هتل Oz Yavuz استانبول

رزرو هتل اوز یاووز استانبول با بهترین قیمت و کیفیت ارائه تور های مختلف برای این هتل سه ستاره  تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر

استانبول از بزرگترین و توریستی ترین شهرهای کشور ترکیه است. مراکز خرید متعدد و جشنواره های جذابی که در این شهر برگزار می گردد باعث شده تا گردشگران زیادی از سراسر دنیا استانبول را برای سفر انتخاب کنند. همچنین موقعیت جغرافیایی و آب و هوای خوب این شهر زیبا از عوامل تاثیر گذار این موضوع بوده است. با تمام این تفاسیر عده ای از مسافران برای این که بخواهند به استانبول بروند نیاز به اطلاعاتی نظیر اینکه چه هتلی را برای اقامتشان انتخاب کنند و یا اینکه رستوران های خوب این شهر کجا هستند، نیز دارند.

هتل 3 ستاره اوز یاووز حدود 500 متر تا ایستگاه تراموا Pazartekke مسافت دارد و 5 دقیقه پیاده دورتر از ایستگاه مترو قرار دارد ، و این هتل یک مکان مناسب ، اتاق های راحت ، میز جلو و وای فای رایگان در محوطه عمومی ارائه می دهد . اتاق ها در هتل اوز یاووز از ویژگی های یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، تلفن ، حمام اختصاصی همراه با یک دوش ، سشوار ، دمپایی و لوازم آرایش به صورت رایگان برخوردار است . شما می توانید در سالن غذاخوری هتل روز خود را با بوفه صبحانه کامل شروع کنید و پس از آن به تماشای تلویزیون و یا خواندن روزنامه در لابی بپردازید . بازار بزرگ ، مسجد آبی ، کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه همه در 6 کیلومتری هتل اوز یاووز قرار دارند ، در حالیکه ایستگاه مترو Ulubatli حدود 450 متر و میدان تکسیم 6.6 کیلومتر تا هتل فاصله است . نزدیکترین فرودگاه ، فرودگاه آتاتورک می باشد که 17.5 کیلومتر تا هتل راه دارد ، و شاتل فرودگاهی در صورت درخواست مسافران در هزینه اضافی فراهم است .

قوانین هتل

ساعت تحویل اتاق : 14

ساعت تخلیه اتاق : 12

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا