بعد از سه هفته، کاخ گلستان قیمت موزه‌ها را اصلاح کرد

این گونه به نظر می‌رسد که این روزها با افزایش تعداد گردشگران خارجی و به نوعی راحت شدن خیال مسئولان، اطمینان خاطر نانوشته‌ای در مدیران کاخ‌ها و موزه‌ها ایجاد شده که می‌توانند هر گونه می‌خواهند با گردشگران خارجی رفتار کنند.

از یک سو کاخ سعدآباد وعده ارائه بلیت رایگان می‌دهد و بعد تمام هزینه را از گردشگران خارجی دریافت می‌کند و از دیگر سو بلیت محوطه کاخ اصلی و مجموعه کاخ گلستان تمام می‌شود و با ارائه بلیت‌های دیگر در صدد گران فروشی بر می‌آیند.

به گزارش CHN، چنانکه حدود سه هفته به دستور مدیریت کاخ گلستان به جای بلیت‌های 15 هزار تومانی دو بلیت 8 تومانی به گردشگران خارجی فروخته می‌شد که از قضا مورد گله مندی وشکایت برخی از گردشگران نیز قرار گرفته‌بود.

اما به گفته راهنمایان گردشگری، با درج این خبر در خبرگزاری میراث فرهنگی CHN، بالاخره مدیرت کاخ گلستان به صرافت اصلاح این امر برآمد و از این پس فروش بلیت‌ها طبق قانون انجام خواهد شد.

چرا مسئولان تا زمان رسانه‌ای شدن چنین خبرهایی به فکر اصلاح آن نمی‌افتند تا جلوی شکایات و گله مندی گردشگران خارجی و در نتیجه تغییر چهره‌ای که سالها برای اصلاح آن تلاش شده‌است را بگیرند؟

به نقل از : خبرگزاری میراث فرهنگی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا