هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس 3 ستاره از پرطرفدارترین هتل های کیش است. برای اطلاعات بیشتر در مورد امکانات هتل گلدیس با آراس سیر تبریز همراه باشید. رزرو هتل گلدیس با بهترین قیمت و کیفیت و ارائه تور های مختلف برای این هتل سه ستاره در آژانس آراس سیر.

کیش:

جنوب ایران، در میان آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس جزیره ای بی نظیر واقع شده است. کیش! این جزیره پوشیده از درختان نخل، کهور، کنا، اکالیپتوس و همانند هر جزیره دیگری دارای آب و هوای ساحلی و شرجی است. بیشترین باران های جزیره کیش در فصل زمستان و به صورت رگباری هستند.در دنیا 4 منطقه وجود دارد که درصد اکسیژن خالص آن ها زیاد است و کیش یکی از این مناطق محسوب می شود به همین علت مردم  کمتر احساس خستگی می کنند.

اگر هتل پارسیان کیش رو نمیشناسید اینجا کلیک کنید.

جزیره کیش

جاذبه های گردشگری تاریخی کیش:

این منطقه توریستی دارای جاذبه های گردشگری تاریخی مانند آب انبار سنتی، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر تاریخی جریره و … است ولی نباید از کارتینگ، پلاژ، پارک دلفین، سافاری، آکواریوم و دیگر جاذبه های تفریحی آن غافل ماند. تفریحات آبی در کیش جایگاه ویژه ای دارند، از نمونه تفریحات آبی پرطرفدار می توان به شاتل، اسکوتر زیردریایی، فلای بورد، کیبل اسکی، بنانا، پاراسل اشاره کرد.

مراکز خرید جزیره:

برای علاقمندان به خرید و بازارگردی در این جزیره گزینه های زیادی وجود دارد، مراکز خرید زیتون، پردیس 1 و 2، پانیذ، دامون، مریم، مروارید، مرجان و …نمونه هایی از مراکز خرید هستند.

در صورتی که تمایل دارید با هتل های کیش آشنا شوید با اراس سیر تبریز همراه باشید.در این مقاله با هتل گلدیس و امکانات آن آشنا میشوید.

هتل گلدیسهتل گلدیس:

هتل گلدیس در سال 1354 اولین هتلی بود که در جزیره کیش ساخته شد. این هتل قبل از انقلاب به هتل سه طبقه معروف بود. بعد از انقلاب کل هتل بازسازی اساسی گردید که در حال حاضر هتل سه ستاره گلدیس کیش نامیده می شود که در زمینی به مساحت 27000 متر مربع با زیربنای 6550 متر مربع درشمال جزیره واقع شده است و نزدیکترین هتل به بندرگاه کیش می باشد. همچنین مسافت پیاده تا ساحل دامون 10 دقیقه می باشد.

لابی هتل گلدیس کیش

این هتل دارای سه طبقه با 74 اتاق دو تخته، سه تخته و چهار تخته آماده پذیرائی از مهمانان گرامی می باشد. در تمامی اتاق های اینترنت بدون سیم (Wireless) پر سرعت موجود بوده و برای تمامی میهمانان گرامی، صبحانه به صورت رایگان در بوفه سرو می شود. لاندری مدرن همیشه آماده سرویس می باشد. سیستم تهویه مطبوع، تلوزیون و امکانات رفاهی برای تمامی اتاق ها در نظر گرفته شده است.

اگر میخواهید با امکانات هتل ترنج کیش آشنا شوید، اینجا کلیک کنید.اتاق هتل گلدیس کیش

سرویس هتل گلدیس کیش

امکانات هتل گلدیس:

اکمانات هتل هباتند از : اینترنت پر سرعت، کافی شاپ سر پوشیده و سنتی، زمین فوتبال و بسکتبال، لاندری مدرن، ترانسفر فرودگاهی و گشت داخل جزیره، سرویس به مراکز خرید، تهیه بلیط کلیه مراکز تفریحی از جمله پارک دلفین، پارک آبی اوشن، جنگ های شبانه، کرایه اتومبیل بدون راننده و اتومبیلهای تشریفاتی.

رستوران هتل گلدیس

لابی هتل گلدیس

برای رزرو هتل گلدیس و یا رزرو سایر هتل های کیش با ما تماس بگیرید.‎

شماره های تماس:

04133251388

09141096089

09146176089

09359377719

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا