هتل عباسی اصفهان

رزرو هتل عباسی اصفهان با بهترین قیمت و کیفیت ارائه تور های مختلف برای این هتل سه ستاره تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر

معماری شکوهمند ایران همواره چون گوهری تابان در میان آثار معماری جهان می درخشــیده و از مرتـبه ای بلند برخــوردار بوده است. در این میان، معمـاری مکتب اصفهان در دوره های گوناگون طلایه دار این راه پرشکـوه بوده و نام هنر و فرهنگ ایران را در گوشه و کنار جهان بلنـد آوازه ساخته است . در دوره صفـوی، شهر اصفهان از چنان عظمت و شکوهی بهره مند شد که نصف جهانش نامـیدند . در میان آثار معماری باقیمانده از عصر صفوی، مجموعـه مدرسـه، بازارچه و کاروانسـرایـی برجـای مانـده است که در کنـار خیـابان چـهارباغ اصفهان چون گوهری یگانه می درخشد . این مجموعه به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد و وی این مجموعه را به مادر خویش پیشکش نمود .

کهن ترین مهمانسرا جهان، اینجاست. در آسیا، ایران، اصفهان، چهارباغ عباسی؛ بازمانده ای تکرار نشدنی از معماری مکتب اصفهان و دوران شکوهمند عصر صفوی؛ مهمانسرای عباسی، امروز بنایی 300 ساله است که در دل شهر-موزه ای به نام نصف جهان، جای گرفته و عصاره ای از هنر بی بدیل ایران زمین را جلوه گر ساخته است؛ بنایی که به اذعان گردشگران داخلی و خارجی، مورخان و معماران برجسته، و به زعم جهانگردان حرفه ای، یکی از زیباترین مهمانسرا های جهان لقب گرفته است.

یکی از رستوران های ان رستوران چهاستون نام دارد.

تالار چهلستون در دو طبقه و با ظرفیت 400 نفر، گنجینه ای از هنر معماری و ظرافت منحصر به فرد هنرمندان اصفهانی است. موزه ای از اصیل ترین و زیباترین ها؛ تجسم عینیِ معجزه هنر در کالبدی که امروز به عنوان رستوران اصلی مهمانسرا به کار می رود.
در این رستوران انواع اشتهاآورها، غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و دسر سرو می گردد.

ساعات کاری این رستوران ظهرها از ساعت 12 الی 15 و شب ها از ساعت 19 الی 23 همراه با اجرای موسیقی زنده می‌باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا