بهترین فرودگاه های دنیا برای خرید

 

در سال های اخیر خرید کردن در فرودگاه به چیزی بیش از وقت گذرانی تبدیل شده و بسیاری از برندهای مشهور دنیا در فرودگاه های معتبر نیز شعبه دارند. بسیاری از این فرودگاه ها با شمار زیاد فروشگاه ها به یک مقصد گردشگری برای مسافران تبدیل شده اند و مسافران زیادی برای خرید هم که شده بلیط هواپیمایشان را به مقصد این فرودگاه ها رزرو می کنند. در این مطلب می خواهیم در مورد بهترین فرودگاه های دنیا برای خرید لوکس و مجلل صحبت کنیم و ۶ فرودگاه برتر در این زمینه را به شما معرفی کنیم. با آراس سیر  همراه باشید.

بهترین فرودگاه های دنیا برای خرید

برای خیلی ها خرید کردن صرفا تهیه مایحتاج زندگی نیست، یک تفریح است. خریدکردن برای بسیاری از ما یک لذت است، تا حدی که مراکز خرید معتبر و مشهور دنیا به یک مقصد گردشگری پرطرفدار تبدیل می شود. جشنواره های خرید در کشورهای مختلف میلیون ها مسافر را به سمت خود جذب می کند و افراد زیادی برای خرید لوکس و مجلل به این کشورها سفر می کنند. دبی، پاریس و لندن شاید از مقاصد خرید مشهور دنیا باشند، اما جالب است بدانید که فرودگاه ها نیز در حال وارد شدن در این عرصه هستند و خود را به عنوان یک مرکز خرید شیک و لوکس به دنیا شناسانده اند. خرید در فرودگاه یک مزیت اصلی دارد و آن معاف بودن از مالیات است! فروشگاه های بدون مالیات یا دیوتی فری (DutyFree) تقریبا در تمام فرودگاه های بین المللی وجود دارد و انواع محصول را بدون احتساب هزینه مالیات به مسافران عرضه می کند. اکثر برندهای مشهور دنیا در فرودگاه های بین المللی و معتبر دنیا شعبه دارند و انواع محصولات را به مسافران ارائه می کنند. بهترین فرودگاه های دنیا برای خرید را در ادامه معرفی می کنیم تا در سفرهای بعدی این نکته را نیز در نظر داشته باشید.

 

۱- فرودگاه هیترو لندن | London Heathrow

فرودگاه هیترو به عنوان پررفت و آمدترین فرودگاه لندن و پرترددترین فرودگاه اروپا توانسته عنوان بهترین فرودگاه برای خرید را نیز کسب کند. در واقع، فرودگاه هیترو ۷ سال متوالی است که در رده بندی وبسایت اسکای ترکس (Skytrax ) در صدر لیست بهترین فرودگاه های دنیا برای خرید قرار می گیرد. در ترمینال شماره ۵ این فرودگاه تعداد زیادی از مشهورترین برندهای دنیا و فروشگاه های پوشاک لوکس و فشن شعبه دارند. برندهای مشهوری مثل لویی ویتون، شنل، هرمس و رولکس از جمله شعبه های پرطرفدار در فرودگاه هیترو هستند. اگر از طرفداران داستان های هری پاتر هستید یک خبر خوشحال کننده برای شما داریم: در فرودگاه هیترو فروشگاهی به نام هری پاتر وجود دارد که انواع محصولات جادویی را به شما ارائه می کند.

 

 

۲- فرودگاه سووارنابومی بانکوک | Bangkok Suvarnabhumi Airport

فرودگاه سووارنابومی به عنوان بزرگ ترین فرودگاه در جنوب شرق آسیا یکی از بهترین فرودگاه های دنیا برای خرید لوکس است. طیف بسیار متنوعی از بوتیک ها و برندهای مشهور دنیا از فندی گرفته تا پرادا در این فرودگاه قرار دارند. در این فرودگاه می توانید هر آنچه فکر می کنید را خریداری کنید و شاید دیگر نیازی به خرید در سطح شهر نداشته باشید. از عطر گرفته تا لوازم آرایشی و پوشاک و جواهرات در این فرودگاه پیدا می شود.

اگر به خرید لاکچری علاقه دارید به طبقه چهار سالن D بروید. اکثر برندهای لوکس و گرانقیمت دنیا در این قسمت شعبه دارند. لذت خرید لوکس از برندهای مشهوری مثل بربری، بولگاری، کارتیه، دیور، هوگو باس و سواروفسکی را می توانید در این فرودگاه تجربه کنید.

 

۳- فرودگاه ونکوور کانادا | Vancouver Airport

این فرودگاه طبق رده بندی اسکای ترکس به عنوان بهترین فرودگاه در آمریکای شمالی انتخاب شده است. یکی از  دلایل این انتخاب مطمئنا مرکز خرید اوت لت (outlet ) این فرودگاه بوده است. طرفداران فشن و مد می توانند در فرودگاه ونکوور از برندهای مشهوری مثل آرمانی خرید کنند و پس از آن، در رستوران های لوکس و شیک فرودگاه غذا بخورند. یکی از مزیت های این فرودگاه این است که محصولات اوت لت (کمی قدیمی تر) برندهای مشهور را با قیمت بسیار ارزان به مشتریان عرضه می کنند. ترمینال اصلی فرودگاه ونکوور بیش از ۱۷۰ فروشگاه و رستوران دارد.

 

Image result for Vancouver Airport

 

۴- فرودگاه چانگی سنگاپور | Changi Airport Singapore

فرودگاه چانگی بی اغراق بهترین فرودگاه دنیاست. در این فرودگاه امکانات رفاهی منحصربفردی مثل سینمای رایگان، اولین باغ پروانه ها در فرودگاه و استخر شنا در اختیار مسافران قرار می گیرد. فرودگاه چانگی یکی از جاذبه های گردشگری در سفر به سنگاپور است. یکی از این جاذبه ها بی شک مجموعه جدید خرید این فرودگاه است که امسال بازگشایی می شود. در این مجموعه فروشگاه های پوشاک و برندهای مشهور دنیا در کنار امکانات رفاهی دیگر مثل هتل وجود دارند. کشور سنگاپور یکی از مقاصد پرطرفدار برای خرید است و فرودگاه چانگی نیز از این قاعده مستثنی نیست. بیش از ۳۵۰ فروشگاه در فرودگاه چانگی وجود دارد و مسافران این فرصت را خواهند داشت تا خریدی لوکس و مجلل داشته باشند.

 

 

 

۵- فرودگاه هنگ کنگ | Hong Kong Airport

در این فرودگاه دو مرکز خرید جداگانه وجود دارد و بهشتی واقعی برای عاشقان خرید است. مراکز خرید اسکای مارت و اسکای پلازا بیش از ۳۰۰ فروشگاه دارند و فرودگاه هنگ کنگ را به یکی از بهترین فرودگاه های دنیا برای خرید تبدیل کرده اند. برندهای مشهوری مثل آرمانی، شنل و ورساچه در این مراکز خرید شعبه دارند. اسکای پلازا در ترمینال شماره ۲ قرار دارد و انواع پوشاک فشن و مد روز را به مسافران ارائه می کنند. در این مرکز خرید یک قسمت سرگرمی نیز وجود دارد که مجهز به سینمای چهاربعدی است.

 

 

اگر بخواهیم لیست بهترین فرودگاه های دنیا را چند مورد بیشتر ادامه بدهیم می توانیم به فرودگاه جان اف کندی، فرودگاه اسخیپول آمستردام، فرودگاه اینچئون سئول و فرودگاه شارل دوگل پاریس اشاره کنیم. خرید کردن در فرودگاه برای بسیاری افراد آنقدر لذتبخش است که به یکی از اهداف سفر تبدیل می شود و مسافران سعی می کنند بلیط هواپیمای خود را حتما به مقصد این فرودگاه ها رزرو کنند.

منبع: businessclass.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا