تایلند می‌خواهد قطب گردشگری ورزشی آسیا شود

تایلند با هدف کسب موقعیت برتر آسیا به عنوان یک مقصد گردشگری ورزشی از طرح تازه‌ای رونمایی کرد که طی آن انواع مراکز آموزش و باشگاه های ورزشی درسراسر این کشور افزایش می یابد.
به گزارش دیلی صباح وزیر گردشگری و ورزش تایلند اعلام کرد که این کشور به زودی از یک طرح بزرگ برای پیشبرد تسهیلات ورزشی خود در سطح استانداردهای جهانی و طیف وسیعی از فعالیت‌های تخصصی دراین زمینه به اجرا درمی آورد. این اقدام درراستای تلاش برای جذب وبرگزاری مراسم ورزشی درسطح منطقه ای و بین‌المللی است.
وزیر گردشگری تایلند با اعلام این خبر گفت:«تایلند درآستانه دوران تازه‌ای از گردشگری و ورزش است و من از این فرصت برای دعوت از جهانیان برای لذت بردن از فرصت‌های بی‌شماری که این تایلند می‌تواند به گردشگران دوستدار ورزش عرضه کند استفاده کنم. این فرصت‌ها به همه ورزش کاران از افراد آماتور گرفته تا ورزشکاران حرفه‌ای و نیز دیگر افراد دوستدار ورزش ارائه می‌شود.»
طبق همین گزارش دولت تایلند با همکاری مقامات ورزشی و گردشگری در تایلند هم اکنون طرح ویژه‌ای را برای ارتقای تسهیلات ورزشی این کشور آغاز کرده است. این طرح شامل ایجاد 300 دوره آموزشی گلف ، 50 باشگاه غواصی ، ایجاد خطوط سراسری دوچرخه سواری درتمام شهرهای کشور، همچنین ایجاد 5000 رینگ بوکس و نیز ایجاد مراکز آموزش«موی تای» است که نوعی ورزش رزمی سنتی درتایلند به شمار می‌اید.
وزیر گردشگری تایلند یادآور شد که ورزش می‌تواند به مردم فرصت تازه‌ای برای لذت بردن و تجربه‌های تازه در تایلند بدهد. گردشگران با استفاده از تسهیلات ورزشی انواع بازی‌ها ازگلف تا فوتبال و یا دوچرخه سواری در مسیرهای خوش منظره تایلند و آشنایی و دوستی با مردم این کشور در تمامی مراکز ورزشی و باشگاه‌های آموزشی می‌توانند به سفرخود غنای بیشتری بدهند.

به نقل از خبرگزاری میراث فرهنگی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا