی از مشهورترین مکان‌های دیدنی استانبول مانند موزه / کلیسای ایاصوفیه (Ayasofya) قرا گرفته است.به‌علاوه، در طول سفر، فراموش نکنید که میدان تقسیم (1.0 مایل)، برج گالاتا (0.2 مایل) و خیابان استقلال (450 متر) را ببینید، برخی از جاذبه‌هایی که در فاصله کوتاهی از هتل بیانچو پرا هستند. همچنین ایستگاه متروی شیشانه 180 متر و فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر با هتل فوق فاصله دارد.

هتل بیانچو پری استانبول

اتاق های هتل:

این هتل دارای 50 اتاق است. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع، صندوق امانات، میز و مینی بار، قهوه و چای ساز، حمام و وان اختصاصی، سشوار و لوازم آرایش رایگان، سرویس خواب با کیفیت، تلویزیون صفحه تخت با شبکه های جهانی، اینترنت وای فای رایگان، سرویس روزانه اتاق، تلویزیون صفحه تخت، یخچال و تلفن هستند.

اتاق هتل بیانچو پی استانبول

برای مشاهده هتل بووی هیستوریکال استانبول اینجا کلیک کنید.

Biancho Hotel Pera

سرویش بهداشتی هتل بیانچو

امکانات هتل بیانچو پرا:

سالن ماساژ با کلیه خدمات، کافی نت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، صرافی وخشکشویی، اینترنت وای فای، حمام چشمه آب گرم، اسپا، اتاق بخار، میز پذیرش24 ساعته، مبلمان فضای باز، تراس، باغ، دربان، پارکینگ رایگان، قابل دسترسی با ویلچر، ماساژ، ضدعفونی روزانه در تمامی اتاق ها، ضدعفونی روزانه در اماکن مشترک، محصولات پاک کننده ضد ویروس
دماسنج بدن، پزشک/پرستار آنکال، جعبه کمکهای اولیه، ماسک صورت رایگان،  ضدعفونی کننده دست، شستشوی ملحفه با آب گرم، گواهی بهداشت، گزینه های غذایی بسته بندی، کارکنان آموزش دیده در پروتکل ایمنی، بررسی دما مهمانان و کارکنان، بار، کافی شاپ، آسانسور، تحویل غذا، سرویس اتو، سرویش خشک شویی، انبار چمدان، صرافی، کپسول آتش نشانی، آب بطری رایگان.

امکانات هتل بیانچو پرا

همچنین می توانید از رستورانی که در محل موجود است لذت ببرید. هر روز صبح صبحانه به صورت بوفه باز ارائه میشود و اسنک نوشیدنی و تنقلات در اسنک بار سرو می شود. کارکنان هتل می توانند در سازماندهی تور یا تهیه بلیط به مهمانان کمک کنند.

صبحانه هتل بیانچو پرا استانبول رستوان هتل بیانچو پرا

زبان هایی که صحبت می شود:

انگلیسی
عربی
هلندی
آلمانی
پرتغالی
رومانیایی
ترکی

برای رزرو هتل بیانچو پری و یا سایر هتل های استانبول و تور استانبول با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس:

04133342777

04133251388

09141096089

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا