افزایش همکاری ورزشی میان وان ترکیه و ایران

مدیرکل جوانان و ورزش استان وان ترکیه گفت: در صدد ارتقای سطح ارتباطات ورزشی میان وان ترکیه و ایران هستیم که در این راستا تعداد رشته‌های مشترک از ۱۸ به ۳۲ مورد می‌رسد.

خبری خوش برای ورزشکاران گرامی:

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه:

نوزات اینانچ در نشست خبری خود در جریان سفر به آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: از سالیان قبل شاهد همکاری و تعامل خوب میان استان‌های وان از ترکیه و آذربایجان‌غربی از ایران بوده‌ایم.

وی افزود: افزایش سطح همکاری‌ها و نیز ارتقای تعامل در راستای استحکام بخشی و بهبود تفاهم‌های قبلی در دستورکار وزارت جوانان و ورزش ترکیه است که برای جامه عمل پوشاندن به این موارد حاضر شده‌ایم.

مدیرکل جوانان و ورزش استان وان ترکیه عنوان کرد:

ظرفیت‌های موجود در حوزه ورزش‌های آبی با وجود یکی از بزرگترین دریاچه‌ها در وان باعث شده تا این استان موفقیت‌های خوبی داشته باشد، با توجه به ورزشکاران خوش‌نام در این رشته‌ها در آذربایجان‌غربی، به دنبال ایجاد زمینه لازم برای حضور تیم‌های ایران و به ویژه این استان در جشنواره ورزش‌های آبی وان هستیم.

وی گفت: وجود ارتباطات و تعامل قوی میان تیم‌های وررشی و ورزشکاران موجب ارتقای سطح دانش فنی و نیز آمادگی بیشتر برای حضور در میادین مختلف خواهد بود، بر همین اساس به موضوع افزایش تعاملات ورزشی تاکید جدی داریم.

اینانچ ویروس کرونا را مانع برخی تعامل‌ها در حوزه ورزشی دانست که موجب عقب‌ماندگی هایی در تحقق تفاهم‌ها شده و ابراز داشت: با کاهش این ویروس به طور قطع تعامل‌ها میان ترکیه و ایران افزایش پیدا می‌کند.

وی همچنین اولویت همکاری‌های وان ترکیه و ایران را در رشته‌های دوومیدانی، بوکس و تکواندو برشمرد و خاطرنشان کرد: این رشته‌ها با توجه به ظرفیت‌های موجود در وان، سرآمد فعالیت‌های این استان و ترکیه است که امیدواریم شاهد تعامل و همکاری بهتر و مناسب میان ایران و ترکیه نیز باشیم.

در این نشست، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی هم بر لزوم افزایش همکاری‌ها میان این استان و وان ترکیه تاکید کرد و ابراز داشت: خوشبختانه در تفاهم‌نامه هایی که منعقد می‌شود، شاهد رشد و گسترش تعامل میان 2 استان خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا