هتل دریا تبریز

هتل دریا تبریز

رزرو هتل دریا تبریز با بهترین قیمت و کیفیت  تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر، در ادامه به معرفی هتل دریا تبریز خواهیم پرداخت.

تبریز:

شهر تبریز یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران و جزو شهرهای مهاجرپذیر به شمار می‌رود. تبریز گذشته‌ی غنی و پرفرازونشیبی دارد، بارها زلزله این شهر را به طور کلی ویران کرده است اما همت مردمان آن، دوباره شهری زیبا و بزرگ بنا کرده است.

نکات زیر در مورد شهر تبریز قابل بیان است:

۱. قدمت تبریز کنونی به دوران اشکانی و ساسانی بازمی‌گردد.

۲. تبریز در دوران‌های اتابکان، خوارزمشاهیان، ایلخانان، چوپانیان، جلایریان، راقویونلوها، آق‌قویونلوها، صفویان پایتخت بوده و می‌توان آن را یکی از شهرهای نامید که مدت طولانی پایتخت بوده است. در دوران حکومت قجرها هم، تبریز ولیعهدنشین بود.

۳. گفته می‌شود در سال ۱۵۰۰ میلادی، زمانی که تبریز پایتخت  صفویان بود، به عنوان پنجمین شهر بزرگ جهان محسوب می‌شد.

۴. در زبان ارمنی به تبریز «تاوریژ»، در زبان کردی «توریز» و در برخی مناطق آذربایجان به آن «توری» می‌گویند. 

۵. طبق آمارهای موجود، تبریز امن‌ترین شهر، بین کلان‌شهرهای ااست. 

۶. تبریز «شهر بدون گدا» نامیده می‌شود. در سطح این شهر به ندرت با امر تکدی‌گری روبه‌رو می‌شوید.

۷. تبریز با داشتن بیش از ۱۰۰ تقاطع غیرهم‌سطح، به عنوان شهر زیرگذرها و روگذرها لقب گرفته است.

هتل دریا:

لابی هتل دریا

هتل 3 ستاره دریا تبریز در مجموع 104 اتاق دارد که از میان آنها برخی یک تخته و مناسب کسانی هستند که به تنهایی به تبریز سفر کرده‌اند. اما زوج‌ها یا گروه‌های دونفره می‌توانند از اتاق‌های دو تخته‌ی هتل استفاده کنند. و اتاق‌های سه تخته هتل دریا نیز به گروه‌ها یا خانواده‌های سه نفره اختصاص یافته است. اتاق‌ها علاوه بر سرویس بهداشتی تمیز، تخت‌هایی راحت، مبل و تلویزیون نیز دارند. ضمناً فن‌کوئل‌هایی برای گرمایش و سرمایش اتاق‌ها در نظر گرفته شده است.   

برای میل کردن غذا نگران نباشید؛ کافی است به رستوران هتل بروید و هر آنچه میل دارید از غذاهای سالم ایرانی که از بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند، نوش جان کنید. البته صبحانه را که میهمان هتل هستید اما برای ناهار و شام این رستوران در خدمت شماست. برای زمان‌های استراحت و گفتگو هم می‌توانید سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. در این کافی‌شاپ انواع خوراکی‌های لذیذ و نوشیدنی‌های سرد و گرم برای پذیرایی از شما مهیا است؛ تا پس از نوش جان کردن آنها، سرحال و بانشاط‌‌تر به سراغ بقیه‌ی تفریحات‌تان بروید. 

هتل دریا

امکانات هتل دریا:

امکانات هتل سه ستاره‌ دریا تبریز، در حدی است که زمان اقامت در آن، تمام نیازهای شما به بهترین نحو پاسخ داده می‌شود. مثلاً اگر با خودروی شخصی به تبریز سفر کرده‌اید، می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید و خیال‌تان بابت امنیتش راحت باشد. اگر هم با خودروی شخصی به سفر نرفته‌اید، می‌توانید برای جابه‌جایی در شهر از تاکسی‌های مقیم در هتل استفاده کنید. همچنین گشت درون شهری و برون شهری هتل دریا با تاکسی و ون، میهمانان را به تفریحگاه‌های تبریز می‌برتد.  بساط تفریح و سرگرمی هم در هتل دریا تبریز برپاست. مثلاً آقایان می‌توانند در اوقات فراغت‌شان به مجموعه‌ی آبی هتل بروند و علاوه بر استخر، از سونای خشک و بخار و جکوزی آن که رایگان است، لذت ببرند. ضمن اینکه در لابی هتل نیز میزهای شطرنج آماده است و مدعیان را به مبارزه فرا می‌خواند. هر گاه هم که میهمانان به اینترنت نیاز داشته باشند، می‌توانند سری به کافی‌شاپ هتل بزنند و از خدمات رایگانش استفاده کنند.  

اتاق های هتل دریا

زمانی که در هتل دریا تبریز اقامت دارید، بابت گشت و گذار در شهر نگران نباشید زیرا اگر نخواهید از تاکسی هتل استفاده کنید، ایستگاه اتوبوس‌های بی‌آر‌تی به شما بسیار نزدیک است و با این اتوبوس‌های تندرو، در کمترین زمان ممکن، هر جای شهر که بخواهید می‌توانید بروید. ضمن اینکه این هتل به مکان‌های دیدنی شهر نیز بسیار نزدیک است؛ مثلاً اگر بخواهید با ماشین به مسجد کبود تبریز بروید، نزدیک به 10 تا 15 دقیقه در راه خواهید بود. تقریباً در همین حدود نیز باید برای رسیدن به ارگ تبریز زمان بگذارید. یکی از رستوران‌های معروف تبریز، رستوران مظفریه است؛ سعی کنید حتماً به این رستوران بروید و از انواع کباب‌های لذیذش نوش جان کنید، مسیر میان هتل دریا تا رستوران مظفریه را با ماشین در حدود 20 دقیقه طی خواهید کرد.

هتل دریا

برای رزرو هتل دریا تبریز و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس جهت کسب اطلاعات  (واحد فروش) و رزرو تلفنی  :

33342777 041
33251388 041 

شماره‌های واتساپ همکاران ما :

 بخش فروش:
 00989359377719  آقای ناصر فائقی‌نیا
  00905525839798 خانم رهبری

 مدیر بازاریابی:

 00905345762335  خانم رهبر

 مدیریت:

00905523872335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 102

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا