هتل ویانا اصفهان

رزرو هتل ویانا اصفهان با بهترین قیمت و کیفیت ارائه تور های مختلف برای این هتل سه ستاره تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر

هتل ویانا اصفهان(هتل تهرانی سابق) با نزدیک به پنج دهه پیشینه در خدمتگزاری به گردشگران و جهانگردان ایرانی و خارجی که شهر اصفهان را مقصد خود قرار داده اند به میزان سهم و جایگاه خود در صنعت گردشگری، ایفای نقش نموده است.
نهایت سعی و تلاش مدیریت و پرسنل هتل بر این نکته متمرکز است که محیط و فضای دلپذیری را برایتان فراهم سازند تا شما خود را در خانه خود احساس و از زیباییهای اصفهان لذت ببرید.
شعار ما این است ” با ما آسوده باشید “.
هتل دارای موقعیتی نزدیک به بزرگراه منتهی به فرودگاه اصفهان و ترمینال های مسافربری و دسترسی محلی آسان و سریع به مراکز اداری، تاریخی و گردشگری می باشد.هتل ویانا یکی از هتل های باسابقه در شهر اصفهان است. این هتل با وجود تک ستاره بودنش امکانات رفاهی کاملی مانند اسپیلت، اینترنت، پنجره های دو جداره و لاندری برای مهمانانش فراهم کرده است. از امکانات رفاهی و فضای خوب هتل که بگذریم هتل ویانا از نظر جغرافیایی در موقعیتی قرار گرفته است که به جاهای دیدنی شهر اصفهان دسترسی خوبی دارد. برای مثال از این هتل تا میدان امام با ماشین فقط ۱۱ دقیقه فاصله دارید و ۱۰ دقیقه‌ ای به سی و سه پل خواهید رسید. با حدود ۹ دقیقه رانندگی از این هتل می‌ توانید از باغ هشت بهشت هم دیدن کنید. هتل ویانا با امکانات خوب و دسترسی عالی اقامت خوشی را برای مهمانانش رقم می زند. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا