هتل تماشا کیش

هتل تماشا از پرطرفدارترین هتل‌های 2 ستاره جزیره کیش است. برای اطلاعات بیشتر در مورد امکانات هتل تماشا و همچنین جزیره کیش با آراس سیر تبریز همراه باشید. رزرو هتل تماشا کیش با بهترین قیمت و کیفیت ارائه تور های مختلف برای این هتل  تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر

کیش:

جنوب ایران ، در میان آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس جزیره ای بی نظیر واقع شده است. کیش!  این جزیره پوشیده از درختان نخل، کهور، کنا، اکالیپتوس و همانند هر جزیره دیگری دارای آب و هوای ساحلی و شرجی است. بیشترین باران های جزیره کیش در فصل زمستان و به صورت رگباری هستند.

جزیره کیش

در دنیا 4 منطقه وجود دارد که درصد اکسیژن خالص آن ها زیاد است و کیش یکی از این مناطق محسوب می شود. اکثر کسانی که به این جزیره سفر کرده اند و سکوت جزیره، تمیزی، امکانات رفاهی مناسب آن را دیده اند، تمایل دارند در این جزیره سکونت دائمی داشته باشند.

جاذبه های گردشگری تاریخی کیش:

این منطقه توریستی دارای جاذبه های گردشگری تاریخی مانند آب انبار سنتی، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر تاریخی جریره و… است ولی نباید از کارتینگ، پلاژ، پارک دلفین، سافاری، آکواریوم و دیگر جاذبه های تفریحی آن غافل ماند.

تفریحات آبی:

تفریحات آبی در کیش جایگاه ویژه ای دارند، از نمونه تفریحات آبی پرطرفدار می توان به شاتل، اسکوتر زیردریایی، فلای بورد، کیبل اسکی، بنانا، پاراسل اشاره کرد.

مراکز خرید جزیره:

برای علاقمندان به خرید و بازارگردی در این جزیره گزینه های زیادی وجود دارد، مراکز خرید زیتون، پردیس 1 و 2، پانیذ، دامون، مریم، مروارید، مرجان و … نمونه هایی از مراکز خرید در کیش هستند. در سفر به کیش اصلا نگران مکان اقامت نباشید. فقط کافی است انتخاب کنید دوست دارید در چه هتلی اقامتی کنید. هتل نزدیک به اسکله تفریحی، هتل ساحلی، هتل رو به دریا، هتل نزدیک به مراکز خرید، هتل نزدیک به بازار و …  برای هرکدام از این موقعیت ها هتل با حدود قیمت متنوعی وجود دارد.

هتل تماشا کیش

برای مشاهده امکانات هتل آنا اینجا کلیک کنید.

هتل تماشا:

هتل تماشا کیش واقع در میدان امیرکبیر در سال ۱۳۷۷ افتتاح و در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفت. مساحت این هتل 7000 مترمربع و زیربنای مفید هتل4300 مترمربع می باشد.فاصله هتل تماشا در کیش تا اسکله تفریحی پیاده حدود 8  دقیقه و تا مرکز خرید کمتر از 5 دقیقه می باشد.هتل تماشا در کیش موقعیت مکانی نسبتاً نزدیکی به دریا دارد.

هتل تماشا

اتاق های هتل تماشا:

ساختمان این هتل دو ستاره در ۲ طبقه بنا و دارای ۶۲ باب اتاق است. این اتاق ها دارای امکانات صبحانه، یخچال، مبلمان، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، دمپایی، بالکن، کمد، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق.

هتل تماشا کیش

برای مشاهده هتل پارسیان کلیک کنید.

امکانات هتل تماشا:

فضای سبز، تلفن در لابی، لابی، نمازخانه، کافی شاپ، اتاق چمدان، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، استقبال فرودگاهی، ترانسفر بازار، کانتر گردشگری، رستوران، پارکینگ، مينى بار، صندوق امانات در داخل رسپشن، غرفه مواد غذایی و اینترنت.

رستوران هتل با محیطی دلپذیر آماده پذیرایی از مهمانان می باشد، بطور کلی می توان گفت مسافران اقامت خوبی را در این هتل تجربه خواهند کرد، زیرا از نظر کیفیت، خدمت رسانی و موقعیت مکان در حد مناسبی قرار دارد و می تواند موجبات آسایش مسافران را فراهم نماید.

برای رزرو هتل تماشا و یا رزرو سایر هتل های کیش با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا