تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گردشگری ایلام

سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان ایلام اولویت برنامه های این اداره کل در بخش گردشگری را تکمیل پروژه های نیمه تمام اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی استان ایلام محمد نورالهی در بازدید از اقامتگاه موقت روستای هدف گردشگری”کلم” ،روند سرمایه گذاری و فعالیت در حوزه گردشگری استان  در شرایط کنونی را رضایت بخش و امیدوار کننده دانست و گفت: باتوجه به فضای مثبت و تعاملی که در بین مسئولین ارشد استانی برای توسعه گردشگری وجود دارد را گامی مهم در جهت توسعه زیرساخت های گردشگری و ورود سرمایه گذاران به این بخش مهم می دانیم.

 

وی افزود: امروز مسئولین استانی در سطوح مختلف نسبت به گسترش فعالیتها در بخش گردشگری نگاه ویژه دارند و جملگی بر اهیمت سرمایه گذاری در صنعت گردشگری اهتمام دارند حتی شخص استاندار ایلام بارها بر لزوم سرمایه گذاری در گردشگری تاکید داشته اند و به دنبال تشویق سرمایه گذاران وتوسعه فعالیتهای گردشگری در استان هستند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان گفت:اولویت سال93 میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان را حل و تکمیل پروژه های نیمه تمام اعلام می کنیم.

نورالهی از تکمیل و بهره برداری اقامتگاه موقت سراب دره شهر در تابستان خبر داد و گفت:  برخی اقامتگاه های موقت یا همان کمپینگ ها در استان قبل از تجهیز کامل افتتاح شده اند که قطعاً مسائل و مشکلات آنان بزودی برطرف خواهد شد.

وی گفت: مهمترین طرح عمرانی گردشگری استان راه دسترسی به غار زینه گان است که باتوجه به پیشرفت فیزیکی آن جهت تکمیل نیاز به 22میلیارد ریال اعتبار است که با جدیت از طریق ستاد مرکزی بدنبال این موضوع هستیم.همچنین طرح گردشگری وزیرساخت “امامزاده ابراهیم قتال” شهرستان دهلران،تکمیل وتجهیز اقامتگاه موقت “کلم” و تکمیل و تجهیزاقامتگاه موقت سراب دره شهر از دیگر پروژه های نیمه تمام است که با تخصیص اعتبار لازم در سال 93 به بهره برداری کامل خواهند رسید.

منبع: ایران هتل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا