امکان فروش اینترنتی محصولات صاحبان صنایع دستی بومی و کوچک فراهم شد

  مدیر روابط عمومی دیجی کالا با اشاره به استقبال خیلی خوبی که از فروش اینترنتی محصولات صنایع دستی شده است، گفت: هم اکنون امکانی فراهم شده است که صاحبان صنایع دستی کوچک و بومی شروع به فروش محصولات صنایع دستی خود از طریق سایت دیجی کالا کنند.

امیر تهرانی مدیر روابط دیجی کالا در گفت و گو با خبرنگار میراث آریا در ارتباط با حضورشان در نمایشگاه صنایع دستی گفت: هفت الی هشت ماهی می شود که دیجی کالا وارد عرضه فروش الکترونیکی صنایع دستی شده است. در ابتدا سعی کردیم تا با ارتباط با اساتید و شرکت های مطرح و فعال در عرصه صنایع دستی کار خود را آغاز کنیم اما بعد از مدتی این امکان فراهم شده است تا عرضه کنندگان صنایع دستی بومی و کوچک تر نیز بتوانند از طریق دیجی کالا به فروش محصولات خود بپردازند.

وی با اشاره به روش های همکاری دیجی کالا با صاحبان صنایع دستی کوچک، افزود: به دو گونه دیجی کالا اقدام به فروش محصولات می کند. نخست آنها را از صاحبان صنایع خریداری کرده و سپس شروع بفروش می کند. نوع دوم نیز در قالب یک تفاهمنامه با صنایع دستی کوچک اقدام به امانی آنها می کنیم.

مدیر روابط عمومی دیجی کالا در مورد روش های ارتباط صنایع دستی کوچک و بومی با این شرکت گفت: از طریق دو روش می توان نسبت به شروع همکاری برای فروش محصولات صنایع دستی در سایت دیجی کالا اقدام کرد. نخست از طریق ارسال ایمیل روابط عمومی دیجی کالا و راه دوم نیز از طریق تماس مستقیم تلفنی این امکان فراهم است.

تهران میزان استقبال مخاطبان و علاقمندان را از عرضه محصولات صنایع دستی در دیجی کالا بسیار خوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: ابتدا کار را با نمایش تصاویری از صنایع دستی چون فرش و با ارایه مشخصاتشان شروع به فروش کردیم که در این مدت با استقبال علاقمندان روبرو بودیم که در این میان وضعیت فروش محصولاتی چون سفال، زیورآلاتی چون نقره کاری، خاتم و مینا کاری و فرش بهتر از دیگر محصولات بوده است.

وی با اشاره به ارزیابی دیجی کالا برای شروع فروش در خارج کشور، ادامه داد: هم اکنون با چند شرکت اروپایی برای شروع فروش محصولات صنایع دستی کشورمان در حال مذاکره هستیم.

مدیر روابط عمومی دیجی کالا استقبال مردم تهران و خوزستان از خرید محصولات صنایع دستی را نسبت به دیگر نقاط کشور بیشتر دانست و گفت: وضعیت استقبال از خرید محصولات صنایع دستی توسط سایت دییجی کالا به نحوی بوده است که فقط در یک مورد یکی از برندهای معروف و قدیمی فعال در زمینه مینا و سفال که در آستانه ورشکستگی قرار داشت بعد از شروع همکاری با ما، رونق سابق خود را پیدا کرد و هم اکنون وضع متفاوتی نسبت به قبل دارد.
منبع: سیری در ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا