هتل طلوع خورشید اصفهان

رزرو هتل طلوع خورشید اصفهان با بهترین قیمت و کیفیت ارائه تور های مختلف برای این هتل سه ستاره تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر

اقامتگاه سنتی طلوع خورشید در قلب كهن ترين محله شهر تاريخي اصفهان در جوار مسجد جامع و ميدان عتيق، ۱۳ مهرماه ۱۳۹۰ افتتاح گردیده است. این مجموعه اقامتی با بهره مندی از ۱۲ اتاق سنتی، مجهز به ۳۲ عدد تخت که در دوطبقه، پیرامون حیاطی مرکزی با حوض آبی پر و فضای جذاب صبحانه خوری با ظرفیت ۳۶ نفر میهمان و چایخانه ای فرح بخش در دو بخش روباز و سرپوشیده، چشم انتظار حضور سبز و صمیمی میهمانان گرانقدر می باشد. لازم به توضیح است هتل سنتی طلوع خورشید دومین هتل سنتی در شهر اصفهان می‌باشد.

این هتل در قلب کهن ترین محله تاریخی اصفهان در جوار یادمانهای بر جای مانده از پیشینیان این سرزمین چون مسجد جامع، میدان عتیق، میدان نقش جهان و چهارباغ عباسی واقع شده است.
هتل سنتی طلوع خورشید به شیوه معماری گودال باغچه، حیاط مرکزی، متقارن و درون گر دارای هشتی ورودی در دو طبقه ،حیاط مرکزی با آب نما و فضای سبز و اتاق های پیرامون حیاط منظره زیبای باغچه ها و حوض و فواره می‌باشد.

در هتل خورشید ۱۲ باب اتاق ۲ تخته، ۴ باب اتاق ۳ تخته و ۴ باب  اتاق ۴ تخته و یک سوییت فوق العاده در اختیار میهمانان عزیز است. رستوران و چایخانه زیبای سنتی با صبحانه دلچسب و پذیرایی شایسته در انتظار مهمانان گرامی می باشد. فروشگاه صنایع دستی هتل شامل نمونه کارهای چرم هنرمند عزیز سرکار خانم اعظم زاده در معرض نمایش و فروش گذاشته شده است.

ادرس هتل طلوع افتاب اصفهان:اصفهان – خیابان ابن سینا – کوچه شماره 37 (میر علا الدین) – فرعی سوم – هتل سنتی طلوع خورشید

نکات و مواردی درباره هتل طلوع:

کودکان زیر3سال رایگان میباشد . کودکان 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم بها می باشد. پارکینگ رایگان میباشد.(با فضای محدود در روزهای شلوغ) اینترنت free . سرویس اضافه به صورت کاناپه میباشد. *مسافرین محترم توجه داشته باشند تمامی افرادی که در یک اتاق مقیم میباشند حتما باید به یکدیگر محرم باشند در غیر این صورت رزرو کنسل شده و هیچ مبلغی به مسافر عودت داده نمیشود.* شرایط کنسلی : – اعلام کنسلی تا 24 ساعت قبل از تاریخ ورود مشمول پرداخت %30 هزینه یک شب خواهد شد. – اعلام کنسلی تا کمتر از 24 ساعت مشمول پرداخت %50 هزینه یک شب خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا