کودکان زیر ۷سال مجانی به کیش می‌روند

خبرگزاری میراث فرهنگی – گردشگری – محمد محب خدایی با بیان این که کیش امسال متفاوت‌ترین جشنواره تابستانی را تجربه می کند، اظهار کرد: ما دنبال ارائه الگو و تبیین واژه تحول در گردشگری کشور هستیم، برای همین در جشنواره امسال تاکید ویژه ای روی کودکان شده است.

وی به ایسنا گفت  جشنواره تابستانی کیش از اول خردادماه آغاز می شود که همزمان با آن، طرح «جزیره آب نبات چوبی» با محوریت کودکان زیر هفت سال، اجرا خواهد شد. تاکید اصلی این جشن بر گردشگری سلامت است که متناسب با آن برای طیف ها و گروه سنی مختلف، برنامه ی ویژه ای درنظر گرفته شده است.

او همچنین درباره طرح سفر رایگان کودکان زیر هفت سال به جزیره کیش، توضیح داد: در جشنواره تابستانی امسال سعی شده هزینه سفر خانوار ایرانی به کیش کاهش یابد، طبق هماهنگی با هتل‌ها و شرکت هواپیمایی که زیر نظر سازمان منطقه آزاد کیش فعالیت می‌کند، تخفیف‌های ویژه‌ای درنظر گرفته شده تا زمینه سفری ارزان و بانشاط برای ایرانی ها فراهم شود. همزمان با این اقدام، کودکان زیر هفت سال نیز از بلیت هواپیما و اقامت رایگان بهره‌مند خواهند شد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: سهمیه ویژه‌ای برای سازمان‌های دولتی درنظر گرفته شده تا کارمندان آنها نیز از امتیاز سفرهای اقساطی و تخفیف‌های ویژه، بهره‌مند شوند.

خدایی سپس از اجرای طرح «رالی باس» همزمان با برگزاری جشنواره تابستانی خبر داد و افزود: این برنامه در کنار رالی خانوادگی که چهارمین سال خود را سپری می کند، برگزار خواهد شد. رالی باس یک سفر تلفیقی است که با مشارکت استان هایی که امکان برقراری پرواز از کیش را دارند، اجرا می شود و تعاملات لازم نیز با ان ها صورت گرفته است.

وی گفت: در اجرای این رالی از اتوبوس‌های VIP استفاده می شود تا امنیت و رفاه مسافران تامین شود. طول این سفر پنج تا شش روز خواهد بود که دو روز آن به گشت در جزیره کیش اختصاص دارد و باقی روزها در فاصله شهر مبداء تا جزیره سپری خواهد شد. مسافران مسیر رفت را زمینی و برگشت را هوایی طی می کنند.

خدایی اضافه کرد: ثبت نام در «رالی باس» که محوریت آن ایرانگردی است، از 20 روز دیگر آغاز می شود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: تلاش می کنیم فضایی در این جزیره ایجاد شود که کیش، جایگزین مقاصد دیگری چون ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس شود.

به نقل از: خبرگزاری میراث فرهنگی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا