تسهیلات رایگان یوگا برای مسافران فرودگاه فرانکفورت

فرودگاه فرانکفورت به عنوان بزرگترین فرودگاه بین‌المللی آلمان با سرمایه‌ای بالغ بر 113 میلیون دلار جهت به روزرسانی خدمات و تسهیلات فرودگاهی، ساخت دو اتاق یوگا برای مسافران را نیز دراین طرح گنجانده است.

دراین طرح قرار است با بهره گیری ازتجهیزات کاملا تخصصی، دو اتاق یوگا درترمینالهای 1 و2 ایجاد شود که درتمام مدت شبانه روز باز بوده و بهره‌گیری از آن نیز رایگان است.

مقامات فرودگاه مدعی شده‌اند که تمام تجهیزات لازم از جمله انواع بلوک‌ها، کوسن‌ها و کفش‌های مخصوص و نیز دیوارهایی سراسر پوشیده از آینه‌ از سقف تا کف وهمچنین صفحه نمایشگر برای توضیح تمرینات و نیز دستگاه‌های پخش موسیقی آرام بخش همراه با پخش آگهی درزمینه نحوه صحیح اجرای تمرینات دراین اتاق‌ها فراهم است. این اتاق‌ها همچنین از نورپردازی مناسبی نیز با توجه به اصول وهدف مورد نظر درایجاد آرامش افراد، برخوردار است.ایجاد این اتاق‌ها بخشی از برنامه به روز رسانی و ارتقای تسهیلات فرودگاهی است.

یوگا ، تمرینات بدنی و روانی است که «فسیل زنده» نیز شهرت دارد و درواقع اصول وتمرینات بدنی و روانی برای همه افراد است که قدمت آن به 2000 سال پیش از میلاد درسنت‌های آیینی تمدن دره ایندوس باز می‌گردد.

به نقل از: خبرگزاری میراث فرهنگی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا