هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون از پرطرفدارترین هتل‌های 5 ستاره جزیره کیش است. برای اطلاعات بیشتر در مورد امکانات هتل گامبرون و همچنین جزیره کیش با آراس سیر تبریز همراه باشید.رزرو هتل گامبرون کیش با بهترین قیمت و کیفیت ارائه تور های مختلف برای این هتل پنج ستاره  در آژانس آراس سیر

کیش:

جنوب ایران ، در میان آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس جزیره ای بی نظیر واقع شده است. کیش!  این جزیره پوشیده از درختان نخل، کهور، کنا، اکالیپتوس و همانند هر جزیره دیگری دارای آب و هوای ساحلی و شرجی است. بیشترین باران های جزیره کیش در فصل زمستان و به صورت رگباری هستند.

اگرهتل پارسیان کیش رو نمیشناسید اینجا کلیک کنید.

جزیره کیش

دردنیا 4 منطقه وجود دارد که درصد اکسیژن خالص آن ها زیاد است و کیش یکی از این مناطق محسوب می شود به همین علت مردم  کمتر احساس خستگی می کنند.

جاذبه های گردشگری تاریخی کیش:

این منطقه توریستی دارای جاذبه های گردشگری تاریخی مانند آب انبار سنتی، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر تاریخی حریره و… است ولی نباید از کارتینگ، پلاژ، پارک دلفین، سافاری، آکواریوم و دیگر جاذبه های تفریحی آن غافل ماند. تفریحات آبی در کیش جایگاه ویژه ای دارند، از نمونه تفریحات آبی پرطرفدار می توان به شاتل، اسکوتر زیردریایی، فلای بورد، کیبل اسکی، بنانا، پاراسل اشاره کرد.

مراکز خرید جزیره:

برای علاقمندان به خرید و بازارگردی در این جزیره گزینه های زیادی وجود دارد، مراکز خرید زیتون، پردیس 1 و 2، پانیذ، دامون، مریم، مروارید، مرجان و …نمونه هایی از مراکز خرید در کیش هستند.

در سفر به کیش اصلا نگران مکان اقامت نباشید. فقط کافی است انتخاب کنید دوست دارید در چه هتلی اقامتی کنید. هتل نزدیک به اسکله تفریحی، هتل ساحلی، هتل رو به دریا، هتل نزدیک به مراکز خرید، هتل نزدیک به بازار و غیره،  برای هرکدام از این موقعیت ها هتل با قیمت متنوعی وجود دارد.

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون:

گامبرون به معنی خرچنگ و نام قدیم بندرعباس در زمان حضور پرتغالی ها در این منطقه بوده است. پس از بیرون راندن پرتغالی ها توسط شاه عباس صفوی نام بندر گامبرون به بندرعباس تغییر یافت. هتل گامبرون یکی از هتل های کیش است که مسافران میتوانند در آن اقامت داشته باشند.هتل فوق در سال 1395 به مساحت 9472 مترمربع در دو ساختمان مجزا به همراه فضای سبز بسیار زیبا و آلاچیق‌های زیبایی به بهره برداری رسید.

 موقعیت هتل:

این هتل 5 ستاره در شرق جزیره واقع شده و دسترسی خوبی به دریا دارد و پارک آهوان هم در فاصله دو قدمی از آن قرار گرفته است.همچنین مرکز تجاری کیش، بازار مریم و بازار ونوس و پارک تفریحی در نزدیکی گامبرون واقع شده است.

اتاق های هتل گامبرون

سرویس هتل

سوئیت های هتل گامبرون کیش

امکانات هتل گامبرون:

هتل دارای 160 باب اتاق واقع در دو ساختمان A و B می باشد. اتاق‌های هتل بزرگ و نورگیرند و نمایی روبه دریا دارند و دارای  امکاناتی از جمله آباژور، حمام، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، لوازم بهداشتی، یخچال، آب معدنی، دمپایی، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت ایگان، رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، مبلمان، کمد لباس، سیستم اطفاء حریق در اتاق، دراور و تلفن.

امکانات دیگر هتل:

استخر، سونا، جکوزی، سالن کنفرانس، سالن بدنسازی، زمین تنیس، اتاق ماساژ، تفریحات دریایی همچون قایق سواری و جت اسکی، کتابخانه و خدمات پزشکی، نمازخانه،رستوران،کافی شاپ،سفره خانه سنتی،، آسانسور، پارکینگ، اینترنت، ترانسفر، خدمات گردشگری،سالن بیلیارد، بازارچه تجاری، آرایشگاه مردانه، آرایشگاه زنانه، عکاسی، اتاق چمدان، اجاره اتومبیل بدون راننده.

رستوران هتل گامبرون

کافی شاپ هتل گامبرون

برای اطلاعات بیشتر  و رزرو هتل گامبرون کیش با همکاران آژانس آراس سیر تبریز تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا